Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' di okt 19, 2010 12:17 am
Beide boys stonden halfnaakt, dus eigenlijk was het best koud. Alex greens even. "en wat vind je van z'n sixpack?" Vroeg hij met een grijns. Oliver zuchtte. "jaa, die heb jij niet hw Alexander" Zei Oliver en wees naar z'n eigen buik alsof het de nieuwste uitvinding was.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' di okt 19, 2010 12:18 am
Alisa greens om de twee. ''Erug sexy hoor, zo in de ochtend..'' zei ze en ze keek naar haar eigen buik. Ze tilde haar topje een stukje op. ''ik heb er ook geen..'' zei ze lachend.
Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' di okt 19, 2010 12:23 am
Alexander stootte Oliver aan. "Ze stript speciaal voor jou" Zei hij. Oliver lachtte wat schaapachtig en maakte er maar een grapje van. "ik zie tenminste nog wat.." Alexander lachtte. "Jongen, je wilt niet weten wat ik allemaal heb gezien" Zei hij met een grijns. "Opschepper" Zei aoliver en richtte zich weer op Alisa.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' di okt 19, 2010 12:25 am
''Ik ga ontbijten.. zie jullie later..'' zei ze en ze zwaaide nog een laatste keer voordat ze haar kamerdeur uitliep. Ze voelde zich gelijk helemaal vrolijk toen ze de trap afliep..
Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' di okt 19, 2010 9:55 am
"Eetsmakelijk!" Riep Oliver nog, hij bleef staan totdat Alisa weg was. Hij was zo totally obsessed dat hij vergat dat hij halfnaakt uit het raam hing. "Wake up Oli.." Zei Alexander en gaf hem een stompje.
Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' di okt 19, 2010 11:03 am
Alisa liep de keuken in en zocht naar een pak muesli, gevolgd door een pak yoghurt. Spencer zat keurig te wachten voor zijn etensbakje. Alisa nam een hap van haar muesli en liep daarna naar Spencer's bakje om ook deze te vullen. Spencer gaf Alisa weer een kopje. ''jaja, dikke slijmbal..'' mompelde Alisa. Ze pakte haar schaaltje muesli met yoghurt en keek even uit het keukenraam. Alisa fronste haar wenkbrauwen even. Aan het eind van de straat zat een meisje gehurkt met licht roze haar. Alisa herkende Aimi, haar buurmeisje. Ze draaide zich weer om en mompelde iets van 'raar kind' voor ze zich op de bank liet ploffen en tv ging kijken.
Aimi zat gehurkt in het gras. Ze keek naar een bloem die in het gras stond. Het was de enige bloem, wat vrij speciaal was aangezien het bijna winter was. Voorzichtig raakte Aimi de bloem aan. Alsof het ieder moment kon breken. Haar mond hing ietsjes open. Ze leek wel geobsedeert met de bloem. Aimi trok voorzichtig haar vinger weer terug en bleef dood stil gehurkt zitten. In de verte zag ze een vlinder. Hij fladderde haar kant op. Aimi keek nu gefacineerd naar de witte vlinder en zag hoe deze landde op de lichtpaarse bloem. Aimi knipperde even met haar ogen. Ze vond vlinders altijd interresante beesten. Ze hadden geen verplichtingen en konden overal naar toe vliegen. Overal waar ze maar wilden. Net als vogels. Aimi stond op en keek naar de lucht. Het weer was oké; de lucht was redelijk blauw maar er stond toch een kleine, strenge wind.
Even later hing Oliver ondersteboven ut het raam. ((xd)) Hij zwaaide wild met zijn armen. "Alex, Laat me los! Ja ja ik geef het toe Oké, ik vind haar leuheeuuk" Gilde hij, zijn nagels waren in het raam gekrast. Er was waarscheinlijk een gesprek gekomen tussen Alexander en oliver, waarin Oli had gezegd dat hij niks voor Alisa voelde. "Zoals u wenst.." Alexander praatte met een verschrikkelijk sexy Frans accent.. Met een grijns liet Alexander Oliver los, die op de grond viel en helemaal Para werd. Hij rilde, zijn borst was nog bloot. Alexander zwaaide naar Oliver. "Doeidoei" Zei hij op een gaymanier en sloot het raam. "Laat me naar binnen!" Gilde oliver, Hij liet zich vallen op de grond. "ik protesteer!" Riep hij nu.
Aimi keek op. Ze hoorde een wild geschreeuw van een van de huizen vandaan komen. Of eigenlijk er achter, wist Aimi. Ze draaide zich om en zocht met haar ogen waar het vandaan kwam. En van wát het vandaan kwam.
Alisa hoorde niet echt het geschreeuw van Oliver. Ze had haar TV nogal hard staan en zat midden in het journaal. xd
Oliver rilde, het was echt koud. Met een zucht stond hij op en belde aan. "Doe open!" Riep hij toen hij Alexander lachend voorbhet deurraampje zag staan.
Aimi zag een jongen achter het huis vandaan komen. Hij stond in zn blote bovenlichaam en hij belde aan bij het huis. Hij schreeuwde wat, ze kon het niet verstaan. Langzaam liep Aimi richting de jongen. ''D-dai jo bu..'' vroeg ze zacht. Ze wist niet eens of de jongen dezelfde taal sprak als Aimi.
