Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 9:28 pm
"Omdat ik op het tijdstip van moord bij mijn vrienden was" Zei Ryan net zo, hij bleef haar aankijken met diezelfde blik.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 9:35 pm
''oke, ik geloof je..'' zei Alisa op een toon waaruit bleek dat dat helemaal niet zo was. Alisa ging weer normaal zitten en wierp heel even een blik naar Eve. Ryan nu verder overhoren had geen zin meer, hij liet toch niets los. Waarschijnlijk om zijn vrienden te dekken. ''wat mij betreft zijn we klaar met de overhoring, toch Eve? Heb jij nog vragen Ryan?'' vroeg Alisa vriendelijk al wilde ze hem dolgraag over het bureau slepen aan zijn kraag om de waarheid eruit te rammen. Want een ding was zeker; Ryan verborg iets. Alisa kon niet precies erachter komen wat. Misschien wist Ryan wie de dader was of had hij het lijk eerder gevonden maar durfde er niets over te zeggen..
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 9:39 pm
((Ik ga iemand maken die de schuld op zich neemt :3))
Ryan wachtte even. "Ik.." Hij wou iets zeggen, maar twijfelde. "Ik ken de dader" Zei hij en sloeg zijn ogen neer, alsof hij zichzelf had overgegeven.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 9:46 pm
Caitlynns ogen flitste naar Alisa alsof ze wou zeggen; NU KOMT HET! Alisa draaide zich op haar dooie gemak weer om en keek Ryan vragend aan. ''vertel..'' zei ze zonder aanstalte te maken om haar notitieblok te pakken.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 10:02 pm
"Hij was een vriend van me" Zei Ryan en zuchtte. "Was. totdat hij dat meisje had vermoord.. Hij vertelde me er trots over, maar ik zei dat hij moest opdonderen, Ik wou hem aangeven.. Maar.. we waren vrienden" Zei hij en keek naar zijn handen alsof hij heel verdrietig was.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 10:35 pm
''en wie was die 'vriend' ?'' vroeg Alisa terwijl ze Ryans blik bestudeerde. Caitlynn zat weer eens druk te schrijven.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 10:40 pm
"Jason maxwell" Ryan keek Alisa aan. Zijn blik en stem kwam overtuigend over. Eve tikte het meteen in op de computer. "Die word aangegeven.." Zei ze en greens eventjes. dat was haar favoriete gedeelte.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 10:42 pm
''Eve, wacht eens.. er word niemand aangegeven tenzij we bewijs hebben..'' merkte Alisa slim op en ze keek even naar Ryan. ''oke Ryan.. ik wil precies weten van jou wat je allemaal weet van de moord..'' begon Alisa.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 10:47 pm
"Ik was Lady eens aan het uitlaten, toen ik Jason tegen kwam in het park. Hij zei iets over een meisje van 15 en dat ze lekker was of zo.. en iets over dat ze spijt zou hebben..maar hij echt zwaar dronken. Ik dacht laat maar vliegen die gast, maar nooit gedacht dat hij haar echt zou vermoorden" Ryan zuchtte. "Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen, maar nu ik erachter ben dat hij dat meisje heeft vermoord" Ryan keek nog steeds naar zijn handen en keek daarna Alisa aan. "Kunnen jullie hem astjeblieft oppakken.." Zei hij en keek nu Eve aan.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 10:50 pm
Alisa vouwde haar handen samen. ''We zullen kijken wat we kunnen doen.'' zei ze tot slot. ''En als je ooit nog verdere informatie voor ons hebt, kun je altijd langskomen.'' zei Alisa vriendelijk hoewel ze een dubbele gevoel had over Ryan.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:00 pm
Eve knikte. "Ga maar. Dank je voor je tijd Ryan" Ryan knikte. "Geen probleem" Zei hij en stond op, hij wierp even een blik naar Caitlynn die alles had opgeschreven. hij glimlachtte, ze was zo jong en nu zat ze al te werken op een politie bureau.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:05 pm
Caitlynn wierp even een blik op Ryan en zag dat ze naar hem keek. Zijn 'charmante' glimlach deed haar lichtjes blozen en ze kuchte wat ongemakkelijk terwijl ze deed of ze nog wat opschreef.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:08 pm
"Dag.." Zei hij glimlachend, hij had Caitlynn zien blozen. Hij liep de kamer uit en sloot de deur achter zich. Eve sat met haar handen in haar haar. "Ryan is het dus niet.."
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:14 pm
''er is nog niemand schuldig of ontschuldig tot de dader gevonden is.. met bewijs.. maar het kutste is.. ER IS GEEN BEWIJS.. ja, een paar glassplinters..'' zei Alisa geirriteerd.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:18 pm
"Jason.. Maxwell.. Nooit van gehoord.. staat hij bekend in de database? Wacht.. ik zoek het op" Zei Eve en typte zijn naam in op de database van de Pc. "Bekend met diefstal.." Zei ze en wees op het scherm.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:22 pm
''Alle verdachte die we overhoord hebben, hadden wel iets van een criminele achtergrond..'' zuchtte Alisa. Ze liep even naar Caitlynn toe en keek over haar schouder mee wat ze allemaal had genoteerd. Alisa knikte goedkeurend toen ze zag dat Caitlynn alle belangrijke punten van Ryans verhaal had vermeld. Ze had zelfs zijn gezichtisuitdrukking, handbewegingen, en andere lichaamstaal van hem vermeld. ''wauw Caitlynn, ik moet eerlijk toegeven dat je goed bent in je vak.'' gaf Alisa toe. ''bedankt..'' antwoorde Caitlynn wat verlegen en ze nam een slok van haar thee, want koffie luste ze niet.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:32 pm
"Alisana , moeten we haar nog overhoren?" Vroeg Eve, Alisana was een vriendin van haar, ze zou zoiets nooit doen ze zuchtte diep. "We zijn klaar voor vandaag.." Ze wreef in haar ogen en strekte haar armen.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:40 pm
''Voor vandaag ga ik niemand meer overhoren.. ik moet nadenken..'' zei Alisa beslist. ''Maar die Alisana, daar wil ik nog wel een woordje mee spreken..'' gaf Alisa toe. ''ehm en ik? kan ik gaan?'' vroeg Caitlynn voorzichtig. Alisa knikte. ''Laat je nummer maar achter op een papiertje op de tafel zodat we je kunnen bellen als we je nodig hebben. Je werkt hier gewoon elke dag op het bureau neem ik aan?'' ''Ja, jazeker. Ik ben hier elke dag. Laat maar weten wanneer ik weer moet komen..'' antwoorde Caitlynn.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:52 pm
"Die Caitlynn. Zit te flirten met de populairste jongen van school" Grapte Eve en grinnikte. "Echt iets voor haar.. maar, ietsje te oud" Ze opende de deur van de overhorings kamer, en wachtte even op Alisa.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 11:54 pm
Alisa schudde eventjes haar hoofd. ''Dat meisje weet niet waar ze aan begint..'' zei Alisa. ''Maar genoeg over de zaak, ik heb honger'' gaf ze toe en ze draaide de deur achter zich op slot.