DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Practise

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:02 pm

L stond gedudlig te wachten op Ayano, hij had haar uitgenodigd om te komen oefenen op de schietbaan. Hij keek om zich heen, en pakte een geweer, om hem te bekijken. Omgedraaid ging hij op de schietbaan staan, en in een beweging draaide hij zich om en haalde de trekker over, Raak, in de roos. Hij knikte trots en schoot weer, in de roos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:12 pm

Ayano liep rustig het hoofdgebouw in, een bewaker kwam naar haar toe, ''Ik ben uitgenodigd door L om mijn geweer uit te proberen. De bewaker knikte, ''Volgt u maar'' En zou liepen ze naar de schietbaan, ''L, er is hier een meisje ze zegt dat ze uitgenodigd is'' Ayano rolde met haar ogen en liep onder de bewakers zijn benen door. ''Heei L'' zei ze een beetje noncholant met een klein glimlachje. Ze keek naar de roosters, de baan waar L voor stond was een paar keer geraakt in de roos. ''Mooi geschoten'' zei ze. De bewaker gromde en deed de deur maar dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:22 pm

L keek om, daar was Ayano. "Kom binnen" Hij liep naar haar toe en legde een hand op haar schouder. "je kan gelijk beginnen, als je wilt" Zei hij met een zwak glimlachje, wat hem schattig maakte. Het was voor L zeldzaam dat hij glimlachtte, je moest hem wel erg ver krijgen dan. Hij schoot weer eens in de roos en blies de rook uit van het pistool.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:41 pm

Ayano knikte en haalde haar revolver te voorschijn. Ze deed alsof ze op L schoot. ''Pieuww...'' zei ze met een glimlachje en liep daarna naar één van de boxen, Ze deed de oorkleppen op die daar hingen en hield haar pistool richt, een klap en een schoot in de roos. Ze keek naar L en deed de Oorkleppen die erg op een headset leek om haar nek en keek L aan, ''Hoe heb je dat gedaan?'' vroeg ze aan hem, haar kogels konden nu veel verder want het had 3 roosters achterelkaar geraakt en met haar stelling kon ze er maar 2 achter elkaar raken, ''Hoe heb je die schootkracht versteld'' vroeg ze verwonderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:44 pm

"beroepsgeheim" Zei hij en gaf een sluwe knipoog. Hij deed niet eens de oorkleppen op die je nodig had en met zijn ogen dicht richtte hij op een van de roosters. "Raak of niet?" Zei hij met een klein grijnsje en wachtte totdat Ayano iets ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:52 pm

Ayano keek naar het rooster, ''O my gosh, hij is in de roos!'' zei ze verwonderd. ''Dat wil ik ook leren'' Ze kon goed schieten maar niet met beide ogen dicht. Ze ging klaar staan en deed haar ogen dicht en schoot, hij was op een ander rooster gegaan inplaats van die ze had bedoeld en hij was ook niet in de roos. ''Damn it'' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:58 pm

"Ik zal het je leren" L ging achter Ayano staan en legde zijn handen op haar schouders. "Concentreer je, ga goed rechtop staan en denk dat je dood gaat als je hem mist" Zei hij, hij hief haar handen op in een schietbeweging, "Zet een voet een beetje naar achter, zodat je goed in evenwicht blijft" Zei hij en keek of ze nu goed stond. "Sluit je van alles af en schiet" Zei hij, hij keek toe hoe ze het probeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:04 pm

Ayano knikte en deed wat hij zei, ze voelde zich eigelijk wel prettig bij L en bloosde lichtjes toen hij haar handen ophief maar leit dat niet merken. Maar daar moest ze niet aan denken. Ze haalde een herringering voor geest, Zij als klein meisje met een man die haar vader neerschoot voor haar ogen. ''Die!'' riep ze hard en schoot. Ze deed haar ene oog half openen en keek verwonderd naar het rooster hij was mischien niet in de roos maar hij zat er niet ver naast. Ayano's ogen waren groter en vloog L onverwachts om de hals. ''Thank you, Thank you'' zei ze alsof ze een kind was die net het mooiste kado had gehad van haar hele leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:18 pm

"Goed gedaa-" Opeens werd hij om de hals gevlogen. Hij stond er maar versteld bij, een grinnikte even. "Graag gedaan" Zei hij en aaide even op haar rug. "En nu blijven oefenen" Zei hij, hij pakte uit zijn broekzak een kleine lolly en peuterde het papiertje eraf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:34 pm

Ayano liet hem los en boog even zoals je bij een leraar deed en keek hem daarna aan met een glimlachje. ''Ga ik zeker doen'' zei ze opgewenkt. Vervolgens ging ze weer staan en deed precies het zelfde wat ze net deed elke keer dat ze het deed raakte ze het rooster niet, uiteindelijk stond er een figuur in het rooster het was een misvormd sterretje. Ze keek er met een grijns naar. ''Dit kan ook'' zei ze meer tegenzich zelf dan tegen L.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:38 pm

L knikte instemmend. "Nu ik." Hij pakte een automatisch vurend pistool van het rek, dat met een wachtwoord was beveiligd voordat je het kon pakken. Hij keek naar het rooster, en schoot, kogels vlogen door de lcuht en een patroon, een hartje, kwam te voorschijn. "Zo." Zei hij en blies de rook af die uit het geweer kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:58 pm

