Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 5:45 pm
Ryan zette zijn voet vooruit. "Zie je? Het gaat" Zei hij met een 'trotse' glimlach en liet de paal los. Maar al gauw zakte hij door, en gromde binnenmonds. Soms was hij gewoon te koppig. Hij pakte de hand aan van Chriss en liet zichzelf optrekken. "Ik maak haar af" Siste hij onder zijn adem door.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 5:48 pm
Chriss glimlachte wat sadistisch. ''Niet als ik eerst met een staak door haar hart boor..'' zei ze op een creepy toon. Voorzichtig trok Chriss Ryan omhoog en sloeg zijn arm om haar schoudes zodat hij kon steunen. ''Kom, het is maar een klein stukje..'' verzekerde ze hem en ze wees naar de appartementen aan de overkant van de straat.
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 5:50 pm
"Jaja.." Mompelde Ryan koppig en zweeg daarna. Hij voelde zich eigenlijk best wel dom dat hij niet gewoon had geluisterd.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 5:54 pm
Chriss greens. Jep, Ryan was af en toe echt koppig. Maar dat was ze nu wel gewend van hem. Samen liepen/hinkte ze naar de ingang van het appartement. Chriss drukte op het knopje van de lift en wachte, een beetje ongeduldig, tot het ding naar beneden kwam..
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 5:59 pm
Nog steeds hing Ryan over Chriss heen. Maar langzaam begon zijn gevoel weer terug te komen. In de lift dacht hij dat hij gek werd. De ruimte bleek opeens zo klein, en hij voelde zich benouwd. En daar had hij nooit last van gehad. Zijn pupilen waren groot geworden. "Ermm.. chriss.. het gaat niet zo goed.." Zei hij en begon zwaar te ademen.
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 6:01 pm
Chriss drukte op het knopje en de deuren van de lift gingen dicht. Vervolgens drukte ze op verdieping 4. ''wat.. wat is er dan?'' vroeg ze en ze keek Ryan vragend aan.
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 9:14 pm
Langzaam begon Ryan duizelig te worden. "ik..ik ga.." Voordat hij zijn zin kon afmaken, verloor hij zijn bewustzijn, Hij zakte langzaam in elkaar op de grond. Daar lag hij dan, in de lift met een meisje die er niks aan kon doen.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 06, 2010 12:31 am
''Jezus! RYAN...?'' riep Chriss uit toen ze zag hoe Ryan inelkaar zakte op de vloer van de lift. Ze knielde neer bij Ryan en tilde zijn kin op. ''Ryan... Ryan hoor je me..'' zei Chriss wat paniekerig en ze zwaaide wat voor zijn ogen. Ze zag dat Ryan niet reageerde en ze begon een beetje te stressen. De lift minderde ondertussen zijn vaart en had verdiepng 4 bereikt maar Chriss maakte absoluut geen aanstalte om uit te stappen. ''shit...'' mompelde ze. Waarschijnlijk had hij te veel bloed verloren. Dalijk lag hij in coma ofzoiets. Ze moest iets doen. Chriss keek even om zich heen en zag in de hoek van de lift een afgebroken stuk glas liggen. Voorzichtig pakte ze het op en bekeek het even. Terwijl ze er nar keek, sneed ze perongeluk haar vinger. Ja, dit was wel scherp genoeg. Chriss hief het stuk glas omhoog en haalde express haar nek ermee open. Heel even vertrok haar gezicht van de pijn maar ze gaf geen kik. Misschien als ze haar bloed aan hem zou afstaan, dat hij dan weer bijkwam. Terwijl het bloed langs Chriss' nek naar beneden sijpelden, tilde ze Ryan voorzichtig wat omhoog. Langzaam boog ze zich voorover Ryan en hoopte dat hij het zou ruiken maar er kwam nog steeds geen reactie.. Chriss pakte Ryans hoofd voorzichtig beet en drukte zijn lippen tegen haar nek aan. ''Please Ryan.. word nou wakker..'' mompelde ze en ze hoopte dat haar plan zou werken.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 06, 2010 5:44 pm
De geur van Chriss' bloed vulde de neus van Ryan. Eerst reageerde hij niet, Maar al gauw greep hij Chriss' shirt vast op haar rug. Eerst likte hij haar nek schoon waarna hij haar bloed dronk, maar zonder haar gebeten te hebben. Tussendoor trok hij haar ietsje dichterbij, maar niet zo dat ze platgedrukt werd. Toen hij klaar was gleed hij met zijn tong over haar nek om de snijwond schoon te maken en te doen helen. Hij liet haar langzaam los, en liet zich zakken op zijn knieën op de grond. Ryan ademde diep in en sloot even z'n ogen. Blijkbaar had hij niks meegekregen van dit alles, maar hij was wel bijgekomen en gekalmeerd. Toen hij zijn ogen opende keek hij Chriss aan. "wat.. Is er gebeurd" Zei hij met een droog gezicht, hij voelde wat warms van zijn lip druipen, hij voelde eraan en keek naar zijn hand. Toen herrinerde hij het zich weer. "ik ben flauwgevallen...?" zei hij nog niet zo overtuigd.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 06, 2010 7:08 pm
