Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:07 am
Caitlynn liep met al haar aantekeningen onder haar handen door het steegje, op weg naar het politibureau. Ze moest het hele end lopen naar werk, omdat ze nog geen auto had en mocht rijden. En haar moeder had de fiets altijd nodig voor haar eigen werk. En daarbij, vond Caitlynn lopen helemaal niet erg. Dan zag ze nog eens andere mensen en dat vond ze gezellig.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:11 am
Ryan liep nonchalant door het kleine straatje, waar hij altijd langs kwam om naar de winkel van hem en Daniel te gaan. Hij zag in de verte een meisje lopen, hij bleek haar te herkennen. Volgens hem was het caitlynn.. HIj liep op haar af, en inderdaad, het was het meisje van het politiebureau. "Hoi.." Zei hij vriendelijk en wierp haar een glimlach toe.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:13 am
Caitlynn hoorde iemand groette en draaide zich om. ''Ow, hello there..'' zei ze vriendelijk en glimlachtte terug.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:23 am
Ryan glimlachtte charmant. "Goed onthouden" Hij liet zich zakken op een bankje. "Hoe heet je eigenlijk?" Vroeg hij en wenktte haar om te gaan zitten.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:25 am
Caitlynn dacht even na. Eigenlijk moest ze zich over 15 minuten melden op haar werk.. maar even praten kon toch geen kwaad? Des noods zou ze rennen naar het politiebureau. Caitlynn ging naast Ryan zitten en hield nog steeds haar papier werk vast. ''Caitlynn, Caitlynn Cooper.'' zei ze toen.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:29 am
"Ryan Uzuki. Aangenaam" Zei hij met diezelfde Charmante glimlach. "Wat een zaak.." Zei hij toen hij naar de papieren in Caitlynns handen keek. "Kate.. kate, mag ik je zo noemen?" Vroeg Ryan voorzichtig en keek haar aan.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:31 am
Caitlynn knikte. ''Ja dat mag maar ik noem jou wel gewoon Ryan als je het niet erg vind..'' zei ze met een grijns en keek Ryan even aan. Ze zag dat hij dezelfde glimlach showde als gister.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:33 am
Ryan knikte. "Of je wilt mijn achternaam willen blijven noemen, ik vind het best" Hij keek even om zich heen. "Zijn jullie er nou al uit wie de dader is?" Vroeg hij, alsof hij dat zelf niet dondersgoed wist.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 12:41 am
Caitlynn streek even wat haar achter haar oor. ''ehm, nouw ik ben er nog maar net 'in gestapt' als het ware. Alisa laat niet echt iets los, zelfs niet aan Eve.'' gaf Caitlynn toe. Caitlynn had totaal neit door wat voor informatie ze Ryan allemaal zou kunnen geven.. zo naïef..
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 2:17 pm
"Niks" Zei hij en hief het schriftje uit Caitlynns hadnbereik. "Dat hoef je echt niet te weten, sorry" Zei hij met toch nog een vriendelijke glimlach.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 2:19 pm
Caitlynn grinnikte. ''Ik kom er wel achter, ooit..'' zei ze en ze ging weer normaal zitten. Ze keek even op haar horloge. ''Ow, shit! Sorry Ryan, ik moet echt gaan nu. Ik heb nog maar 5 minuten om op het politiebureau te komen..'' zei Caitlynn en ze sprong zowat op van het bankje.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 3:06 pm
"Is goed.." Kon Ryan alleen maar uitbrengen en groette haar. Hij stond op en keek om zich heen of hij niks had achtergelaten, daarna liep hij ook weg. Onderweg kwam hij Eve tegen, Ze liep stomdronken te zingen met Chad. Eve keek Ryan aan en lachtte. " ZO Zo, Loop je te flirten met Caitlynn?" Ryan schudde zijn hoofd. "Het is iets zakelijks." Loog hij en grinnikte.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 3:26 pm
Alisa was op het bureau en wachtte nog op Caitlynn en Eve. Ze waren laat.. Op dat moment gingen de schuifdeuren open van het gebouw. Alisa was stomverbaast toen ze zag wie er binnen kwam. ''J-JOEY..'' stamelde Alisa. Joey was de zoon van een zeer goede vriend/collega van haar vader. Alisa was meestal iemand die zich niet liet vertellen hoe ze iets moest doen, maar Joey was de enige waarbij Alisa zich, soortvan, onderdanig bij voelde. Joey keek op en groette haar. ''Jij was toch in het hoofdgebouw?'' vroeg Alisa terwijl ze Joey achterna liep. ''Ja, maar nu niet meer. Ik hoorde van de zaak waar jullie nu mee bezig zijn en besloot zelf ook eens een kijkje te gaan nemen. Hebben jullie al informatie?'' vroeg Joey heel nonchelant. Alisa knikte hevig. ''Computers overhoorkamer 3..'' zei ze ademloos en ze zag hoe Joey zonder een woord te zeggen, verdween in overhoorkamer 3.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 3:43 pm
