Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 5:02 pm
Chishio knikte hevig met een glimlach. Eigenlijk was ze niet graag buiten, maar ze wilde dolgraag de buurt verkennen. "Maar dan moet ik eerst deze stomme jurk uittrekken.." Zei ze, en wees naar haar jurk dat net van een pop leek. Met allemaal kant, enzo. Alsof ze zou uit een Anime serie kwam.
Nicole Special member
Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 5:08 pm
Scarlett lachtte even. ''Ga eerst maar even douche, als je dat kan tenminste.'' Alex ging op de bank zitten en Scarlett stond op om de map terug te leggen.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 5:21 pm
"Jawel.. maar.." Ze dacht even na. Alleen tegen puur water kon ze niet.. Dus douchen kon ze wel. "Oke" Zei ze vrolijk en huppelde de trap op. Toen ze boven kwam, ging ze eerst even naar haar kamertje, en pakte een spijkerbroek, en shirtje zonder mouwen, het waren van die bandjes. Dit had ze stiekem meegenomen, zodat ze buiten kon spelen zonder dat haar jurkjes en zo vies werden. Ook had ze sneakers bij zich, maar die zou ze zo wel pakken. Ze rende naar de badkamer en sloot de deur, waar ze zich uitkleedde in de badkamer. Ze stapte in de douche en zette hem aan. Het warme water stroomde over haar huid, het prikte wel, maar echt pijn deed het niet ofzo. Want dit water was namelijk niet puur, dit kwam niet uit een bron. Vrolijk zong ze. (Hi miss alice, anata Garasu no, Me de doooonna Yume wo" Het was van Kanon wakeshima, Still Doll. (Die van vampire knight)
Nicole Special member
Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 5:30 pm
Scarlett gaapte even. ''Ik ga even wat warmers aan trekken'' zei ze rustig. Alex knikte kort en keek naar de tv die niet eens aan stond. Hij was al snel in gedachten verzonken. Ondertussen trok Scarlett een trui aan en deed haar alll starz aan. Ze liep naar haar nachtkastje en trok de la openen. Ze pakte een andere koptelefoon deze was helemaal zwart. Zo snel als ze kon verwisselde ze de koptelefoons met een pijnlijk gezicht. Scarlett had een erg goed gehoor. Maar dit kwam omdat haar echte vader een weerwolf was en haar grootmoeder ook. Ze had het meegekregen.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 5:41 pm
Toen Chishio klaar was, zette ze de douche uit en stapte erondervandaan. Ze droogde zich af en begon zich aan te kleden. Ze kamde haar haren plat, en dit keer deed ze dat hoofdding niet in, In plaats daarvan deed ze haar pony schuin en haar Haren in ee staart. Ze zag er nu heel gewoontjes uit, niet zoals een pop. Maar nog steeds had ze dat schattige poppengezichtje met die grijze Ogen. Ook leek ze wat ouder, omdat ze niet van die poppenjurkjes nu droeg. Op haar blote voetjes en met haar kleding in haar handen liep ze naar haar kamer waar ze een vest aantrok met van die konijnenoren. (you get the idea) Ze trok haar schoenen en sokken aan en liep naar beneden.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 6:06 pm
Alex keek hoe chishio beneden kwam maar zei niets. Hij keek haar alleen aan. Scarlett liep ook de trap af. ''Let's go''. Alex knikte en stond op, hij bleef chishio aankijken tot hij haar voorbij waren. Hij deed de deur openen en hield deze openen. ''Dames eerst'' zei Alex emotieloos. Scarlett knikte dankbaar en liep naar buiten terwijl ze haar jas dicht ritste. Alex deed zijn vest ook dicht en wachten op chishio.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 6:19 pm