Alisa keek even naar Spencer. Ze dacht een luid gebonkt te horen. Alisa schudde haar hoofd. Zou vast niets bijzonders zijn.. dacht ze.
Oliver keek om en zag een meisje staan met roze haren. "uh.." Oliver hield er niet zo van als er vreemde mensen naar hem toe kwamen. "hij wilt me niet binnenlaten" Zei Oliver, En wees naar Alexander die hem uit stond te lachen. Na een minuut of vijf ging de deur langzaam open. "Zo broertje.. En, is het lekker buiten?" Zei Alex met zijn geile accent.((xd))
((ze praten daar gewoon japans xD))
"bonjour" antwoordde Alexander met een blij gezicht. "zeg, in plaats van met dat meisje te staan flirten kan je me ook binnen laten" Vloekte Oliver en perste zich langs Alexander dE hal in. Eerst wierp hij nog even een blik op het raam van Alisa's kamer voordat hij naar boven stormde om een shirt aan te trekken.
Aimi bleef gewoon staan. Ondanks dat Oliver naar binnen was gegaan en Alexander dat waarschijnlijk ook zou gaan doen. Ze bekeek hun huis even. Ze vroeg zich af of ze huisdieren hadden (XD! lol)
Alisa klikte de tv uit. Ze had geen zin meer om te kijken en vond dat ze zich moest gaan douchen. Ze liep de keuken weer in en zette haar schaaltje in de vaatwasser. Ze wierp nog even vlug een blik naar buiten. Aimi was weg.. Alisa haalde haar schouders op en liep de trap weer op naar boven.
((lol, toepasselijk als ze Zelf half kat zijn.. Alexander dan xd))
Alexander pakte even zijn witte albino kattenstaart vast. Hij was superpluizig, vond hij. "waar woon jij?" Vroeg Alexander terwijl hij zijn staart heen en weer zwiepte.
Aimi wees naar het huis naast Alisa. Ze zei nog steeds niets. ''en jij?'' vroeg ze daarna ((OMG AHAHAHA BLONDHEID. XD zoietz zou ik nog wel vragen enzo.. XD))
Aimi knikte. Ze keek even om zich heen. Misschien zag ze die vlinder nog.
Alisa liep naar boven, gevolgd door haar stalker; Spencer. Ze zocht in haar kamer naar haar handdoeken. ''goh, wil je ook mee de douche in..?'' vroeg Alisa en ze greens. Ze wist dat Spencer het haate om in bad of onder de douche te gaan. ''Dan niet..'' zei Alisa en ze liep de badkamer in.
"Ik ga naar binnen, het is koud" Zei Alexander en wreef even over zijn bovenarmen. "Misschien Zie ik je nog wel.." Zei hij, hij moest duidelijk nadenken over wat hij wou zeggen.
Aimi knikte. ''Bye bye..'' zei ze en ze zwaaide even. Daarna liep ze weer terug naar het stukje gras waar ze weer neer hurkte en de bloem bekeek.
Alisa stapte uit haar pyjama en ging onder de douche staan. Spencer was op een stapeltje handdoeken gaan liggen. Alisa sopte zich in en begon daarna wat te tekenen op de glaze deuren van de douche.
Oliver zat boven in z'n kamer. Hij zuchtte en staarde naar de kamerraam van Alisa, zoals hij al twee weken deed. Hij bleef staren. Maar niemand kwam, en dat stelde hem teleur. Alexander kwam naar binnengelopen en bekeek Zijn broer even. "Zeg Oli.. Je moet haar eens uit vragen" Zei Alex in het Frans. "Ben je gek.. Je moet iets kunnen bewonderen als t niet van jou is.." Zei oliver en keek weer ut het raam.
Toen Alisa klaar was met douchen gritste ze een handdoek van het stapeltje. Spencer sprong er wild vanaf en landde op zijn pootjes op de vloer. Hier liet hij zich weer zakken, Alisa had vloerverwarming.. zelfs in de badkamer. Alisa sloeg de handdoek om zich heen en liep haar slaapkamer weer in. Ze had niet echt door dat haar gordijn en raam nog openstonden. Alisa trok een la open en zocht naar haar ondergoed en sokken.
Oliver bekeek Alisa toen ze haar kamer inliep. Olivers oren Schoten weer omhoog. Alexander schudde zijn hoofd. "Ik snap jou niet.." Zei hij in het gebrekkig Japans en liep met een zucht de kamer uit.
Spencer kwam de kamer ook in gelopen. Alisa keek om. ''daar ben je, mijn kleine stalker..'' zei Alisa en ze greens. Jep, dat beest liet haar ook nooit alleen. Alisa trok een kast open en gritste haar spijkerbroek eruit, gevolgd door een zwart, strak topje met korte mouwen en witte, dunne strepen. Ze gooide het handeltje op haar bed en pakte eerst haar BH op.
Oliver keek weg. Nee, zo was hij echt niet. Elke andere jongen zou toekijken, Maar hij, deed dat gewoon niet, Hij snapte niet wat daar zo interessant aan was. Hij wachtte op zijn bed totdat Alisa klaar was met omkleden.
((jaa. Oliver is een rare jongen.. Heel anders dan Ryan XD!! Doe word gewoon bloedgeil als tie dat ziet..))