((Ik had een vraagje.. hoe doe je op jouw forum die plaatjes allemaal de zelfde maat >,< want als ik het doe zijn ze zo enorm groot. Owjah; En ff een waarschuwing voor one liners; Ik heb het liever niet, het is namelijk vervelend. Niet dat je nu one liners post, maar ik zeg he tgewoon even.. je kan namelijk een waarschuwing krijgen :3))
Eve Was stomdronken, nog steeds. eigenlijk had ze nu op het bureau moeten zitten, maar Chad had haar overgehaald om iets te gaan drinken in de stad. Ze had ja gezegd, en was meegegaan met hem. "Zie je, je hoeft niet altijd zo serieus achter je bureautje te zitten" Zei Chad en schoot in de lach, als Eve of Chad dronken waren, waren ze altijd lacherig enzo. "Je hebt helemaal gelijk Chad.. Heeelemaal gelijk" Zei ze op een zingerige toon, en liet zich op het bankje zakken waar Ryan en Caitlynn zojuist op hadden gezeten.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 3:54 pm
((die plaatjes moet je gewoon zo knippen dat ze op het juiste formaat zijn xd)) ((en over die one-liners.. zal proberen lief te zijn xd))
Alisa staarde Joey nog even na en besloot daarna om Eve te bellen, die al veel te laat was. Precies op dat moment kwam Caitlynn binnen. ''GOMENASAI, GOMENASAI, GOMENEEEEE!'' riep ze hijgend uit toen ze voor Alisa tot stilstand kwam. Ze had zo te zien gerend. Alisa gebaarde dat het oké was terwijl ze de telefoon hoorde over gaan. Één keer.. twee keer.. drie keer.. ''Goddamn it, Eve.. neem op'' mompelde Alisa in zichzelf.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 3:59 pm
Eve's telefoon ging af. Ze nam hem op en zuchtte even. "Haaaaai Eve extacy, wat kan ik voor u doeeeen" Zei ze en schoot daarna in de lach. Toen hoorde ze dat het Alisa was. "Alisa meisje, waar ben je.. we hebben zo'n lol" Ze leunde wat tegen Chad aan die net zo dronken was. Hij ging zowat over zijn nek maar dat kon Eve eigenlijk niks schelen xd
((Okj danku ^^))
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 4:04 pm
''Eve, waar bén je! Ik wacht op je, of nouwja, wé wachten op je. JOEY IS HIER!'' zei Alisa dringend. Ze beet een beetje zenuwachtig op een nagel terwijl ze de deur van overhoorkamer 3 goed in de gaten hield. Caitlynn bleef een beetje schaapachtig staan voor Alisa met haar papieren nog steeds onder haar arm geklemd.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 4:46 pm
"In de stad.. en het is geweldig, ik voel alsof ik vlieg Alisa" Zei Eve, Ja, Eve was niet helemaal helder meer, en dat kwam niet alleen door de Drank. Ze hing de telefoon op zonder iets te zeggen en schoot weer in de lach, "Chad, goed idee dat spul. Moeten we vaker doen" Zei ze lachend en gaf hem een stompje op zijn bovenarm.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 4:51 pm
Alisa staarde verbaast naar de telefoon toen er werd opgehangen. ''GODVERDOMME'' riep Alisa uit en ze liep naar de balie. ''Clerence, koffie!'' snauwde ze. Clerence stond gelijk op en rende bijna naar achter om de koffie te zetten. Vermoeid en geirriteerd wreef Alisa over haar voorhoofd.
((mn site is af ^^ : www.horroruniversity.forumactie.com))
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 5:09 pm
Toen Alisa in de overhoringskamers was verdwenen, klopte ze weer aan. "Een jongeman van 24 wil graag helpen met de zaak.. Hij wil zijn voornaam niet noemen, maar hij zegt dat hij beroemd detective is" Zei Clarence en drukte de bekertjes koffie in Alisa's handen. Een jongen, met een wit bigshirt en wijde broek, zonder schoenen stond met een lolly in zijn bek in de deuropening. Alisa moest hem wel herkennen, hij was namelijk niet echt.. 'onbekend'.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 5:40 pm
Alisa draaide zich om en liet bijna het bekertje koffie uit haar handen vallen. ''L..'' bracht ze uiteindelijk uit. Ook Joey had zich omgedraait van zijn computer en staarde naar de jongen in de deuropening. Vlug zette Alisa het bekertje koffie neer op het bureau en bleef L even aanstaren.
((gfd, de vorrige link deed het neit xd miss deze wel: http://horroruniversity.forumactie.com/