Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 12:09 pm
Eve zuchtte. "Oke dan" Ze opende het smsje, natuurlijk van Tom. en begon het voor te lezen. "Eve, Kon'ichiwa! Dit is de tweede keer dat je aan me ontsnapt. Maar, wees niet bang, het gebeurt geen derde keer. Eindelijk zien we elkaar weer eens, vind je dat niet geweldig? :') Ik wacht je op. Buiten, ik weet waar je zit. Tom" Eve rilde. "Wat een shithead..ik bedoel.. hij weet waar ik zit? Maar.. wie heeft het hem verteld dan.." Ze dacht na. "Ryan." Siste ze onder haar adem door en keek Alisa aan. "Ryan, hoofdverdachte nummer een" Zei ze en sloot haar computer af.
((Er schoot me net iets binnen.. Het is zegmaar niet leuk als Ryan al word gesnapt bij de eerste of tweede moord.. er moeten eerst een paar moorden onopgelost zijn :3 dan duurt het verhaal wat langer. ^^))
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 12:12 pm
Alisa zuchtte. ''echt, iemand moet dat leeghoofd eens arresteren..'' zei ze. ''Ryan..? hoe weet je zeker dat Ryan dat aan hem heeft verteld? Zijn ze vrienden ofzo..'' vroeg Alisa met een schuin hoofd.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 12:17 pm
"Hij staat me buiten op te wachten" Zei Eve en sloopte het Koffiebekertje, het zat nu werkelijk overal. "Wat stress niet met je doet" Mopperde ze en zocht naar een nat doekje om haar shirt mee schoon te maken.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 12:18 pm
''Zal ik met hem gaan praten?'' stelde Alisa voor. ''Als hij ook maar iets te maken heeft met de zaak, wil ik het weten..''
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 12:22 pm
"Ik wil zelf met hem praten.." Zei Eve na een korte stilte en had eindelijk haar shirt weer schoon gemaakt. Ze stond op. "Can you back me up?" Vroeg ze, ze wist niet hoe ze het normaal moest vragen.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 12:24 pm
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 1:25 pm
Eve haalde diep adem en deed een stap buiten de overhorings kamer, daar stond Thomas, buiten. Ze liep richting hem, hij had haar al gezien. "Eve.." Zei hij en een brede grijns verscheen op zijn gezicht. "Wat je ook van plan bent het gaat niet door, je staat namelijk voor een politiebureau.. wees daar bewust van" Tom knikte. "Ik ben ook niks van plan" Zei hij met een enge grijns. Eve moest er van rillen..
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 1:27 pm
Alisa liep achter Eve aan en zag aan het eind van de gang, inderdaad, Tom staan. ''wat moet je, Skinner?'' vroeg Alisa scherp terwijl ze zijn creepy grijns bekeek.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 1:34 pm
"Kentwell.." Tom doofde zijn peuk. Of het een sigaret was, wist Eve niet, maar het rook in ieder geval goor. "Wat moet je Tom, je weet dat je een straatverbod hebt, en dat je niet bij me in de buurt mag komen" Eve beet wat op haar nagels, totdat Tom een papier uit zijn zak haalde. " verlopen" Zei hij en stopte het weer weg. "Nee toch.." Mompelde Eve n iet hoorbaar en bekeek hoe Tom er dit keer uit zag, net zo onverzorgd als altijd. Wat zag ze ooit in die gozer..
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 1:36 pm
''Luister Skinner, we zijn druk bezig met een zaak en hebben geen tijd voor jou stalker gedrag tegenover Eve, dus vertel gewoon wat je komt doen en donder op..'' beet Alisa hem toe. Ze kon hem niet uitstaan.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 1:50 pm
Tom kwam wat dichterbij Eve en pakte haar kin vast. " Flikker op Tom!" Riep ze en probeerde hem in zijn kruis te schoppen maar tevergeefs. "Luister Eve..Je bent me twee keer ontglipt, het lukt je geen derde keer begrepen" Eve zuchtte. "Dat maak ik zelf wel uit" Zei ze en trok zich los. "Donder op, ga Ryan stalken ofzo!" Zei ze bijna huilend toen Tom weer eens aan haar zat. "En blijf van me af!" Ze kneep hem hard, En tom begon te schelden. "Klein kutwijf..Wacht maar, morgen kom jij niet veilig aan op school" Zei hij en draaide zich toen om. Echt, Eve had zo'n hekel aan hem.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 1:52 pm
''Tom.. wacht eens..'' probeerde Alisa en ze liep Tom achterna. ''waarvan ken jij Ryan Uzuki eigenlijk..'' vroeg Alisa terwijl ze de deur blokeerde voor Tom.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 6:02 pm
"We hadden wat gedronken met wat vrienden. Ryan was er ook bij.. de andere partij lokte ons uit en Ryan werd boos.. o man.. wat ik toen had gezien.." Tom kreeg een rilling en keek Alisa aan. Hij zuchtte. "Maar dat ga ik niet vertellen. Je weet genoeg nu"
((Als ik dat ga vertellen weet Alisa zeker dat Ryan het heeft gedaan xd.))
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 6:07 pm
Alise keek Tom even aan alsof ze hem niet geloofde. Ze zuchtte even en stapte weg voor de deur. ''bedankt voor je medewerking..'' zei Alisa nog voor ze weer naar Eve toe liep. ''we moeten overleggen..'' zei Alisa zonder Eve aan te kijken en ze wenkte naar overhoorkamer 3.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 6:10 pm
Tom snoof en keek Eve even fel aan. Hij maakte zo'n beweging met zijn handen dat hij haar in de gaten zou houden, en liep toen weg. ((Jeweetwel. als je ice age heb gezien weet je wat ik bedoel xd))
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 6:15 pm
''Eve, we moeten Ryan overhoren..'' flapte Alisa eruit. ''Tom en Danny hebben allebei een link mét Ryan dus als we verder willen met het onderzoek moeten we uitzoeken wát die link is.. misschien spelen ze wel onder één hoedje..'' bedacht Alisa zich toen. ''Clarence.. meer koffie'' zei ze terwijl ze wat aan de balie hing. Clarence knikte en ging meteen naar achter om nog wat koffie te zetten.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 6:20 pm
Eve zuchtte en pakte haar iPhone weer. "Fijn.." Zei ze en zocht Ryan's nummer op. Hij ging over. een keer, twee keer, drie keer.. "Ryan Uzuki.." "Uhm, hoi Ryan. we willen je graag Overhoren.. kom nu naar het politie bureau" Een zucht was te horen aan de andere kant van de lijn. "Ok.. ik kom eraan" Daarna werd de telefoon opgehangen.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 6:22 pm
''hm.. ik weet zéker dat die Tom er iets mee te maken heeft.. ik weet niet precies wat, maar iets'' gromde Alisa in zichzelf terwijl ze haar bekertje koffie van de balie af gritste.
Onderwerp: Re: Overhoring 1: Daniël di aug 17, 2010 6:24 pm
Een paar minuten later stond Ryan in de wachtruimte. " Ik was in de buurt" Zei hij nonchalant en pakte het bekertje van Eve vast, en dronk er wat uit. eve knikte. "Ryan.." Ryan keek op. "Overhoring? begin maar hoor." Zei hij kalm en dronk weer wat uit de beker. Eve liep naar Alisa toe. "Hij heeft er geen moeite mee.." FLuisterde, toen Ryan keek glimlachtte ze naar hem. "Ga maar alvast zitten" Zei ze en wenktte naar kamer 3.