"afin que vous puissiez m'entendre?" ((slecht vertaald: dus je kunt me verstaan?" Vroeg Oliver met een grijnsje. Als het om frans ging was oliver echt goed, het was immers Zijn vaderland.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Oliver glimlachtte breed. "Bon, alors nous pouvons parler" *mooi, dan kunnen we praten" "But especially for you i'll talk american" Zei hij nu met een grijns. "kijk waar dit over gaat. Wie het beste buitenlands kan praten?" Oliver lachtte zacht en kort.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Oliver greens. "Sate, anata wa son'nani waruide wa nai" ((met hulp van het verschrikkelijke Google vertalen: Nou, zo slecht ben je niet)) Zei hij. "we praten dezelfde talen" Zei hij. "hmm, ik heb thuis chips enzo. We kunnen en film kijken, we staan nu toch samen buiten" Vroeg hij heel voorzichtig en met zijn kattenoren naar beneden.
''arigato..'' zei Alisa en ze maakte een kleine buiging. Toen Oliver vroeg of ze het leuk vond om een film met hem te kijken zuchtte ze even. ''Ach ja, ik heb toch niets te doen..'' antwoorde ze met een kleine glimlach.
Oliver en Alisa kwamen uiteidelijk qan bij zijn huis. Het was een huis met een mooie voortuin. "Oh, eh, Alexader kan thuis zijn. Mijn tweeling" Zei hij en opende de deur. "Je suis à la maison!"(( i'm home!)) Riep Oliver en sloot de deur. "oui oui.." gemompel was te horen vanuit de woonkamer.
Alisa knikte. ''Oke.. ik wist niet dat je een broer had..'' antwoorde ze en ze stapte zijn huis binnen. De sfeer was gezellig, merkte Alisa op. Het was ook leuk ingericht.
Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' ma okt 18, 2010 8:26 am
Vanuit de woonkamer zoefteveen Joden met albinowitvhaar . "ooh,Oliver, wie heb je meegenomen, Une belle fille?" ((een mooi meisje)) Vroeg de jongen met een brede grijns. "oh, ik ben Alexander. Veel lijken we niet op elkaar, behalve onze Visage" ((gezicht)) Begon hij met een verschrikkelijk ergfrans accent.
((jaa, Alex kan slecht Japans xd))
Alisa glimlachte door de opmerking van Alexander. Eigenlijk had nog nooit iemand zo'n soort opmerking naar haar gemaakt. Ze keek even van Alexander naar Oliver en inderdaad, qwa gezicht leken ze best veel op elkaar. Alisa stak haar hand uit. ''Alisa, aangenaam..'' zei ze toen.
"Alex, we gaan film kijken.." Zei Oliver zacht. Alexander greens. "Kiss kiss" Zei hij en tuite zijn lippen. Oli kreeg een kleur. "Non Alex.. We gaan niet zoenen" Oliver draaide zich om. "wat wil je eigenlijk kijken?" Vroeg hij nu.
Alisa lachte wat schaapachtig en keek Alexander met een druppelhoofd aan. Oliver vroeg aan Alisa wat ze wilde kijken. Ze haalde haar schouders op. ''eh.. wat heb je?'' vroeg ze.
"van alles, noem maar wat op" Zei Oliver terwijl hij de trap op liep. Eenmaal aangekomen in zijn kamer wees hij op een kast met allerlei films. Van Video's, tot dvd's.
Oliver glimlachte, en stopte de dvd in de speler. "Je kan overal zitten waar je wilt" Zei oliver. "une moment" Zei hij en zoefte naar beneden. Enkele minuten later kwam hij terug met eengrite schaal chips en popcorn. "a film is nothing without popcorn :3" Zei hij met een grijnsje.
Alisa knikte en liet zich neer bloffen op een bank die in de kamer stond. Hij zat lekker, vond ze. Toen Oliver met popcorn aan kwam, greens ze. ''lekker..'' riep ze. Ze keek even om zich heen. ''Kijkt je broer ook mee?'' vroeg ze.
((Valentine's day.. das met comedy en romantische shit enzo xd))
De film begon. Alisa herkende de film, ze had hem al eens eerder gezien. Maar hij was leuk om nog eens te zien. Ze staarde naar de tv en pakte nog wat popcorn.