DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Practise

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 1:44 pm

L bleek na te denken over wat Ayano had gezegd. "Daar heb je volkomen gelijk in, iemand die niet utieindelijk een moordenaar blijkt te zijn" Zei hij en keek haar begrijpend aan, Het was wel raar, L had eigenlijk nog nooit vrienden gehad, omdat ze meestal alleen maar gingen voor zijn geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 2:04 pm

Ayano knikte ''Inderdaad'' ''De jongens die ik buiten mijn werk om waren allemaal zowat moordenaars of smokkelen wat weer wiet..'' ''En de jongens op kantoor zijn gewoon veelste oud voor mij'' zei ze kalmpjes. ''Wat wil jij eigelijk zien in een meisje'' vroeg ze maar aan hem om er gespreksstof in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 2:07 pm

L dacht na. "Ze moet grappig zijn.. schattig.. En moet me niet leuk vinden alleen maar om mijn bezittingen.." Zei hij, Eigenlijk wou hij er niet zo over na denken. "Ik denk dat ik maar door het leven moet gaan zonder vriendin" Zei hij tenslotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 2:25 pm

Ayano knikte even. ''Dat zal ontzettend klote zijn als iemand je alleen leuk vind omdat je geld heb'' zei ze serieus. Ayano had natuurlijk ook geld, geld die ze kreeg voor de missie's, ze had best veel geld vond ze, nu al genoeg voor een goed huis en een auto. Ze was natuurlijk geen miljonair maar dat boeide haar niet, als ze maar rond kon komen. Ze aaide L even wild door zijn haar met een glimlachje, ''Je vind heus wel iemand, op een dag kom je wel iemand tegen'' zei ze met een vriendelijk glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 2:39 pm

L knikte met een klein glimlachje. Volgens mij had hij niet eens door dat Ayano hem leuk vond.. Hij pakte uit zijn zak een lolly, en peuterde het ppiertje er af. Dat hij er niet dik van werd, was een wonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 3:00 pm

Ayano zuchtte heel even en keek vervolgens naar de roosters, ''Uhmm wedstrijdje houden'' zei ze. ''3 kogels, kijken hoeveel roosters je daarmee kan raken.''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 3:23 pm

"Wat is de prijs?" Vroeg L serieus, hij laadde zijn pistool wat er cool uit zag. Hij richtte hem op Ayano. "Pew" Zei hij en maakte een schietbeweging. Maar hij schoot niet echt.

((Dat stukje is zoo grappig uit de anime xD Ik heb nu deel twee van de manga gekocht, en daar staat dat stukje in xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 7:43 pm

Ayano lachtte eventjes toen hij dat deed en keek hem daarna weer serieus aan, ''Wat wil je voor prijs?'' vroeg ze. ''Uhhm even denk wat ik wil als ik win, mmmm 30 potten aardbeien jam.'' zei ze met een ':3' face. ''Jij mag zeggen wat je wild als je wint'' zei ze best serieus en keek daarna even naar de roosters.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 7:46 pm

"Wow. dertig potten. Doe mij maar.. 30 lollies!" Zei hij met een grijnsje, hij hief zijn geweer op en richtte op een van de roosters. "..of wil jij eerst.." Zei hij en keek Ayano even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 8:40 pm

Ayano grinnikte, ''Ga je gang...'' zei ze rustig. ''Ik ben toch niet echt iemand met dames gaan voor gebeuren'' zei ze met een glimlachje. Ze keek naar het geweer van L, hij was van goede kwaliteit en je kon er het beste mee ver schieten. Maar als het ging om veel schieten was een andere beter geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 8:56 pm

L haalde de trekker over, een knal en twee roosters kapot. "Nu jij" Zei hij en laadde het opnieuw. Hij leunde nonchalant tegen de muur en bekeek Ayano even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:06 pm

Ayano grinnikte en pakte haar revolver. Inplaats van op de borden te schieten richtte ze op de muur, ze haalde de trekker over. Inderdaad hij ging tegen de muur aan maar werd terug gekaats tegen 2 roosters aan. ''Dubbel touch'' zei ze met een grijnsje. Ze keek naar L, ''ik zei niet dat ze kapot hoefde alleen aanraken is voldoende'' ze knipoogde naar hem. ''Your turn''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:13 pm

L richtte op een van de roosters. Weer raak, maar dit keer waren het er ook twee. Nu waren ze allemaal beschoten, L liep er naar toe om ze te vervangen. "Your turn" Zei hij en liep naar de zijkant.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:38 pm

