Onderwerp: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 7:01 pm
Een zucht ontsnapte uit Ruth's mond. "God Damn, waar blijft ze." Vloekte hij en liep wat onrustig heen en weer. "Ruth. Chill. Ze komt zo" Reageerde Hannah Geirriteerd vanaf de bank. Ze had een peuk in haar mond die half opgerookt was. Ruth keek op zijn horloge, en trok zijn skinny omhoog. "Als ze nu niet opschiet dan maak ik d'r af als ze aankomt" Mopperde Ruth weer. "Raven! Chill!" Werd er aan de andere kant geroepen. "Houd je smoel Arata" Begon Hannah nu. "Guys.. Guys.. kunnen jullie ff rustig doen.. We moeten die repetitie niet verzieken" Zei Bryson, hij moest er altijd tussenspringen als het niet goed ging. toen ging de bel. "Sorry Sorry Sorry!" Riep Jazz toen de deur was geopend. "Da's je maar geraden ook" Ruth's gezicht stond op onweer. "Jeez, Gomen.." herhaalde Jazz nog eens en keek schuldig naar de grond. "Oke, mag ik naar binnen, dat kloteding is zwaar" Zei ze, bedoelend op haar basgitaar. "Zeur niet, ik moest een keyboard dragen" Zei Arata vanuit de keuken. "Zeur niet zeur niet, kan je niets beters zeggen Dan zeur niet?" Zei Hannah met een zeurstemmetje alsof ze Arata nadeed. "Als jullie nu je bek nie thouden dan sla ik 'm dicht" Vloekte Ruth tussendoor. "GUYS! verdomme zeg, leef in peace!" Riep Bryson.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:04 pm
Angelique stond voor Brysons deur. Ze wilde net aanbellen toen ze merkte dat de deur op een kier open stond. Voorzichtig duwde ze de deur open en stapte binnen. Vanuit woonkamer was nogal een kabaal te horen. Voorzichtig stampte Angelique haar schoenen van de sneeuw uit op de deurmat. Ze hing haar jas op op de kapstok en opende voorzichtig de deur van de woonkamer. Ze zag een aantal mensen waaronder Bryson met elkaar bekvechten. ''eh.. hooi.. sorry dat ik laat ben..'' verontschuldigde Angelique zacht en ze keek Bryson heel even aan.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:12 pm
Bryson draaide zich om nadat hij een vernietigende blik had gekregen van Hannah. Hij zuchtte. "het maakt niet uit.. We waren toch nog niet begonnen" Zei Bryson en glimlachtte even. Hannah Zuchtte. "Blah blah blah.." Zei ze en knakte even haar vingers. "Hannah.. Please.." Arata keek Hannah bijna smekend aan. Ruth greens en gaf Bryson weer een stompje. "Ruth!" Riep Bryson uit. Hannah Greens ook. "Zeg.. Is zei dat meisje waar je het over had..?" Vroeg Jazz Uit nieuwschierigheid.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:15 pm
Angelique voelde dat ze weer eens rood ging aanlopen. Ze herstelde zichzelf snel. Natuurlijk had hij over haar gepraat.. ze zou langskomen, toch? Angelique kuchte even en liep uiteindelijk verder. ''ehm.. hai.. ik ben Angelique..'' zei ze vriendelijk en ze keek iedereen even aan. En uiteindelijk ook Bryson en ze glimlachte eventjes.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:20 pm
Bryson keek schuin naar Angelique en glimlachtte terug. "Dit is Ruth, Hannah, Jezzelin Of Jazz, en Arata." Zei Bryson en wees naar iedereen. Arata glimlachtte. "Ze is inderdaad schattig Bree" Zei Arata en liep naar Ang toe.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:22 pm
Angelique kon het niet meer helpen. Ze werd rood. Wat onzeker keek ze naar Arata. Bryson durfde ze niet meer aan te kijken. Wat the heck had hij allemaal over haar gezegd. xD
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:35 pm
"Arata.. Kom nou.. Zoiets zeg je niet" Zei Bryson nu ook wat benauwd. Hij wist gewoon dat dit zou gebeuren xd Hij klapte in z'n handen. "Guys we gaan beginnen!" Riep hij en Hannah sprong op. "yes sir!" Riep ze en maakte een salut beweging. Bryson pakte zijn Elektrische gitaar beet en keek er even naar. "Plug in and ready to rock." Zei hij zacht. "Dude.. Dat zei Dex altijd" Zei Ruth en klopte even op Bryson's rug. Bryson Zuchtte. "Daarom zeg ik het. iemand moet die zin toch zeggen..?" Zei hij. Hannah Liep naar de studio, een oude slaapkamer die helemaal was omgebouwd tot een muziekstudio. alles erop en eraan. Arata volgde, ook Jazz kwam aangelopen, iedereen ging staan, Jazz en Bryson plugde hun gitaren in en Ruth tikte even op z'n microfoon. "Welk nummer Bree..?" Zei Ruth in de Microfoon die begon te piepen. Bryson lachtte. "Speel maar mee, je hoort t vanzelf" Zei Bryson met een grijns.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:39 pm
((DUDE.. nu krijg ik écht zin om die site af te maken XD))
Angelique keek naar de band die helemaal klaar stond. Het zag er zo cool uit vond ze. Als Bryson in zn eentje al super goed was, hoe moest dit dan wel niet klinken? bedacht ze zich ineens. Ze vouwde haar handen samen en wachtte af tot ze gingen spelen..
