Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 8:42 pm
Chriss bekeek Ryan's wond even en pakte daarna een plukje watten. Ze goot hierop wat van het donkerrode spul. ''Dit.. kan even prikken..'' waarschuwde Chriss en ze depte het watje voorzichtig over de wond heen.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 9:32 pm
"Au au au.." Zoals Chriss had gezegd, prikte het inderdaad. Hij zette zijn nagels in de bank, en beet zijn tanden op elkaar. Het prikte niet een beetje, het prikte veel. "ik hoop niet dat je alcohol op m'n wond zit te smeren" zei hij en gromde binnenmonds.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 9:38 pm
''Het is een ontsmettend goedje.. nog even op je tanden bijten, Ryan..'' zei Chris en ze goot nog wat van het donkerrode spul op het watje en depte de wond nogmaals schoon.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 9:51 pm
Ryan beet op zijn tanden. "dat is hetzelfde" siste hij. Inmidela stonden er nagelafdrukken in de bank. "En sorry voor de bank" Zei hij en kon gelukkig nog glimlachen.
Onderwerp: Re: Old memories.. do okt 07, 2010 9:54 pm
Chriss glimlachte terug. ''geeft niet.. is een leuk aandenken..'' zei Chriss en ze gritste nu een rol verband van de tafel. Ook pakte ze 2 veiligheidsspelden. ''wil je je shirt even omhoog doen..'' vroeg Chriss terwijl ze met de 2 veiligheidsspelden in d'r mond zat en met de andere hand een het verband een stukje uitrolde.
[waarom zit je eigenlijk op ipod en niet gwn op pc?? ^^]
Onderwerp: Re: Old memories.. zo okt 10, 2010 7:31 pm
Ryan aarzelde. "..hoezo?" vroeg hij, hij haatte het om zijn shirt maar ook een klein stukje omhoog te doen. Niet dat hij zich schaamde, maar omdat hij het gewoon niet fijn vond, vanwege zijn littekens.
Onderwerp: Re: Old memories.. zo okt 10, 2010 7:43 pm
Chriss keek Ryan gerustellend aan. ''Ik moet het verband er omheen wikkelen..'' mompelde ze wat onverstaanbaar met de spelden nog in haar mond.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 7:29 pm
"Hmpfh.." Ryan aarzelde nog even maar deed zijn shirt uiteindelijk toch uit. ondanks die littekens had hij toch nog een sexy sixpack.(xd) Hij keek even weg toen het verband er om heen werd gewikkeld, die wond zag er eigenlijk best heftig uit.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:10 pm
Chriss zat op haar kniën en wikkelde het verband 4 keer om zijn zij heen. Daarna pakte ze de veiligheidspelden uit haar mond en schoof ze erin. Ze stond op. ''Zo.. u bent klaar meneer Ryan..'' zei ze plechtig.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:16 pm
"Bedankt.." Mompelde Ryan. hij zocht duidelijk naar iets, maar wist niet wat. Uiteindelijk greep hij naar de wondzalf in de EHBO koffer, en smeerde het op zijn littekens. "En ja ik weet dat het niet weg zal gaan maar ze doen pijn.." Zei hij en smeerde verder.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:18 pm
Chriss keek Ryan wat onbegrijpenlijk aan. ''Ze.. doen pijn?'' herhaalde ze. ''Heb ik het verband soms te strak gedaan..?'' vroeg ze en ze liet haar blik even op het verband rusten.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:28 pm
"Nee.. deze doen pijn" Hij gleed met zijn hand over de onverbonden littekens. Hij zuchtte en liet zichzelf even op de bank zakken.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:35 pm
''ow..'' zei Chriss en ze keek even weg.''gaat het?'' vroeg ze wat onhandig en ze ging naast Ryan zitten. Ze merkte even op dat ze zelf ook nog deels onder het bloed zat.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:40 pm
"Jah.. het.. gaat" Hij vertrok even. Het brandde, en de littekens zagen er inderdaad geirriteerd uit. "Het gaat" Herhaalde hij nogmaals, hij hield zijn hand op een van zijn wonden. "Als ik hem opnieuw kon vermoorden had ik dat gedaan.." Siste hij en keek voor zich uit.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:46 pm
''moord lost niets op.. geloof me..'' zei Chriss en ze stond even op en liep naar de slaapkamer. Ze zocht haar handdoek.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:51 pm
Ryan wachtte geduldig op de bank van Chriss. hij kneep zijn tanden op elkaar, het deed echt pijn. "Oh Dylan.. als ik je kon vermoorden.." Siste hij en keek voor zich uit.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 8:54 pm
Chriss zag dat ze haar handdoek weer eens had laten slingeren onder haar bed en gritste hem eronder vandaan. Ze sloeg hem over haar schouder en liep de woonkamer weer in. ''Ik ga effe douche..'' zei ze maar haar blik veranderde toen ze Ryan zo zag zitten. ''Ryan.. gaat het..?'' vroeg ze dit keer bezorgd en ze liep naar Ryan toe.
