DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huize Rose's

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28

Huize Rose's - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 3:09 pm

"Neenee, het maakt niet uit.." Stamelde Chishio. "Echt niet" Zei z emet een klein verlegen glimlachje. Ze keek even op naar Alex, ze pakte zijn hand vast, die bijna 2 x zo groot leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole

Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 6:56 pm

((Hoe klein is zij dan wel niet, Alex is 1.82, mischien kun je dat ook bij je karakterkaart neer zetten lengte dan weet je hoe groot iemand is))

Alex glimlachtte lichtjes toen ze zijn hand beet pakte. ''Het is al goed, oké,'' zei hij rustig. ''Laten we maar door lopen, Scarlett kende zit ze nu al een zoekplan te maken,'' zei hij met een grijns.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 7:23 pm

((Chishio is echt tussen de.. 1.50 ~1.55, ze heeft een of andere groeishit.. en ja, dat kan ik doen maar daar heb ik geen zin in nu xD Maar ik zei, 2 keer zo groot LEEK xD omdat haar hand best wel klein is vergeleken met die van hem))

Chishio begon weer te nurien. Ze was best wel blij. Eigenlijk vond ze dat je iets moest kunnen bewonderen van een afstand.. Maar ze vond hem toch ook niet leuk?
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 7:35 pm

((Het was maar een vraagje :3))

Alex keek even naar beneden en glimlachtte glimlachtjes. Zijn schrijfblok in zijn andere hand geklemt. Ergens in de verte hoorde je iemand roepen. ''Alex! Godverre domme waar zit die gozer... ALEX!! CHISHIO!!'' Riep iemand, het was Scarlett. Alex zuchtte diep. ''Zoektocht was dus al begonnen''
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 7:41 pm

Chishio lachtte schattig. "Scarlett!" Riep ze terug en zwaaide met haar andere hand. Ze sprong even omhoog zodat Scarlett haar zou zien.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 8:06 pm

Scarlett keek waar het geluid vandaan kwam en toen aanlopen. ''Waar waren jullie?!'' zei ze nogal bozig. ''Weg...'' antwoorde Alex droogjes. ''Ja, uhh dat snap ik ook wel. Maar waar?'' ''In de loods?'' ''Met zijn 2e'' ''Nee met een stel doden'' Antwoorde hij droogjes. Scarlett zuchtte, ''Goed jullie gaan nu mee en geen uitstapjes meer''.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 8:10 pm

"Nou.." Jammerde Chishio. "Ook niet naar de dierentuin?" Vroeg ze met een schattig stemmetje en een grijnsje. Ze keke Alex aan met een glimlachje.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 8:31 pm

Alex grinnikten. Maar Scarlett kon er niet om lachen. ''Geen grapjes oké, er had jullie iets kunnen over komen,'' mompelde Scarlet.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimevr nov 12, 2010 8:32 pm

Chishio zuchtte. "Maar Alex was er bij.." Piepte ze. ze keek naar beneden. Scarlett was zo streng.. "En ik kan me heus wel verdedigen hoor.." Jammerde ze nu.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimema nov 15, 2010 7:17 pm

Scarlett keek Chishio aan. ''Je woont bij ons, je moeder heeft naar huis gebeld waar je was. En ik heb geen zin om oppasje te spelen maar ik kan niet anders aangezien ik beloofd heb op je te letten,'' zei Scarlett met een diepe zucht. Alex zei niets meer, hij wist gewoon iets te zeggen. ''En daarbij Alex heeft zijn krachten niet onder controlle de vorige keer ging het bijna mis,'' zei Scarlett ''Ik heb er geen zin in om dadelijk alleen een moord te gaan oplossen met bert&ernie'' Gromde Scarlett. Alex keek naar de grond. ''Het spijt me,'' ''Dat is je geraden ook,'' Gromde Scarlett.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:45 pm

Chishio snoof. "Ik ben al 16.. ik ben geen kleuter meer.." Zei ze nu. ze liep nu zonder iets te zeggen door.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedo nov 18, 2010 10:14 pm

Scarlett keek Chishio aan, ''Leg dat maar eens uit aan je ouders,'' zei ze gromend. Met een zucht liep ze verder. Alex schudde zijn hoofd, ''Heb je je koffie op?'' ''Nee!'' ''Vandaar dat je zo cago ben'' ''Dat ben ik helemaal niet!'' gromde ze.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedo nov 18, 2010 10:25 pm

Chishio zuchtte en keek Alex aan. Hij was tenminste wel aardig. en als Scarlett geen koffie ophad, was ze niet te genieten.. Ze liep zwijgend naast hem.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:11 pm

Alex zuchte even en keek naar Chishio. ''Laat haar maar even, als ze geen koffie op heeft valt er niets zinnigs te vertellen aan haar,'' ''Dat hoorde ik!'' gromde Scarlett. Alex grinnikte kort, eindelijk waren ze weer in de straat. Scarlett propte haar sleutel in het slot en deed de deur open. Ze hing niet eens haar jas op. Ze liep direct naar de keuken. Alex hing zijn jas op en sloot de deur toen iedereen binnen was. ''Scarlett!'' ''Wat!'' ''Waar zijn Jason en Misa?'' Scarlett liep de keuken uit met een mok, 3x raden wat daar in zat. Ze nam een slok en wapperde met haar hand voor haar mond. ''Heet,'' Alex bleef haar rustig aan kijken. Scarlett wenkte naar boven. Alex knikte kort en liep de woonkamer binnen.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedi dec 07, 2010 9:57 pm