Ayano keek naar het hartje en daarna naar L, ze kon nog net een blos onderdrukken ookal was hij lichtjes zichtbaar. ''Dat moet je me leren, ik kan alleen misvormde sterren, ow en rondjes, vierkanten en een ruit maar geen hartje.'' zei ze. Ze richte op een rooster en begon te schieten, het was een hartje maar dan wel erg verlept. ''Dit is mijn verlepte hartje'' zei ze en grinnikte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:03 pm

L keek aandachtig naar het hartje. "Dat kan toch veel beter" Zei hij, "Concentreer je eens. concentratie is het belangrijkst" Legde hij uit en ging op een bankje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:10 pm

Ayano zuchtte en ademde een paar keer diep in en uit. Ze richtte en begon te schieten, het zag er beter uit dan het vorige hartje maar zag er nog steeds niet erg mooi uit. ''Ik ben nooit een ster geweest in hartjes'' zei ze en lachtte daarna. Ze keek naar L en daarna naar het hartje en bloosde nu wel duidelijk maar richtte zich zelf weer op het rooster en deed haar ogen dicht.

[Ff honden uitlaten zo terug Wink]
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:13 pm

L Zag haar blozen. Hij stond op, en liep naar haar toe, ze keek hem aan in haar ogen, daarna bekeek ze haar. 'Je bent rood :3" Zei hij en bleef haar bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:51 pm

Ayano keek in zijn ogen die nu groot waren omdat ze zou dichtbij was. Ze beet op haar lip, normaal zou ze er tegen in gaan en koppig volhouden dat dat niet het geval was. ''Ik uhmm ik heb het warm van het schieten'' loog ze. De domste soes die je kon verzinnen maar ze wist niet zo snel een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:06 pm

L bleef haar aanstaren. "Oh ja? Er is airco hoor.." Verzon hij en leunde met zijn armen op haar schouders. Hij speelde een spelletje met haar zonder dat hij het zelf doorhad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:09 pm

Ayano werd nog roder, ''Heb je de verwarming aan gezet?'' vroeg ze heel serieus want ze kreeg het alleen maar warmer en haar hart ging als een gek te keer. Wat moest ze hier mee... Ze zou toch niet? Nee vast niet... Toch? Nee het zo onmogelijk zijn hij was veel ouder dan zij, zij was 19 en hij was... 24 tenminste zo zag hij eruit... er zat 5 jaar tussen... Ze beet op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:40 pm

"nee hoor" Zei hij en ging van haar af. Hij bekeek haar nog even. "Probeer nog eens een hartje te maken" Zei hij om het onderwerp te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:56 pm

Ayano knikte, dat was een beter idee. Ze bleef staan en stak haar hand uit en schoot maar bleef L aan kijken, hij was in de roos. ''Dat kan ik dan weer wel'' zei ze met een glimlachje en draaide zich vervolgens een halve slag. Ze knielde even neer en liet een rugzak van haar schouders afglijden en haalde er allemaal wapen stukken uit, die ze snel in elkaar zetten zonder er naar te kijken. Ze herladen hem en er viel een los flindertje uit. Ze richtte op het rooster en haalde de trekker over, hij was automatisch net zoals die van L die hij had gebruikt bij het hartje, dit keer lukte het wel. Ze grinnikte, ''Soms is een revolver niet handig voor zulke dingen''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:05 pm

L knikte instemmend. "Ja, je hebt gelijk" Hij keek haar even aan, even was het doodstil. Zonder zijn blik af te wenden van haar schoot hij een vorm van een pijl door het hartje van Ayano.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:23 pm

Ayano keek hem aan en glimlachtte lichtjes. Haar ogen glinsterde dat was automatisch als ze het naar haar zin had. Ze keek naar het rooster en bloosde lichtjes, dit was werkelijk simbolisch voor haar, haar hart was mischien echt geraakt door een pijl. Ze zuchtte verlangend en keek vervolgens naar L. Ze moest zich maar onderdrukken want wie zou er iets voor een meisje met een jam/kauwgom verslaving voelen. L was beroemd en zij... Nee zij niet alleen ze stond bekend als de jongste agent die er ooit was. Maar ze was niet beroemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:26 pm

"Meestal heb ik een camera op m'n soel omdat ik zo 'mysterieus' ben.. omdat ik mijn naam niet wil vertellen enzo.. en ze willen mijn geheimen weten, waarom ik zo goed ben in mijn vak" Hij ging op het bankje in de ruimte zitten en keek even naar het kunstwerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:32 pm

Ayano ging noncholant tegen de muur aan zitten en keek naar L. ''Best klote'' zei ze rustig. Ze wist niets te zeggen. ''Maar hou je alleen maar met zaken bezig of ben je ook met andere dingen bezig?''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:39 pm

L schudde zijn hoofd. "Ik ben momenteel met een hele belangrijke zaak bezig.. Mensen blijken plots dood neer te vallen" Zei hij. "Allemaal aan een hartaanval. beetje merkwaardig vind je ook niet?" Zei hij en krabde wat aan zijn kin.

((Deathnote lol. xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Practise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Practise   Practise Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Practise
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Politiebureau :: Schietbaan-
Ga naar: