Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 9:02 pm
Jason en Misa stonden uiteindelijk tegen overelkaar beneden tegen elkaar te schreeuwen. Scarlett liep er heen om die 2 uit elkaar te halen, dit was ze ondertussen wel gewend. Maar Alex bleef zitten en keek naar Chishio en naar de vrouw. Zag zij hem ook. ''Zie je haar ook?'' vroeg hij onzeker. Alex zei haast nooit iets hij sprak alleen goed met Scarlett omdat ze elkaar vertrouwde en ze elkaars rechterhand waren. Beste vrienden maar het werd nooit iets tussen die 2. Nee scarlett was er niet bezig en Alex ook niet.
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 9:08 pm
Chishio knikte langzaam. "Jij ook?" Vroeg ze en ging ook aan tafel zitten. Ze bekeek Alex even. Hij zag er best onschuldig uit, zo in zijn 'pyama'. Alex was zeker wel 3 jaar ouder dan haar. Chishio was pas 16 geworden, maar ze had een denkwijze van een jong kind. Ze keek even voor zich op de tafel.
Nicole Special member
Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 9:39 pm
Alex knikte ''Ja, anders vroeg ik niet of je haar kon zien'' zei hij kalmpjes. ''Je heb geluk dat hier geen moord is gepleegd'' zei hij serieus. Zelfs met het slapen had hij een ooglap voor, niemand wist echt welke kleur het andere oog was. Hij zei steeds dat hij een oog had van de dood.
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 9:45 pm
"Oh, gomenesai.." Zei Chishio zachtjes. Ze raapte haar Knuffel op die nog op de grond lag. Ze keek er trots naar. "Jij zag haar ook he?" Zei ze tegen het beestje, ook al wist ze dat het niets terug zou zeggen.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 9:58 pm
Alex keek even naar de knuffelkonijn en nam vervolgens een hap van zijn brood hij zweeg. Scarlett kwam weer binnen maar dit keer zatten haar wangen onder de krasen. De deur werd dicht gegooid en Jason kwam de woonkamer in gelopen en ging mokkend op de bank zitten. Zijn mouw was gescheurd en hier en daar zatten wat krassen.
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 10:06 pm
Chishio keek op, ze rook wat bloed. Achja, maar het kon haar niet zo schelen. Ze keek ALex aan met haar Witgrijze ogen aan, het leek net alsof ze de ogen van een blinde had. Maar op een een of andere manier waren haar ogen toch heel bijzonder en mooi. Ze stond op en liep richting de keuken zonder iets te ze ging even wat thee zetten. Ze kwam in de keuken en begon naar de waterkoker te zoeken, toen ze die had gevonden deed zee r water in en zette hem op. Ze wachtte een aantal minuutjes en ging weer op haar tenen staan om de waterkoker van de standaard af te halen, en om het in een beker te gieten.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 10:15 pm
Alex keek naar Scarlett en trok zijn wenkbrouw op. Maar hij zei niets. ''Misa'' gromde Scarlett naar Alex, ze wist wel wat hij wou vragen. Op de één of andere manier konden ze aan elkaar zien wat ze elkaar wouden vertellen. Jason en Misa werden er afentoe gek van. Ze pakte haar mok en dronk haar koffie die inmiddels koud was in één teug op. ''Ik ga douche'' zei ze rustig en liep naar boven. Alex knikte even en keek vervolgens naar de vrouw maar zei nog steeds niets. De vrouw glimlachtte lief naar hem. Alex's mondhoeken trokken even op maar hij richtte zich al snel weer op zijn boterham met pindakaas.
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 10:24 pm
((LOL IK MOEST LACHEN OM BOTERHAM MET PINDAKAAS XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD!!!!!!!!!!!!!!!))
Chishio kwam met haar tong een stukje uit haar mond en de mok in beide handen voetje voor voetje de woonkamer binnenlopen. Al haar aandacht was gericht op de mok, die tot aan de rand vol zat. Heel voorzichtig zette ze hem neer voor haar op de tafel en ging zitten. Heel voorzichtig dronk ze eraan, maar ze brandde haar tong. "u!" Zei ze op een schattige toon en probeerde op haar tong te blazen xd
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 10:33 pm
Alex keek op van zijn boterham en keek naar chishio en grinnikte lichtjes. ''Je moet blazen'' zei hij rustig. Jason mompelde iets en liep naar boven. Waar een gil klonk. ''Pervert!'' gilde Scarlett en je hoorde een aantal klappen en vervolgens gebonk van de trap. Het duurde niet lang of Jason was weer beneden.
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 10:40 pm
Chishio knikte verlegen. "Weet ik.." Zei ze en volgde zijn advies op. Ze nam weer een slokje en Zette de grote mok neer. Ze bekeek haar vingertjes even en keek opzij naar de vrouw, die even naar haar glimlachtte. Chishio glimlachtte liefjes terug en knikte. "Naze anata wa koko ni iru no ka?" *Waarom bent u hier?* Vroeg Chishio wat onzeker en zacht aan de vrouw. De vrouw antwoordde niet, maar in plaats daarvan glimlachtte ze nog eenmaal en verdween.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 11:50 pm
Alex keek even naar de vrouw die verdwenen was. ''Soms zijn geesten eenzaam en zoeken ze gezelschap en ze zijn graag bij mensen die hun kan zien'' zei hij rustig zonder haar aan te kijken. Hij pakte zijn beker met mel en dronk die leg. Hij likte zijn lippen af en zetten zijn mok neer.
Onderwerp: Re: Huize Rose's do nov 04, 2010 11:55 pm
Chishio glimlachtte. "Mijn oma zag er ook zo uit.. tenminste, ze leek op haar" Zei Chishio met een glimlach. Ze keek naar buiten. De zon begon te schijnen. "Oh.." Zei ze zachtjes. "Uhm, ik vind het stom om te vragen, maar kunnen de gordijnen alstjeblieft dicht?" Vroeg ze wat onzeker, aangezien ze eel slecht tegen het zonlicht kon.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 12:01 am
Alex keek even naar het raam en knikte toen. Hij stond op maar inplaats van de gordijnen dicht te doen, drukte hij op een knopje en een zonnescherm kwam langszaam naar beneden. Aan alles was gedacht in dit huis. Dat vond Alex erg fijn.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 12:07 am
Chishio glimlachtte liefjes. "Bedankt..." Zei ze dankbaar. "Ik kan niet tegen zonlicht..en tegen helder water.. Ik kan het wel drinken, maar als ik het knoei op mijn huid, dan brand het door m'n huid" Vertelde Chishio.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 12:17 am
Alex knikte alleen begripvol. ''Geen probleem, we hebben allemaal wel wat'' zei hij rustig. Scarlett kwam ondertussen weer naar beneden gelopen. ''Alex de douche is vrij, als je nu gaat is hij nog aardig schoon want Jason gaat ook zo douche'' Alex knikte en stond op om te gaan douche.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 12:20 am
"Euhm, dan zie ik je zo?" Zei Chishio met een glimlachje. ze begon al wat meer met hem te praten, vond ze zelf. Ze keek wat voor zich uit, naar de lege beker van Alex. Eigenlijk was Alex best interessant. Maar leuk? Nee. dat niet, tenminste, vond Chishio. Maar dat kon altijd nog komen..
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 12:28 am
Scarlett ruimde de tafel af met een diepe zucht en keek daarna naar Chishio. ''En al kennis gemaakt met de rest'' ''Je moet maar niet leten op Misa en Jason en voel je vooral niet schuldig, Misa is snel aangebrand''
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 10:54 am
Chishio knikte. "Ja, ik heb al met Alex gepraat.. Hij is best aardig" Zei Chishio, toen haar thee een beetje was afgekoeld nam ze een slokje. Maar nog steeds was het warm. "Maar Misa en Jason Niet echt.." Zei ze en keek om zich heen of ze de vrouw weer zag. Op de grond zag ze een konijntje. Een wit konijntje met een wortel. Chishio hield van konijnen, vooral als ze dood waren, want dan kon ze tegen ze praten. Ze stond op en liep naar het witte konijntje toe, Die op zijn achterpootjes gin staan en nieuwschierig aan Chishio's voet snuffelde. Het was een dierengeest. "Hier heeft een oude vrouw met een konijn gewoond.. Samen met haar schoonzoon, Dochter, En kleindochter" Zei Chishio en gig op haar knietjes zitten om het diertje te aaien.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 3:52 pm
Scarlett knikte. ''Dat weet ik,'' zei ze rustig. ''Ik moet namelijk alles na checken voor Alex, hij ziet namelijk ook de dood'' ''Alleen sommige geesten komen om hulp vragen terwijl ze allang dood zijn,'' zei ze met een zucht. ''Alex praat niet graag, maar dat zal je denk al gemerkt hebben'' ''En Jason en Misa moet je gewoon een beetje negeren, als ze alleen zijn. Kun je wel normaal met ze praten maar samen... Ik raad het niet aan,'' zei scarlett met een knipoog. Ze liep naar de keuken om weer een kopje koffie te maken.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 3:57 pm
Chishio knikte. Toen het diertje aan haar hand snuffelde, giechelde Chishio een beetje. "Kon'ichiwa, Meisu, meisu Usagi.." *Hallo, Goedendag, Goedendag, Konijntje.. EN NEE DAT HEB IK NIET VAN GOOGLE VERTALEN XDXDXD* De oortjes van het konijntje sprongen omhoog. "Usagi, ja, zo noem ik je.." Fluisterde en ze aaide het schattige diertje over zijn rug.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 4:20 pm
scarlett kwam terug lopen met haar koffie en keek toe hoe chishio iets ontzichtbaars aaide. Ze trok haar wenkbrouw even op en ging met een zucht aan tafel zitten. Ze sloeg een map openen. De map stond vol foto's en aantekeningen. In de map zat ook één zwarte roos en 3 zwarte veren. Met een zucht bekeek ze de foto's. Op de foto's stonden allemaal lijken.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 4:24 pm
Chishio tilde het konijntje heel voorzichtig o en drukte het zachtjes tegen zich aan. Het beestje was koud. maar dat was normaal, aangezien het dood was. Het leek net alsof Chishio echt iets vasthield, alleen kon je niet zien wat. Ze zette het konijn op de tafel en liet hem daar lopen. Ze ging zitten, en bekeek Usai terwijl ze haar hoofd op haar handen rustte, met haar ogen volgde ze het dier.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 4:32 pm
Scarlett leten niet erg meer op. Ze zat er serieus naar de foto's te kijken in de map. ''Black Roses'' siste Scarlett. Ze gleed met haar vingers langs de foto's. Ondertussen kwam Alex weer naar beneden. Zijn haar was nog nat maar hij was wel aan gekleed.
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 4:39 pm
Chishio staarde naar het konijntje maar de rust werd verstoord door Alex die binnenkwam. Ze keek op, maar zei niks. Daarna kek ze weer naar het diertje maar die was weg. "Nou.." Jammerde ze betreurd.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Huize Rose's vr nov 05, 2010 4:53 pm
Alex keek even naar Chishio maar zei geen woord. Hij liep rechtsstreek naar Scarlett en pakte de foto af die ze net aan het bekijken was. Met een bedenkelijk gezicht bekeek hij de foto. Scarlett zuchtte kort en keek weer naar de andere foto's. ''Je neemt dit wel erg serieus hé'' zei Alex uiteindelijk. Scarlett gromde lichtjes en pakte de foto af op die in de map te doen. ''Iemand moet het doen'' Alex knikte kort. ''We gaan zo de omgeving verkennen en Misa zoeken'' zei Scarlett rustig. ''Ga je mee?'' vroeg ze aan Chishio.