Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 9:30 pm
Ryan glimlachtte even. hij leunde voorover en drukte een kus in haar nek, en gleed daarna met zijn tong over haar huid. een hand had hij aan de andere kant van haar nek gelegd, en heel zacht en langzaam gleden zijn tanden in haar nek.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 9:44 pm
Chriss rilde even. Niet omdat ze het eng vond, nee. Het kietelde gewoon heel erg. Een glimlach sierde haar mond en ze grinnikte even. Ze zou haar bloed aan niemand liever willen afstaan dan Ryan.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:10 pm
Ryan dronk haar bloed langzaam, zacht trok hij Chriss naar zich toe. Hij trok zijn tanden uit haar nek en likte zijn lippen af. "Ik wil voor altijd bij je zijn" Zei hij en drukte weer een kus op haar mond.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:24 pm
''Ik ook bij jou.. voor altijd..'' fluisterde Chriss terug. Ze keek Ryan in de ogen aan. Ze greens even, ze zag zichzelf erin weerspiegelen. ''Genoeg gehad..?'' vroeg ze en ze wees even naar haar nek.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:26 pm
"Wacht.." Zei Ryan, hij trok haar weer wat dichterbij en likte haar nek schoon. Daarna drukte hij een lange zuigzoen in haar nek. Die zou nog echt wel een week zichtbaar blijven. (Zuigzoenen zijn geil. EN lekker :3))
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:30 pm
Chriss deed haar ogen dicht toen Ryan haar wat dichterbij trok. Ze verwachtte dat hij haar bloed weer zou drinken maar in plaats daarvan, gaf hij haar een zuigzoen. Chriss deed haar ogen weer wijd open. Ze voelde hoe zijn tong wat over haar nek gleed. Ze kreeg er een soort kriebel van onder in haar buik.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:33 pm
Ryan maakte de zuizoen af, en drukte er nog een gewone kus op. "Zo. dan heb je niet alleen een ring van mij.. kom maar over een week terug, dan behandel ik je weer" Grapte hij en keek Chriss aan in haar ogen. Hij leunde zijn hoofd tegen dat van haar, en greens ondeugend.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:52 pm
Chriss greens even ondeugend terug. ''Je mag me ook nu 'behandelen' hoor..'' zei ze zacht en ze trok uitdagend een wenkbrauw op. Ze verschoof een beetje op zijn schoot en duwde hem zachtjes tegen de muur aan. Daarna kwam ze voorzichtig dichterbij zijn gezicht.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:55 pm
Ryan greens, een kleur verscheen op zijn gezicht. "Hier? In de wc?" Zei hij en ging met zijn handen over haar rug, onder haar shirt.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 10:57 pm
Ook Chriss kreeg even een kleur. Ze dacht na wat ze gezegt had. Dat zou ze normaal echt niet doen. Maar.. waarom ook niet..? Chriss haalde uiteindelijk haar schouders op en liet Ryan los. ''Eh.. ja?'' zei ze een beetje onzeker en krabte wat achter haar hoofd.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:01 pm
Ryan greens, en Chriss bh schoot los. ((OMG.)) Hoe snel hij dat had gedaan. "SOms is vampier zijn best handig.." In een flits lag hij bovenophaar. ((OMG WEER OMG.))
((Skippen? xD))
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:06 pm
Chriss werd een beetje overvallen door Ryan's snelle 'handeling'. Voor ze het wist, lag ze op haar rug op de koude wc vloer met Ryan boven op zich. Haar haren lagen wat wild als een kleine waaier om haar hoofd. Ze greens toen ze Ryan's blik zag. Alsof het een reddingsboei was, greep ze Ryan's shirt vast en schoof 'm voorzichtig omhoog. ((OOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGG AHAHAHAHAAAAAAAAA, sorry.. als ik dit lees schiet ik gewoon spontaan in de lach xd))
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:08 pm
((Oke dit word duidelijk neuken xd we skippen dit.))