Chishio pakte snel haar knuffel vast en deed haar capouchon op haar hoofd, anders zou ze verbranden.Bijna alles was bedekt, zelfs haar handen met kleine handschoentjes. "Ja.. ziet er belachelijk uit, maar het kan gewoon niet anders.. ook als chijnt de zon niet eens zo fel" Zei ze en huppelde naar buiten.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 6:25 pm
Alex glimlachtte zwakjes en deed de deur dicht toen ze buiten was. Scarlett keek de straat door, geen mensen te bekennen. Scarlett liep naar rechts en Alex achtervolgde haar met zijn handen in zijn zakken.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 6:29 pm
CHishio zong weer hetzelfde liedje. "Hi miss alice. Anata Garasuno.." Ze stopte toen ze in de verte iemand zag rennen. "Uhm.." Ze wees ernaar. "Er rent daar iemand weg.." Zei ze zachtjes, ze was vrij onzeker aangezien dit haar eerste dag was, ze was nog nooit in een spionnenzooi betrokken geweest.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 6:32 pm
Scarlett hield halt. Ze zag nog niets maar toen kwam de persoon achter de huizen vandaan. Ze keek verbaast naar chishio. Alex knikte even naar Scarlett en Chishio en begon te rennen. Hij was dan niet zo snel als een vampier maar snel was hij wel. Scarlett wenkte Chishio om haar te volgen en begon ook te rennen.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 6:39 pm
Chishio knikte ook, ze was best wel zenuwachtig. Ze rende achter Scarlett aan, die ze gemakkelijk kon bijhouden. want snel, dat was ze wel. Ze struikelde bijna, maar kon nog net overeind blijven staan. En haar Knuffel? Die had ze nog steeds in haar hand. ((Wie is diegene die rent?))
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 7:26 pm
(( Mmm L die achtervolgt word door korosu >:3 ))
Alex keek naar Scarlett en rende steeds sneller. Zo snel als zijn benen hem konden dragen. Alex had een goede uithoudingsvermogen en zeker met de trainingen die Scarlett gaf. Want trainen dat deden ze bijna altijd elke dag wel.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 8:58 pm
Korosu rende verder. "Shit.. Wouten.." Siste hij en bleef staan achter de hoek. L rende verder. "Ik Krijg je wel.. L.." Siste Korosu.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 4:22 pm
Alex zag L wegrennen. L rende hard, alsof zijn leven er vanaf hing. Maar Alex rende er ook snel achteraan. ''L! Wacht!'' riep hij luid. L kende het team maar al te goed. Ze hoorde bij de zelfde organisatie. R.C.O. Scarlett stopte bij de splitsing en keek naar de andere kant. Het enige wat ze zag was een masker, tenminste daar leek het op, ze hield haar pistool in de aanslag. ''Wie is daar?'' vroeg ze wantrouwend maar luid genoeg om te kunnen horen. Het was te donker in de steeg om de gene te zien. Alleen het masker was tezien omdat deze wit was.
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 5:59 pm
Korosu hield zich stil. Hij zei niks, en bleef staan. Als hij nu wat zou doen, was hij er bij. Hij deed een stap naar achteren zodat zijn masker verdween in de donkere steeg, het leek alsof hij ws verdwenen. L Stond stil en keek om. "Huh..? Alex!" L was duidelijk blij om hem te zien. "Waar.. Waar is hij..?" Vroeg L en keek schichtig om zich heen.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 6:06 pm
Scarlett knipperde met haar ogen en zetten rustig wat stappen dichtbij. Ze zag niets, het was te donker. ''Hallo, is daar iemand? Kom te voorschijn!'' ''Ik weet dat daar iemand is!'' gromde ze luid.
Alex keek L aan en trok zijn wenkbrouw op. ''Dude, wie bedoel je... Ik zag alleen jouw rennen...'' zei hij rustig en keek hem raar aan met zijn ene oog.