Chriss hield opgelucht adem toen ze merkte dat Ryan weer reageerde. Ze liet Ryan zijn gang gaan en verwachtte dat hij haar zou gaan bijten, maar dat deed hij niet. Ze keek Ryan aan. Hij vroeg of hij was flauwgevallen en Chriss knikte. ''Jah.. je.. zakte ineens inelkaar in de lift toen we naar boven gingen..'' zei Chriss zacht en ze keek hem wat bezorgd aan. ''Voel je je.. eh.. oke?'' vroeg ze voor de zekerheid.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 06, 2010 9:46 pm
"ik denk het.." zei hij wat onzeker en probeerde te staan. Maar nee, het ging gewoon niet. Hij keek naar zijn zij, het was nog steeds niet gestopt met bloeden. "jeez mijn lichaam kan daar dus echt niet tegen.. Misschien omdat ik fullblood ben..." zei hij en zuchtte.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 06, 2010 10:03 pm
Chriss beet even op haar nagel. ''We moeten je naar binnen zien te krijgen..'' zei Chriss. Maar hoe in godsnaam kreeg ze Ryan, die niet in staat was zelf op te staan, naar binnen.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 06, 2010 10:19 pm
Met moeite kroop Ryan de lift uit. Gelukkig had er niemand op het knopje gedrukt van de lift, anders was de deur dichtgedaan. "kan je me even omhoog helpen.." Vroeg Ryan en stak zijn hand uit.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 06, 2010 10:20 pm
''ach joh.. stel je niet zo aan..'' zei Chriss op een serieuze toon. Maar daarna greens ze breed en pakte Ryans hand. Voorzichtig probeerde ze hem overeind te helpen.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 7:35 am
Ryan dacht bijna dat ze het meende. Maar na het zien van Chriss' grijns begon ook hij weer te glimlachen. Hij lachtte wel als een Boer met kiespijn xd langzaam ging hij op z'n benen staan en liet Chriss los. "volgensmij gaat het weer" Zej hij, maar hij wankelde even en moest zich vasthouden an Chriss.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 2:33 pm
''are you sure..?'' vroeg ze twijfelend en ze bekeek Ryan even. Ze viel zelf bijna ook om toen Ryan zich aan haar vasthield.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 6:29 pm
Ryan knikte overtuigd. "Ja.." alsof hij polio aan zijn benen had, deed hij een stap vooruit. Het ging steeds beter, maar pijn deed het zeker wel. "Aargh.. Is het nog ver..." Vroeg hij terwijl hij naar zijn been greep.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 6:31 pm
Chriss knikte. ''Ja.. nog 3 deuren..'' zei ze en ze liep met Ryan mee terwijl ze de sleutel uit haar zak hield.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 6:40 pm
Ryan zuchtte. Toen ze aankwamen wachtte Ryan ongeduldig totdat Chriss de sleutel uit haar zak had gehaald en de deur opendeed.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 8:00 pm
Wat gehaast wurmde Chriss de sleutel in het slot en duwde de deur open. Ze schoof met haar hand naar de zijkant van de muur en klikte het licht aan. Chriss gebaarde naar de bank, dat Ryan moest gaan zitten en zelf liep ze de keuken in. Ze rommelde hier en daar in wat kastjes en kwam terug met een grote, doorzichtige bak met allemaal plijsters, verband, jodium ect ect, in. Ze zetten hem op de tafel en ging naast Ryan op de bank zitten.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 8:13 pm
Ryan lachtte toen hij de bak met pleisters, verband enz. Zag. "Goed voorvbereid..." Zei hij. "nu moet ik zeker m'n broek uit trekken" Zei hij met een moeilijk gezicht en keek zijn vriendin aan.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 8:32 pm
''Als je je onderbroek maar aanhoudt..'' zei Chriss nepserieus en ze rommelde wat in de bak. Ze haalde er een flesje met donkerrood spul uit de bak en zette deze op tafel. Ook legde ze watteschijfjes, verband, plijsters en veiligheidsspelden neer.
((NA MN HUISWERK MAG IK HEEEEEEEL MISSCHIEN NOG FF OP DE PC EN DAN GA IK CAM PAKKEN EN DAN KAN JE MN HAIRCUT ZIEN :'3))
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 8:38 pm
((ja maar ik zit niet op m'n pc.. Zit op m'n iPod))
Ryan greens. "tuurlijk schat." Zei hij sarcastisch en langzaam probeerde hij zijn broek uit te trekken, het deed zeer aangzien de stof ook in zijn wond zat.