Ayano pakte haar eigen geweer en begon hem aftestellen terwijl L de roosters aan het vervangen was. Ze greens breed toen ze klaar was. Met een enorme knal ging de trekker over. 3 keer achter elkaar in de roos en eindigde in de muur waar nu een licht gatje, natuurlijk was dit alleen omdat ze achter elkaar zatten. Ze hoeste wat van de vele rook en keek naar L, ''Jouw beurt'' zei ze noncholant.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:49 pm

"Oh, je bent er achter gekomen hoe je die instelling maakt" Zei hij en glimlachtte. "Ok.. bonuspunten." Zei hij, hij liep naar buiten, en kwam terug met een appel. Hij zette hem op zijn hoofd. "Vijf punten als hij aan flarden ligt" Hij greens even, en keek Ayano aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:58 pm

Ayano greens, ''Oke, hebben weer appelmoes'' zei ze met een grijns. Ze gritste de appel uit zijn handen en pakte een krukje waar ze de appel op legde. Met een grijnsje liep ze weer naar de box en pakte ze haar geweer die ze weer instelde. Na de trekker hebben over gehaald vlogen overal appelstukjes heen. Ze keek L aan en greens breed. ''Enzo maken ze appelmoes''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 10:03 pm

"Weet je.. dat is niet eelrijk, hij stond niet op mijn hoofd" Hij liep weer weg. 'Nu ik." Zei hij, hij zette de appel op Ayano's hoofd. "vertrouw mij oke?" Zei hij en keek haar aan. Hij richtte zijn pistool op de appel op Ayano's hoofd, en zonder enige aarzeling haalde hij de trekker over. Hij was niet uit elkaar gespat, Er zat een perfect gaatje in van de kogel. "Bonuspunten" Zei hij en Pakte de appel van haar hoofd en nam er een hap uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 10:20 pm

Ayano keek hem aan met een pruillipje toen hij de appel op haar hoofd zetten. ''Ik hoop dat je weet wat je doet'' zei ze kalmpjes. Toen hij klaar ging staan deed ze haar ogen dicht. Ze hoorde een knal en deed na een tijdje haar ogen open, L had al een hap genomen van de appel. ''Volgende keer word ik ontzichtbaar'' zei ze serieus. Best grappig dan zou je alleen maar een zweefde appel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 11:33 pm

L grinnikte. Hij raapte een kogel van de grond, Het was de kogel die door de appel was geschoten. "Hier" Zei hij met een glimlachje en legde het in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 11:37 pm

Ayano keek naar de kogel en trok haar wenkbrouw even op. ''Uhmm dankje'' zei ze droogjes. Ze stopte de kogel in haar broekzak en keek L aan. ''maar kan er niet iets beters worden gegeven dan dat'' zei ze met een grinnikje. Ze moest en zal die 30 potten jam bemachtig krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 22, 2010 11:42 pm

"Die krijg je echt wel. Dit was gewoon.. iets, ik weet niet, een aandenken misschien?" Zei L en glimlachtte. Hij at de appel op en gooide hem richting de prullenbak, Raak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimema aug 23, 2010 10:55 pm

Ayano grinnikte even, ''Ik zal hem goed bewaren hoor'' zei ze met een glimlachje. ''Ik maak er ketting van'' zei ze meer tegenzich zelf dan tegen L, Ayano praatte vaak hard op, alles wat ze niet hoefde te verbergen zei ze gewoon. Ze keek hem aan, ''Maar wil jij dan geen aandenken ofzo'' vroeg ze. Ze wist eigelijk niet wat ze dan moest geven...
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimema aug 23, 2010 11:04 pm

L haalde zijn schouder op. "Ik weet niet, het maakt mij niet zo veel uit" Zei hij nonchalant, hij keek haar aan. Ze was best wel schattig vond hij, maar nog zo jong..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimema aug 23, 2010 11:15 pm

Ayano glimlachtte even en drukte een vriendschappelijk kus op zijn wang. ''Dankje'' zei ze en haalde de kogel uit haar broek zak. Voor haar was het eigelijk best belangrijk een tekenen van vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitimema aug 23, 2010 11:23 pm

Een licht kleurtje verscheen op L's gezicht. Hij glimlachtte. "Je bent er blij mee he" Zei hij en grinnikte, het was schattig om te zien. Soms was L serieus, en soms was hij zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Practise - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Practise
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Politiebureau :: Schietbaan-
Ga naar: