DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Practise

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:41 pm

Ayano knikte heftig, ''Ik krijg niet zovaak aandenkens, de meeste die ik krijg zijn zo besmeurd met bloed dat je niet eens meer weet wat het is'' zei ze eerlijk. Ze keek hem vriendelijk aan, ''En het is een tekenen voor mij dat ik je kan vertrouwen'' zei ze kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:45 pm

L glimlachte schattig. "Graag gedaan hoor.." Voor dat hij was uitgepraat sloeg de deur open. "RYUZAKI RYUZAKI!" Gilde een meisje en wild rende ze tegen hem aan. Ze viel achterover.. "Shit." Ze zuchtte, waarna ze omhoog werd geholpen door L. Hij zuchtte. "Sauri.. hoevaak moet ik je nog vertellen, dat je niet zomaar de schietbaan moet oprennen.. Je weet dat het gevaarlijk is" Sauri sloeg haar armen over elkaar. "Nou. Ik zie heus wel waar ik loop hoor" L keek haar aan met een druppel hoofd. Ze was blind >__
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:55 pm

Ayano trok haar wenkbrouw op toen het meisje binnen kwam en vervolgens tegen hem aanliep. ''Uhmm hoi'' zei ze droogjes. Ayano had het eerlijk gezegt niet op mensen dat wist iedereen, 3 was te veel vond ze, met 1 iemand kon ze over weg met 2... Nee dan hield Ayano haar mond en keek ze hoe de andere zich vermaakte, zo was ze nou eenmaal ingesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:58 pm

"Sauri, ga maar zitten op dat bankje" Zei L, ze begeleidde haar naar het bankje. L richtte met een pistool op een rooster en schoot. "MOOI SCHOT!" Riep Sauri blij, en klapte in haar handen. "Dank-" L keek haar geirriteerd aan. "Zeg. kan je je flauwe grapjes voor je houden.." Zei hij verveeld, hij herlaadde zijn pistool. "Sorry" Giechelde Sauri.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 24, 2010 8:10 pm

Ayano grinnikte, ''Niet zo gemeen doen'' zei ze flauwtjes en ging weer in één van de boxen staan, ze was hier eigelijk om te oefenen en dat zou ze dus ook gaan doen. Ze deed de oorkleppen weer op en begon te schieten op de roosters. Met een knopje liet ze de roosters bewegen, dat maakte het oefenen iets leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Practise - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Practise
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Politiebureau :: Schietbaan-
Ga naar: