Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:15 pm
''als je wilt slapen moet je het zeggen hoor.. beneden staat een groter bed xd en dat slaapt wel wat lekkerder dan een eenpersoonslogeerbed..'' zei Alisa met een klein lachje.
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:16 pm
"We kunnen wel alvast naar beneden gaan.. Ik word hier een beetje benauwd xd Maar ik hoef nog niet perse te slapen" Zei Oliver eerlijk, hij ging rechtopzitten.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:18 pm
Alisa knikte instemmend. ''sgoed..'' zei ze en ze hield even een hand door haar haar. Ze stond op van het logeer bed en liep richting de trap.
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:20 pm
Oliver stond op, en terwijl Alisa naar de trap liep verscheen er een bede grijns op Oliver's face. Diep van binnen juigte hij xd Hij stond op, zijn haar zat lekker wild. Hij liep Achter Alisa aan.
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:22 pm
((AAAAAAAAAAAAAAHAHA, DAN MOET IK GELIJK DENKEN AAN DIE RECLAME VAN DUREX CONDOOMS; ''JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA, WOEHOEEEE YES!! JAAAAAAAAAHAHA XD'' !!!!))
Alisa knipte het licht in haar kamer aan. Ze keek even naar haar bed. Ze had het een en ander nog op haar bed laten slingeren zoals haar art book en schetsblok. Maar ze zag ook een setje ondergoed liggen. Met een beetje een rood hoofd liep ze naar het bed en gooide alles wat erop lag, onder haar bed.
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:34 pm
Oliver liep de trap af naar haar kamer, en toen hij daar stond, keek hij Alisa recht aan. "Stoor ik..?" Zei Hij alsof hij er nog nooit was geweest xd
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:37 pm
Alisa draaide zich om. ''nee hoor..'' zei ze en ze schoof met haar voet de spullen nog wat verder onder het bed. Ze liep even naar het raam om hem dicht te doen en keek even Oliver's kamer in.
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 3:47 pm
"Hah.. Alex zit tv te kijken.." Zei Oliver met een grijns en hij wees naar de woonkamer, toen hij achter Alisa stond.
Onderwerp: Re: walking down the street... za nov 13, 2010 6:49 pm
Alisa greens en sloot de gordijnen. Daarna draaide ze zich om naar Oliver en keek hem ondeugend aan. ''zo.. waar waren we?'' vroeg ze terwijl ze haar lippen op die van Oliver drukte.
Onderwerp: Re: walking down the street... zo nov 14, 2010 1:19 am
Oliver greens en sloot zijn armen om Alisa. "bij hoofdstuk twee.. en dan word het leuk" Zei Oliver en drukte weer zijn lippen op de hare. "14.."
Onderwerp: Re: walking down the street... zo nov 14, 2010 1:22 am
Alisa duwde Oliver op bed en ging op hem zitten. ''hoofdstuk 2 he..'' zei ze en ze greens even. Ze legde haar handen op zijn buik en gleed langzaam naar beneden.
Onderwerp: Re: walking down the street... zo nov 14, 2010 1:39 am
Oliver rilde even. "Je maakt me best wel gek.. weet je dat?" Zei Oliver met een heel serieus gezicht, maar he tblosje verraadde alles. Hij glimlachtte liefjes.
Onderwerp: Re: walking down the street... do nov 18, 2010 9:57 pm
''zo gaat het spel toch ook?'' fluisterde Alisa en ze kuste Oliver kort.
Onderwerp: Re: walking down the street... di dec 07, 2010 11:20 pm
Oliver knikte. "Misschien" Zei hij uitdagend, ook hoe Alisa dat de eerste keer zei. Hij streek even over haar wang en glimlachtte.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 10:45 pm
''misschien...?'' herhaalde Alisa Olivers woorden. Ze glimlachte wat schuin naar hem. ''hoe gaan 'de regels' volgens jou dan..'' vroeg ze zacht en ze ging een klein stukje overeind zitten.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 10:47 pm
Oliver trok Alisa weer naar zich toe. Met een uitdagende blik keek hij haar aan. "Dat ik jou gek maak.." Zei Oliver met een grijns, hij kwam iets dichterbij maar kuste haar nog net niet.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 10:52 pm
Alisa greens en voelde dat ze langzaam rood aanliep. ''hmm.. dan zal ik maar een 'braaf' meisje zijn en me aan die 'regels' houden..'' zei Alisa en ze staarde met pretoogjes naar Oliver. Hun gezichten waren nu heel dicht bij elkaar.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 10:54 pm
Met een vinger streek Oliver zachtjes over haar wang. Hij drukte zijn lippen zacht op die van Alisa, het was een tedere kus. Hij keek haar nu aan. "Ik ben de tel kwijt.." Zei hij met een grijnsje.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:01 pm
Alisa keek Oliver aan. Hij was zo lief. Dat idee deed haar glimlachen. Voorzichtig kuste ze hem terug. Toen Oliver over het tellen begon grinnikte ze. ''het werd eens tijd..'' zei ze en ze lachte liefjes naar hem.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:04 pm
Oliver ging rechtop zitten. hij keek Alisa aan met een glimlach en kustte haar weer, Alisa gaf hem het gevoel dat hij veilig was. "Moeten we nie slapen..?" Vroeg Oliver plots.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:13 pm
Alisa schudde haar hoofd langzaam. ''ik hoef nog niet te slapen.. of ben jij al moe?'' vroeg ze en ze ztreek zachtjes met haar hand langs zijn wang.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:16 pm
"Ik eigenlijk ook niet.. maar.." Oliver schudde zijn hoofd. "Laat maar.." Zei hij en drukte een kus op ALisa's lippen.
Onderwerp: Re: walking down the street... do dec 09, 2010 11:22 pm
''maar wat?'' vroeg Alisa en keek Oliver een beetje onderzoekend aan alsof hij een geheim had waar ze niet van mocht weten. Alisa was zoals gewoonlijk weer eens nieuwsgierig.. xd