Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 1:38 pm
Zac keek schuldig naar de grond. Kon hij er wat aan doen? En Angelique was niet eens zijn echte zus. alleen maar door een stomme trouwdag werden hun 'gedoopt' tot familie. terwijl ze dat officieel niet eens waren. Maar zo voelde het wel. hij zuchtte. "Je weet niet eens wat er echt aan de hand is" Begon Zac zichzelf te verdedigen. "Oh, Dat weet ik wel.." Zei Bryson als reactie.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 3:55 pm
"dat weet je niet.." bemoeide Angelique zich er nu mee met een zacht stemmetje. Ze keek Bryson even aan terwijl ze hard haar best deed om haar tranen terug te duwen. Bryson had geen recht van spreken. Hij wist niet wat ze werkelijk voor Zac voelde..
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 3:58 pm
Bryson keek op naar Angelique. "Vertel mij dan maar eens wat er hier aan de hand is.." Zei Bryson. nu moest het gewoon naar boven komen.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 4:05 pm
Angelique was even stil. Even keek ze hulpzoekend naar Zac. Ze slikte even en keek weg. "dat.. wil ik niet.." zei ze weet zacht. Het was een geheim tussen Zac en haar.. dat had hij beloofd...
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 4:21 pm
Bryson zuchtte en facepalmde. "Dan niet.. Maar Zac.. Beloof me alstjeblieft dat je niet zo lomp doet. Het is niet leuk voor Angelique, en je zit jezelf ook in de weg.." Zei bryson en keek nog eens naar Angelique. Zac zuchtte. "Ik.. oke.. fijn. wat jij wilt" Zei hij met nog een zucht.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 4:24 pm
Angelique keek naar de grond. Ze zuchtte en draaide zich uiteindelijk m. Ze loep voor Zac uit richting de flat. Ze had hier een erg dubbel gevoel bij.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 4:28 pm
Zac draaide zich ook om en liep achter Angelique aan. Hij kon het haar niet kwalijk nemen, hij kon het gewoon niet. Hij kon niet langer dan 5 minuten boos op haar zijn. Bryson keek de twee na, daarna keek hij ruth en Hannah aan. "Wij gaan ook" Zei hij tegen de twee.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 4:32 pm
Angelique was stil. De hele weg tot de lift had ze nog niets gezegd. Ze drukte het liftknopje in. Maar dit keer zonder irrataties of luide vloeken over dat de lift weer een langzaam was. ".....sorry.." snikte ze zachtjes toen ze de lift in stapte. Ze probeerde Zac's blik te mijde.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 4:34 pm
Zac kon nog net de lift halen toen hij dicht ging. maar dan moest hij er ook wel voor rennen. Alleen om met Angelique in de lift te komen. "Angelique." Begon Zac, hij pakte haar handen vast. "Het is niet erg. ik ben niet boos op jou. ook niet op hem. maar ik snap het gewoon niet" Zei hij en probeerde haar gerust te stellen.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 4:41 pm
Angelique keek Zac een beetje verbaast aan. Een traan gleed over haar wang, ze kon er niets aan doen. "w-wat?..." vroeg ze zacht. Ook zij begreep het niet.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 5:06 pm
Zac knikte. "Ik zag anders wel iets heel anders.." Zei hij. "Weet je, het maakt niet uit. Ik hoor niet jaloers te zijn.. het is gewoon niet goed" Zei hij en keek weg, waarna hij haar handen losliet.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 5:17 pm
Angelique voelde dat Zac haar hand losliet. Vlug pakte ze haar hand weer. Uiteindelijk keek ze Zac ook aan. "nee echt.. ik.." begon ze. Ze wist eigenlijk niet zo goed wat ze moest zeggen. "Zac.." vroeg ze voorzichtig. "je weet toch hopenlijk wel hoe ik denk over.. eh.. jou..en mij..?" vroeg ze zacht, bij het laatste bloos ze even.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 5:23 pm
Zac keek Angelique verbaast aan. dit had hij niet verwacht. hij dacht na. "Ik.. ik weet het niet.. Ik ben gewoon in de war" Zei Zac en ontweek Angelique's blik.
((Ah. weer een heerlijke aflevering van GTST xD ))
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 5:33 pm
Angelique keek Zac hoopvol aan. Zachtjes kneep ze In zijn hand. "dat weet je toch..? toch..?" vroeg ze fluisterend.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 5:35 pm
(( LOL zakdoekjesmoment ))
De lift stopte maar Zac maakte geen aanstalte om te lopen. In plaats daarvan bleef hij tegenover Angelique staan. Hij slikte, hij kon het zien in haar blik. Tuurlijk wist hij het.. maar had ze niet iets met de Bryson? Hij snapte het gewoon niet. "Ja.. Maar ik.." Begon Zac wat onzeker.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 5:51 pm
Angelique zei niets. Voorzichtig liet ze zich tegen Zac aanvallen. Haar handen hielde nog steeds die van hem beet. Het was goed zo, gewoon.. dit moment..
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 5:55 pm
(( Q~Q ))
Zac keek verbaast naar Angelique. Nu snapte hij het helemaal niet meer. Maar het was goed zo vond hij. Hij sloot z'n ogen en kneep zachtjes in haar handen.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 6:07 pm
((ik ga dit weer zoo hard verpesten jonge xD ))
Angelique kneep zachtjes terug. Ze wilde niets meer zeggen. Bij Zac zijn was al genoeg. Ze zou zich heen leven zonder hem kunnen voorstellen! Opeens klonk er gekuch. Angelique keek op en zag een oud vrouwtje staan kijken. Ze durfde de lift niet in xD Angelique liep rood aan. "eh eh.." stotterde ze.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 31, 2010 6:28 pm
Bij de deur stond Zac stil en keek Angelique aan. Hij glimlachtte eventjes. "Ik weet hoe het tussen jou en mij zit.." Fluisterde hij, en drukte zijn lippen op die van Angelique. hij sloot z'n ogen.