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:44 pm
Bryson begon de intro te spelen, En Jazz herkende het liedje meteen dus begon ze in te spelen, Het klonk best gaaf zo met z'n tweeen. Uiteindelijk herkende Hannah het liedje en ging helemaal op in het liedje. Een grijns verscheen op Ruth's gezicht toen hij begon te zingen. Ook al was het een liedje zonder Keyboard of Piano, toch kon Arata zich er in mengen, Het klonk gewoon te Awesome.
((OMG ANDY SIXX SMILE 8D 8D 8D))
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:49 pm
((omg k luister het right now en zie het helemaal voor me ^^))
Angelique keek met open mond toe. Was dit écht? Was ze nu echt aan het luisteren naar een perfecte imitatie van het liedje Again van Flyleaf? Ze kon het niet geloven. Het klonk zo cool. Angelique keek met geslaagde verbazing toe en luisterde naar het liedje.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:54 pm
((Het is zoooo cool gewoon 8D ))
Bij het refrein zag Je Hannah Helemaal losgaan. Ze was altijd zo fanatiek. Bryson begon ook mee te zingen met het refrein, je hoorde dubbele zang en het gaf iets bijzonders. "Here you are down on your knees again, Trying to find air to breathe again"And only surrender will help you now" Zongen de twee perfect op elkaar ingespeeld.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 9:57 pm
Angelqiue keek nog steeds haar ogen uit. Haar mond hing ietsjes open. Dit was écht goed. Hoe kon het mogelijk zijn dat ze nooit eerder van Bryson en zijn bandje gehoord had? Angelique zong zachtjes mee. ''I love you please see and believe again..''
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:02 pm
(( https://www.youtube.com/watch?v=sq0XwuHnSHI Ik stel gewoon voor dat Ruth's stem zo is *__* Is wel leuk gedaan eigenlijk xD EN ZO KLINKT T OOK GEWOON. ALLEEN DAN HOGER xD ))
Ruth Wenkte Angelique tijdens het zingen om te komen. Bryson knikte dat ze moest gaan, Daarna verdween hij in z'n 'solo' xd
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:04 pm
Angelique keek even naast zich. Daar stond niemand. Had hij het tegen haar? Maar dan moest ze.. Angelique wees vragend naar zichzelf en zag Bryson knikken. Na even aarzelen kwam ze uiteindelijk naar Ruth toe.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:06 pm
Ruth glimlachtte en zong nu samen Met Angelique, tenminste, als zij zong. Het was echt mooi om te horen zo. wee mannelijke stemmen en 1 vrouwelijke. Het paste gewoon goed in elkaar.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:09 pm
Angelique begon mee te zingen. Ze glunderde helemaal en keek even naar Ruth. Het voelde zo gaaf. Alsof ze écht in de band zat. Angelique had best een goede stem en had dan ook geen enkele problemen met de hoge noten en uithalen.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:19 pm
Ruth keek terug met een glimlach. Uiteindelijk kwam he tliedje dan toch an zijn einde. toen het afgelopen was, kreeg Bryson een grijns op zijn gezicht. "En he tleuke is, het is allemaal opgenomen." Zei Bryson happy xd
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:21 pm
''wat?!'' riep Angelique verbaast. ''jullie hebben dit opgenomen..'' wauw.. en zij mocht erin meezingen. Wat een eer..!
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:24 pm
Bryson lachtte. "Jhaa. We doen eigenlijk alleen nog maar covers, maar binnenkort gaan we onze eigen nummers schrijven" Legde hij uit Ruth Glimlachtte even. "Je hebt een mooie stem" Zei hij, Bryson knikte. "Zeker, en ik heb het eerder gehoord" Zei hij met een glimlach.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:29 pm
Angelique lachte verlegen. ''dankje..'' zei ze en ze wierp een korte blik naar Bryson. ''serieus.. jullie zijn écht onwijs goed..'' begon ze daarna. ''ik snap niet dat ik nog nooit eerder van jullie heb gehoord..''
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:35 pm
Hannah Lachtte kort. "Dat komt omdat we ons niet bekend willen maken. We willen niet beroemd worden, dan heb je minder tijd voor je vrienden" Jazz knikte. "True" Zei ze en begon haar gitaar perfect te stemmen.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:44 pm
''wauw.. '' zei Angelique. ''vrienden verkiezen boven roem.. respect..'' zei ze en ze lachte even.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:53 pm
Ruth grinnikte. "Het is maar een hobby" Zei Hij en keek Bryson aan. Hannah Rekte zich uit. "Dus.. Nog een liedje..?" Zei Hannah en sloeg zachtjes op een van de trommels.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 10:56 pm
((serieus.. respect voor deze gozer o.o https://www.youtube.com/watch?v=rbgD8l6E-Bs&feature=related))
Angelique greens. ''jullie moeten vaker optreden hier in de buurt.. dan kom ik elke keer kijken!'' verzekerde ze hen.
Onderwerp: Re: Generale Repetitie @ Bryson. vr dec 24, 2010 11:21 pm
((Awhe wat een schatje (: Dit kan ik wel gebruiken voor de liedjes die Bryson akoestisch speelt. Jonge, als mijn oom weg is ga ik hardcore gitaar leren))
"Wacht." Zei Bryson plots. Hij drukte op een of ander pedaal. (Zo'n pedaal dat je elecrtische gitaar akoestisch speelt) Hij begon langzaam te spelen. "I think your'e pretty, Without any makeup. I think Your'e funny, When You Tell the punch line wrong. I know you get me, So i let my walls come down" Begon Bryson opeens. Ruth en Hannah keken elkaar vragend aan. dat hadden ze nog nooit gerepeteerd?