Chishio hing haar jas op en liep mokkend de woonkamer binnen. ze had nog wat bloedvegen op haar egzicht van het aanvallen van de man deze middag. ze keek met gebolde wangen voor zich uit en liet zich op de bank neerploffen naast Alex. Ze keek hem niet aan. Vandaag hadden ze hand in hand gelopen.. en het voelde geweldig. het gevoel van vertrouwen was eens terug gekomen, voor even. Even keek ze hem aan, maar hij keek niet terug. Jammer. Zou ze verliefd zijn? Ze grinnikte. ze had zoveel gedachtes in haar hoofd, ze kon het niet mee rop een rijtje zetten. Ze keek voor zich uit en trapte haar schoenen uit.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:33 pm

Alex ging in een kleermakerszit zitten zo zat hij het liefst. De map had hij op zijn schoot gelegd. Zachtjes moppelde hij in zich zelf, wat hij zei was niet te verstaan. Heel rsutig werkte hij de dingen uit die de geesten hadden gezegt. Ook pakte hij er wat foto's bij en vergeleek de moorden met elkaar. Het was één grote puzzel. Maar ooit leg je het laaste stukje op zijn plaats en dat moest nu ook gaan gebeuren. Waar zou L eigelijk zijn? fliste er in even in zijn gedachten. Hij keek even op naar scarlett en keek vervolgens naar Chishio om daarna weer in de map te kijken.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:47 pm

Chishio was wel nieuwschierig naar de map, die map had hij heeldetijd vast en nu wou ze gewoon weten wat er in zat. "Geef eens :3" Zei ze met een cat face en griste de map met een giechel van zijn schoot af. Ze bekeek hem even, want hij was dichtgegaan toen ze hem had vastgegrepen. Eigenlijk durfde ze 'm niet open te maken.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:50 pm

Alex keek Chishio aan toen ze de map weg griste, een paar foto's vielen uit de map. ''Wees voorzichtig.'' zei hij rustig. Nee alex was niet iemand die om zulke dingen boos werd alleen als ze de dingen verschuurde of kapot maakte dan werd hij boos. ''Maak maar openen, ik hoop dat je een sterke maag heb. En dat je tegen bloed kan.'' zei hij kalm.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:53 pm

Chishio knikte. "Oh ja hoor. Bloed.." Ze slikte even. daar kreeg ze nou altijd honger van. Maar Chishio was zo'n iemand waar het niet aan te merken was en die het kon onderdrukken. Ze opende de map en keek er eventjes in. Verschillende dode vrouwen, maar ook in stukken gezaagde mannen, meisjes met veren in lichamen, en mishandelde vrouwen. ze rilde even, al dat bloed was verschrikkelijk. maarja. zelf zat ze ook onder. Dus wat maakte het eigenlijk uit. Ze bekeek de beschrijving van de vrouw, de rond de 30 jarige vrouw met het rode haar en de blauwe ogen, iemand die veel betekende voor Chishio..
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:58 pm

Alex keek voorzich uit toen Chishio de map bekeek. Rustig stond hij op en liep hij naar de keuken. Hij kwam terug met een kop thee voor Chishio en een koffie voor zichzelf. Hij ging weer zitten in een kleermakerszit en nam rustig een paar slokken. Zijn ogen kneep hij even samen omdat het zo heet was.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:01 am

Chishio keek op met een cute glimlach. "Dankje" Zei ze beleefd en legde de map even naast zich. ze nam een grote slok en hoestte even, die slok was te heet en te groot.. Ze zette de kop even neer op de leuning, en wapperde met haar hand voor haar uitgestoken tong. Daarna wierp ze een vernietigende blik naar de kop thee.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:09 am

Alex grinnikte kort en nam nog een slok. Ondertussen kwamen Misa en Jason ook beneden, die zich ook bevestigde op de bank. Jason pakte vrijwel gelijk de afstandsbediening en zetten de TV aan. Misa ging tegen hem aan zitten. Na een minuut of 4 kwam scarlett binnen en keek ze erg serieus naar de groep voor zich. ''Maandag beginnen we op het hoofdbureau, Misa, jason jullie weten wat jullie moeten doen. Alex jij gaat L schaduwen. Als er iets gebeurd spring je in.'' Alex knikte. ''Ik ga de getuige van het plein ondervragen, over de mishandeling van een jongen, demain geloof ik.'' ''Hij ligt in het ziekenhuis en hij is nog niet aan spreekbaar.'' Opnieuw knikte Alex maar dit keer knikte Misa en jason ook. ''Ik ga naar bed, ga er ook vroeg in, morgen is een grote dag.'' zei ze als laatste en vertrok naar de slaapkamers. ''Truste!'' riep Misa en Jason nog te gelijken tijd. Alex zei niets.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:13 am

"Scarlett..." Begon Chishio wat terughoudend. Ze keek even naar Alex en keek daarna Scarlett weer aan. "Mag ik met alex mee?" Vroeg ze snel en zonder adem te halen en met een vragend gezicht. Nu durfde ze Alex niet meer aan te kijken.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:18 am

Scarlett stopte op de trap en keek Chishio kort aan en daarna naar Alex, ''Kan je dat aan?'' Alex knikte kort. ''Goed, maar ik wil geen kleffe onder onsjes zoals die 2 daar. Ik wil dat L veilig is. Begrepen.'' Alex knikte opnieuw. ''Mooi, ik ga naar bed. Truste.'' ''truste.'' zei Alex kort. Hij keek Chishio niet aan alleen maar een beetje wazig voorzich uit.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:20 am

Chishio glimlachtte. [i]Yes..[i/] Dacht ze blij. "Ik ga ook naar bed... denk ik" Zei ze nadat ze haar warme kop thee had opgedronken. Ze stond op en Keek Misa, Jason, En Alex een voor een aan. "Slaaplekker" Zei ze en begon de trap op te lopen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 7 Icon_minitime

Huize Rose's
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: Wellington square-
Ga naar: