Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:23 pm
"Er is niets :'3" Zei Oliver met een schattig gezicht. HIj sloot even z'n ogen. "Het is al wel kwart voor 1." Zei Oliver nu.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:34 pm
Alisa staarde Oliver even vol ongeloof aan. ''kwart voor één?'' herhaalde ze hem. ''jeez.. ik dacht dat het veel vroeger was..'' gaf ze toe en ze streek even door haar eigen haar.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:35 pm
Oliver grinnikte. "Nee echt niet.. Maar dat komt omdat ik ook wat later naar jou toe ben gegaan, toch? en omdat we het niet donker kunnen zien worden.." Zei Oliver.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:44 pm
Alisa zuchtte. ''Zullen we dan toch maar gaan slapen?'' vroeg ze en ze leunde met haar hoofd op Oliver's buik.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:47 pm
Oliver streke met zijn hand door haar haren. "Als jij dat wilt.." Zei Oliver en glimlachtte eventjes.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:51 pm
Alisa deed moeite om een geeuw te onderdrukken en uiteindelijk geeuwde ze ook. ''ik ben echt niet moe hoor..'' zei ze onder de geeuw en ze moest lachen om zichzelf.