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 6:16 pm
Chishio kwam ook aangerend. Ze keek om zich heen, haar ogen gleden door het duister vand e steeg. "Daar!" Chishio's ogen waren rood gekleurd door de woede. Ze rende de steeg in, en een mannestem was te horen. "Aah! Ga van me af bloedzuiger!" Hoorde je hem roepen, het was niet echt zichtbaar wat er gebeurde. Je hoorde wat gemompel, en Chishio kwam de steeg uitgelopen, haar ogen bleodrood en op haar shirt en broek zaten vlekken. Ze veegde haar haren uit haar gezicht met haar ene hand, en toenz e verder liep, zag je dat ze een man vast ahd aan zijn voet. Ze likte haar lippen af. "En zo doe je dat" Zei ze met een schattig stemmetje. ((We kunnen doen dat hij op het laatst als ze hem willen ontmaskeren, dat hij dan vlucht ofzo))
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 6:48 pm
Scarlett wou chishio eerst tegen houden maar ze kon het niet. ''Chishio! Kom terug!'' riep ze haar nog achterna. Maar even later kwam ze terug met een man, die ze aan de voeten meesleurde. Scarlett glimlachtte. ''Good work'' zei Scarlett met een grijns. Ze liep naar de man en hield haar hoofd schuin ''Wie ben je?'' vroeg Scarlett onderdrukkend. ''Praat!'' riep ze nu.
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 6:50 pm
Korosu was verlamd, hij was een beetje.. van de kaart. "Uurgh.." Bracht hij alleen uit. Hij opende langzaam zijn ogen, en probeerde zich los te trekken, Maar Chishio blies als een kat en Korosu hield zich stil. "Mijn naam, mijn naam is niet belangrijk." Zei Hij met een grijns. Chishio gromde. "Spreek, nu." Zei ze fel. Korosu lachtte gemeen. "Ik spreek toch al mijn lief?" Zei hij bijna eng. "Ik ben je lief niet!" Chishio haalde uit waardoor er diepe sneeën op Korosu's borst ontstonden.
((Chishio is weer lekker lief~))
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 6:59 pm
Scarlett keek emotieloos naar de jongen en greep hem bij zijn kraag. ''Ik hou niet van slijmerige jongentjes'' siste Scarlett. ''Dus je zegt nu heel braaf je naam, je leeftijd en wat je hier komt doen of ik pak je op'' Zei Scarlett fel. ''En ik weet zeker dat de gevangenis nog wel een plekje voor jouw vrij heeft'' zei ze poeslief.
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 7:20 pm
Korosu gaf een schop waardoor Chishio achterover viel. hard viel ze op haar zij. Korosu greens gemeen en trok zichzelf los, waarna hij wegrende. "Snel! Hij ontsnapt!" Riep L plots.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 8:06 pm
Scarlett gromde, ''L, let op Chishio!'' riep ze naar L en zetten de achtervolging in, Alex rende achter Scarlett aan maar haalde haar al snel in om achter Korosu te gaan. Scarlett keek een zijstraatje in. ''Ik neem deze kant om hem af te snijden'' Alex knikte en rende achter Korosu aan. '' blijkbaar zijn er meer criminele hier dan ik dacht en dat nog wel bij een school voor agenten'' zei hij tegenzichzelf en snoof.
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 8:44 pm
Chishio kroop omhoog, L knikte op wat Scarlett zei. "Chishio, gaat het..?" Chishio knikte en stond uiteindelijk. " Ja, Nu wel.." Zei ze en gromde wat binnensmonds.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 9:29 pm
Scarlett rende de zijwegentjes door, ze rende de steeg uit, ondertussen kwam Korosu naar haar toe gerend aangezien hij niet had gezien dat Scarlett hem afsneed. ''Geef het op! Je bent ingesloten!'' zei Scarlett fel. Alex rende nog steeds achter Korosu. Scarlett hief haar pistool op en hield hem gericht op Korosu. ''Geef je over!'' Ze zag het masker nu pas echt goed. Jigsaw... Hij stond ook op hun lijst. De lijst met de killers van dit stadje, samen met 4 andere, Blackrose's, Jigsaw, Rosemay,Gogo en de hockeymasker knul. 5 killers... Het waren er veel vond Scarlett.
Onderwerp: Re: Huize Rose's zo nov 07, 2010 9:44 pm
Chishio rende plots weg, L wou haar nog tegenhouden maar ze was te snel. Als een crimineel rende ze de steegjes door, uiteindelijk kwam ze bij Korosu aan. Ze sprong op zijn rug en drukte hem op de grond, zijn arm draaide ze op zijn rug. Ja, Chishio was ene pittig meisje, en niet zo zwak als je zou denken. "Goed, Jigsaw.. Geef je over, of wij doen het alvast voor je" Gromde Chishio.