"Hoe wilt u uw behandeling mevrouw.." Zei Ryan met een grijns. hij liet het toe dat zijn shirt werd uitgetrokken, voor dat hij het wist was hij halfnaakt xd
((Skip tot NA het neuken xd))
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:16 pm
((AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH IK GA DOOD HIEROO XDXDXD.. juah.. skip tot na 'de behandeling' ahum xd!))
Met een brede grijns, een rode kleur en haar haren helemaal door de war, klikte Chriss net haar BH dicht. Ze staarde een beetje schaapachtig voor zich uit en voelde zich warm van binnen. Ze zei niets en greens alleen maar wat. Nooit gedacht dat ze dit ooit zou doen..
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:20 pm
Ryan was helemaal rood aangelopen. Hij zocht naar zijn shirt terwijl hij Chriss aankeek. Nooit gedacht dat het zo ver zou komen..
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:23 pm
Chriss trok haar shirt weer aan en kwam er achter dat ze op Ryan's shirt zat. Ze tilde haar kont op en trok zijn shirt eronder vandaan. Daarna gooide ze deze naar Ryan. Ze zei nog steeds niets en had nog een flinke kleur op haar wangen. Toen ze het shirt gooide zag ze dat het bij Ryan net zo was. Ze giechelde even en stond op om haar broek te zoeken, anders stond ze daar ook maar in dr string en shirt xd
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:28 pm
Ryan schoot in de lach toen hij Chriss' gezicht zag. "Je vond he tniet erg zo te zien" Grapte hij, hij hees zichzelf in zijn broek.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:30 pm
Chriss greens nog breeder en kuchte wat. ''Nouw.. jij ook niet volgens mij toen je boven op me lag..'' zei ze en ze hees zichzelf in haar broek. Ondertussen keek ze gelijk even rond waar ze haar riem en schoenen had gelaten xd ((ahahaha, ze hebben een hele zwerftocht gemaakt door de plee XD!!))
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:37 pm
Ryan keek even weg. "Nouja, je had niet zo luidruchtig moeten zijn, ze zullen wel denken" Grapte Ryan en ging op zijn knieen op Chriss af om een kus op haar lippen te drukken.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:39 pm
Chriss trok lachend een wenkbrauw op. ''Owja? Ik was anders niet degene die mijn naam kreunde hoor..'' zei ze en ze schoot bijna in de lach als ze eraan terug dacht. Ze zag hoe Ryan op zijn kniën op haar af kwam en greens. Ze knoopte net haar broek dicht en bukte toen om hem een kus te geven.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:45 pm
Ryan stond op en trok haar naar zich toe, om haar te knuffelen. "Niet neuken voor het huwelijk zeggen ze altijd.. maar.. dat is hem niet gelukt denk ik" Zei hij en schoot in de lach.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:47 pm
''Ehmm.. nee niet echt..'' zei Chriss met nog een klein kleurtje op dr wangen. Ze legde haar hoofd op zijn schouder. ''Ach ja, weer wat calorieën verbrand..'' grapte ze terwijl ze een heel droog gezicht trok.
Onderwerp: Re: Old memories.. za okt 02, 2010 11:58 pm
"En het is gezond.." Zei hij en greens eventjes. De deur ging open, het was andrew. "Jongens, jezus wat hebben jullie gedaan" Zei hij, maar aan de rode koppen kon hij het al zien. "Aha.. jullie.." een grijns verscheen op zijn gezicht.
Onderwerp: Re: Old memories.. zo okt 03, 2010 12:01 am
''gezond?'' vroeg Chriss onbegrijpenlijk. Plots hoorde ze de deur opengaan en Andrew verscheen in de deur opening. Toen hij vroeg wat ze hadden gedaan, kreeg Chriss een nóg rodere kleur. Vlug ontsnapte ze uit Ryan's greep en raapte haar riem en schoenen op terwijl ze Andrew's en Ryan's blik probeerde te ontwijken.