Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 8:38 pm
Chriss knikte. Ze was klaar met Ryan's handen af te lebberen (XD!!!) en likte nu haar eigen vingers af. Ze sloot haar ogen even. Het bloed van Ryan was nog altijd even heerlijk, net haar eigen verslaving.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 8:46 pm
Ryan greens. "Lekker he." ((MONA RECLAME xD!)) terwijl hij op de grond zat trok hij Chriss naar zich toe om haar te omhelzen.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 8:48 pm
((AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA IK GA DOOD... XXDXDXDXDXDXDDDDDDX!!!!!))
Chriss veegde haar handen nog even af aan haar shirt en voelde toen dat ze naar Ryan toe werd getrokken. Ze liet zich in in zijn omhelzing en kroop tegen hem aan. ((aaaaaaagoshi :'3))
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 8:50 pm
Ryan rustte zijn hoofd op Chriss' hoofd, en sloot even zijn ogen. "Het is over, je bent vrij." Zei Hij alsof hij uit zo'n drama serie kwam. "Hoe kwam je eigenlijk bij hem?" Vroeg Ryan, en opende weer zijn ogen.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:01 pm
Chriss plukte wat aan Ryan's shirt en staarde wat naar haar handen. ''Hij zocht me op toen ik in de gevangenis zat..'' zuchtte ze.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:13 pm
"Opgezocht.. gevangenis, Chriss, wat had je gedaan?" Vroeg Ryan, nu kon hij het gerust vragen aangezien er niemand was die hen nog konden afluisteren. Ja, Jenna.. maar zij kon niks doen tegen Chriss zolang Ryan in de buurt was.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:22 pm
Chriss ging rechtop zitten en schraapte haar keel even. ''Toen ik Japan verliet, en aankwam op het vliegveld van Amerika, werd ik opgepakt.. ze vonden namenlijk druggs in mijn tas, waar ik absoluut niets van af wist..!!'' verzekerde Chriss Ryan. ''En toen.. werd ik afgevoerd.. naar de gevangenis. Ik dacht écht dat mijn leven voorbij was.. ik kon jou ook niet meer bereiken aangezien ze all mijn spullen hadden ingenomen.. een paar dagen later werd ik opgezocht door iemand.. die ik niet eens kende.. JC dus. Hij verzekerde mij de hij me uit de gevangenis kon krijgen maar...'' zei Chriss. Ze stopte even. ''Maar daar voor moest ik wel iets voor hem doen.. ik moest hem helpen met zijn 'zaakjes'. Dat hield dus in; mensen afluisteren, mensen afmaken, drugs, wapens en andere illegale dingen kopen en verkopen...'' vertelde Chriss weer. ''En soms kreeg ik daarvoor een soort beloning.. zoals geld of kleding... of een huis..'' zei ze. En ze dacht even terug aan alles wat ze voor hem had moeten doen. Ze rilde even. Gelukkig was dit nu voorbij.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:29 pm
Ryan keek Chriss verschrikt aan. "Wow.. dat is heel wat.. Daarom, daarom nam je je telefoon niet op.." Bedacht Ryan even. "Ik ben dus mijn huis kwijt, daarom woon ik op school" Legde ryan uit. "Net zoals de anderen"
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:30 pm
''Kom bij mij wonen...'' stelde Chriss voor en ze keek Ryan liefjes aan.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:33 pm
Ryan glimlachtte, en drukte een kus op haar lippen. Hij merkte dat ze nog wat bloed op haar lippen had zitten, wat hij er langzaam aflikte. (oeh.) "Dat.. is weer een grote Stap" Zei Ryan en keek haar aan.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:37 pm
''Dus.. je wilt het niet..?'' vroeg Chriss wat beteuterd.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:42 pm
Ryan glimlachtte. "Tuurlijk wil ik dat.. Ik zou het liefste altijd bij je willen zijn" Hij glimlachtte lief, het was best schattig om te zien hoe die twee bij elkaar, bijna in de bosjes tegen elkaar aangedrukt zaten.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:45 pm
Chriss greens. ''ja, daar hou ik je aan he..'' zei ze en ze wees naar de ring die ze nog steeds om had.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:48 pm
Ryan glimlachtte. "Ik breek geen beloftes." Zei hij en sloot zijn amrne om Chriss heen.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 9:54 pm
''jaja, dat zeggen ze allemaal.. totdat ze je achterlaten met een 5ling in een klein appartementje van 5 bij 5..'' fantaseerde Chriss en ze schoot in de lach als ze er over nadacht.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 10:31 pm
"eens even kijken.. Joey, Andrew.. Oh, wist je al dat ik home was btw?" Grapte Ryan en een grijns sierde zijn gezicht. Maar al snel schoot hij hierdoor in de lach.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 10:32 pm
''Nouw meid, wat geweldig..'' zei Chriss met een gaywave en ook zij schoot in de lach. Dit sloeg helemaal nergens op xd
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 10:39 pm
Ryan lachtte weer. "Oke.. zullen we dan maar gaan?" Zei hij, moeilijk stond hij op. De wond was pijn gaan doen, en hij had het gevoel alsof zijn been was verlamd.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 10:41 pm
Chriss knikte instemmend en rekte zich even uit, ze was moe geworden van dit alles. ''Thuis lekker douchen en dan naar bed..'' besloot ze en ze stond op. Ze keek even naar Ryan en zag zijn gezicht even vertrekken. ''Gaat het?'' vroeg ze en ze keek naar zijn zij.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 10:54 pm
"Het gaat.. het gaat.." Zei Ryan, maar zijn mening sloeg om toen hij door z'n voet zakte, z'n been was verlamd. "Shit.." Vloekte hij en greep naar z'n zij. "Oh man.." Mompelde hij en zuchtte diep.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 04, 2010 10:57 pm
Chriss peinsde even. ''Hou je anders aan mij vast, mn appartement is aan de overkant.. kom op, het is nog een klein stukje..'' verzekerde ze hem.
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 5:37 pm
Ryan zuchtte. "Fijn is dit.. als ik haar te pakken krijg.. krijgt ze het zuur" Siste Ryan en trok zich omhoog aan een lantaarnpaal. "Het gaat wel.. als we nou even wachten.. dan kan ik zo lopen" Verzekerde hij Chriss en keek haar met een geforceerde moeilijke glimlach aan.
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 05, 2010 5:39 pm
''Ryan.. doe nou niet zo koppig. Ik zie toch dat het niet met je gaat..'' zei Chriss en ze keek hem serieus aan. ''Kom..'' zei ze en ze reikte haar hand aan zodat hij op kon staan.