Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. za jan 01, 2011 2:11 pm
Zac kuste terug met een glimlach. Het was al erg laat buiten, aangezien het al stikdonker was toen Zac en de rest naar Ang en Bryson gingen zoeken. hij streek wat haren uit haar gezicht en keek haar met een kalme blik aan. "Ik beloof je.. Dat ik niet meer jaloers zal zijn.. als dit maar geheim blijft" Zei Zac en kuste haar weer kort.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. za jan 01, 2011 2:18 pm
Angelique knikte. "ik beloof je.. dit is ons geheim.." zei ze zacht. Zij zelf wilde niets liever. Ze kuste hem voorzichtig terug.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. za jan 01, 2011 2:21 pm
Zac glimlachtte en sloot even z'n ogen, hij ademde diep in en keek Angelique weer aan. zijn ogen waren roodgekleurd, maar dat was niet omdat hij honger had ofzo.. nee, het was iets anders xD
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. za jan 01, 2011 2:28 pm
((AHAAAAAHA I GOT IT LOL XD))
Angelique keek Zac even aan. Daarna liet ze haar hoofd op zijn borst leunen terwijl haar handen naar de Zijne zochtte.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. za jan 01, 2011 2:33 pm
Zac hield haar handen vast en kneep er zachtjes in. hij glimlachtte, zijn ademhaling ging snel. "Ang, ook al wil ik je zo graag niet aan een ander geven.. toch gebeurt het." Zei hij zacht.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. za jan 01, 2011 2:39 pm
"a vampire always terurn to his true love.." meende ze met een klein glimlachje. "daar kom je snel genoeg achter.."