Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 7:50 pm
"Ik waarschuw je.." Hij legde zijn hand zo op de douchedeur dat het leek alsof hij uit een horrorfilm kwam. "Ik ben de perfert die onschuldige meisjes neukt onder de doouuuche.." Zei hij nep eng.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 7:53 pm
Chriss draaide zich om en trok de deur een klein stukje open. Ze veegde wat sop dat nog op haar hand zat af aan Ryan. Het zag er best grappig uit; zo'n hoopje sop op zn hoofd. ''Nou kom dan, princess pervert..'' lachte Chriss en ze sloot de deur weer.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 8:04 pm
Ryan lachtte. Hij trok de deur open en ging met kleding en al onder de douche bij Chriss staan. "En nu..?" Zei hij zo dat het gewoon eng was.
((Nou, zo ging dat waterballet met mij en ryan dus ook xd alleen was ik niet naakt xD))
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 9:14 pm
Chriss zei niets meer en staarde wat naar haar voeten. Ze voelde dat ze bloosde en probeerde het wat te verbergen door wat water in dr gezicht te gooien. Langzaam keek ze Ryan aan. ''je bent gek, weet je dat..'' zei ze zacht en ze wees naar zijn, inmiddels nat geworden, kleding. Daarna grijnsde ze breed.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 9:30 pm
Ryan trok dit keer zonder te aarzelen zijn shirt uit, en gooide hem over het douchehokje heen. "Treat me as a prince, becouse i am" Fluisterde hij en drukte een kus op Chriss' wang.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 9:33 pm
''prove it..'' fluisterde Chriss terug en ze ging wat dichter bij Ryan staan. Langzaam kwam ze met haar gezicht bij die van hem en ze kuste hem teder.
[wow.. make out session number.. eh.. BEN DE TEL KWIJT XD]
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 10:42 pm
((omg ze zijn gewoon naakt en halfnaakt.))
Ryan greens, en kustte teder terug. met meer.. passie. (xd ik moest lachen om deze zin, vraag me niet waarom xD) Zoals ene prins dat hoort te doen.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 10:47 pm
((ahaha... echt he XD.. RAPIST.. omg dat woord heb ik té vaag gebruikt vandaag >,<))
Chriss glunderde en sloot haar armen om zijn nek ((OMG OMG OMG .. JE MOET EVEN GOED BEDENKEN HE.. ZIJ IS NAAKT.. EN HIJ HALF NAAKT EN ZE STAAN IN EEN INNIGE OMHELZING EN EN EN OMG.......... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDXDXD oke.. back to the post.. T_T)) ''yeah, you are a prince..'' fluisterde ze in zijn oor en ze drukte voorzichtig een kusje in zn nek.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 11:13 pm
((Jongens, Ryan word geil.))
Ryan keek op met een glimlach toen Chriss hem in zijn nek kustte. Hij glimlachtte. "Nou, ik laat 'jullie' even lekker douchen oke?" Zei hij en nog even gaf hij haar een tedere zoen.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 11:16 pm
((OMG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAH... ER STAAT DALIJK ''''''''IETS''''''' OMHOOG XDXDXD omg.. dat gebeurde Lauren he.. ze zat zo bij haar vriendje op schoot en toen ineens.. voelde ze.. iets.. O.o...))
''ja.. jij bent zo te zien al gedoucht..'' zei Chriss en ze keek naar zijn inmiddels doorweekte broek. ((omg.. das besst wel geil als een jongen een wit shirt aan heeft en en en.. het is nat.. dan schijnt het door.. KWIJLIE... *denkt aan lekkere jongens met sickpakies.. xd*))
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 11:20 pm
((Er staat al """""""""""""""""""""""""iets""""""""""""""""""""""""" omhoog denk ik.))
Ryan greens. "Die kan ik ook wel uittrekken hoor" Zei hij, maar dat zou moeilijk worden met een superstrakke skinny.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 11:23 pm
((AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAA AAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA MOEDER HELP ME.. .XD IK GA DOOD HIER... !!!!))
''ja joh.. doe gelijk alles uit nu je toch bezig bent..'' grapte Chriss en ze keek Ryan grijnzend aan.
Laatst aangepast door Francis op wo okt 13, 2010 11:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 11:27 pm
Helemaal moeilijk doend kreeg Ryan alson zijn skinny uit. "Kutbroek." Zei hij zo dat het gewoon grappig was. Hij gooide hem over de douchedeur, er lag nu een natte spijkerbroek op de vloer. "Oh, en kijk uit dat je dadelijk niet uitglijdt" Zei hij en greens.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 11:32 pm
''wauw.. een privé stripshow in mn eigen douche.. eeerug sexy..'' zei Chriss en greens. Even later keek ze vragend naar Ryan. ''uitglijden.. hoezo..?'' vroeg ze.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 14, 2010 8:30 am
"als je de douche uitstapt, de vloer is een beetje..nat"'Zei hij droogjes.Ja, Ryan begon weer de oude, bekende drog en sarcastische Ryan weer te worden. Maar dat was juist goed nieuws, Ryan, Zoals Chriss hem kende.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 14, 2010 8:38 am
''ja.. omdat 'iemand' zo nodig met zn kleren de douche in moest gaan..'' zei Chriss lachend en ze keek naar de vloer. Jep, de was inderdaad zeiknat..