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 9:16 pm
"Ja ja.." Zei hij en keek Chriss aan. Hij stond op en drukte een kus op haar wang. "Maak je nou maar geen zorgen om mij, ga jij nou maar lekekr douchen." Zei hij en gaf een aai door har haar.
((Ik zie het al zo gebeuren dat die twee bij elkaar onder de douche gaan staan xD))
Onderwerp: Re: Old memories.. ma okt 11, 2010 9:31 pm
Chriss pakte Ryan even bij zn mouw beet. ''ya sure...?'' vroeg ze voor de zekerheid.
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 12, 2010 9:54 pm
"Ja.. ik ga douchen na jou, misschien dat het dan minder pijn doet" Zei hij, maar Chris liet hem niet echt los.
((LOL))
Onderwerp: Re: Old memories.. di okt 12, 2010 11:19 pm
Chriss zuchte even. ''Oke..'' zei ze en ze liet zijn mouw langzaam los. Ze liep naar de badkamer en legde haar handdoek neer. Ze draaide de douchenkop alvast open en voelde even of het water op temperatuur was. Chriss sloot de deur van de douchekabine weer en keek even in de spiegel. Ze had wat schrammen op haar gezicht en veel bloed op haar armen. Ze keek even naar de badkamer deur. Ze had geen zin om 'm op slot te doen, en dat was ook niet echt nodig.. ((XD AHAH LOLLOL)) Langzaam trok ze haar shirt over haar hoofd en daarna volgde ook de ander kledingstukken. Voorzichtig stapte ze de douche in en liet het warme water over haar heen stromen.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 7:29 pm
Ryan zuchtte moedeloos. ((Nu komt het hoor. dumdumdumdumdumduuum...DAM DAM DAM DAAAAAAAAM)) Hij keek naar de deur die nog op een kier stond. Hij had toch niks beters te doen, en liep de badkamer binnen waar Chriss gewoon veilig onder de douche stond. "IK kom er onder staan hoor" Grapte hij met een grijns, en sloeg express op de douchedeur.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 7:36 pm
((OOOOOOMG AAAAAAAAHAHA IK GING DOOD XD))
Chriss merkte niet eens dat Ryan inmiddels binnen was gekomen. Ze genoot van het warme water dat over haar lichaam heen stroomde en wilde net de shampo pakken. Maar ze schrok zich dood toen ze een klap op de douchedeur hoorde en draaide zich om. Ze zag Ryan staan. Maar ze zag hem vaag door de condens op de deur. ''Wat the fack ben jij aan het doen..'' riep ze over haar schouder terwijl ze Ryan een soort van de rug toe keerde.
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 7:41 pm
"een handoek pakken.. en, pervert zijn" Zei Ryan met een pervy smile, en draaide zich toen om. "Ik meen het, dan had je de deur maar op slot moeten doen"
Onderwerp: Re: Old memories.. wo okt 13, 2010 7:44 pm
Chriss giechelde wat. ''dat deed ik expres, nou goed..'' zei ze en ze begon zichzelf in te zepen.