"Jij houdt wel van kersen hè.." Merktte Oliver op. Hij keek met twinkeloogjes naar de vele keus uit chocolade taarten. Mokkachocolade, chococrème.. Chocoladetaart met likeur, er was zo veel keus. "Mokkachocotaart." Besloot Oliver, hij moest en zou een stukje krijgen.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Alisa knikte opgewekt. ''Kersen zijn gewoon.. heel erg lekker!'' zei ze en ze glimlachte. De ober kwam langs om hun bestelling op te nemen. ''eh, voor mij een warme chocolademelk met slagroom en een kersenpunt alstublieft..'' zei ze.
Oliver keek nog eens goed naar de kaart. "uhm.. Doe mij ook maar een warme chocolademelk, met slagroom :3 ohja, en een mokkachocoladepunt..Alstublieft" Zei Oliver en glimlachtte eventjes. De ober knikte en liep weg, vijf minuten later kwam hij terug met de bestelling.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
''lekker..'' riep Alisa uit en ze keek hongerig naar haar kersenpunt. Haar chocolademelk met slagroom werd ook voor haar neergezet en ze greep naar de mok. Ze tilde hem op en bracht de beker naar haar mond. Voorzichtig nam ze een slokje. ''he-he-heet..'' zei ze en ze zetten de beker weer op tafel. Vlug wapperde ze met haar hand voor haar mond. Er zat nog een beetje slagroom boven haar mond. (xd)
((posten at disco T_T anders heb ik maar één toppic D: hoest met je aanrandig door Joëlla btw? XD heb je je voet al in dr reet gestopt? XD!!!))
((ja maar dan brengen we de topic ff weer naar pg-15 xd -betekend zegmaar 15 jarig geschikt xd ofzo.))
Oliver grinnikte. Hij pakte een servetje en veegde de slagroom van haar mond af met een :3 face. (n'aaahw.) toen de chocoladepunt voor zijn neus werd gezegd likte hij zijn lippen af. Dat zag er lekker uit.. Hij zette zijn vork in de taart en nam een klein hapje.
Alisa glimlachte even en mompelde iets van 'dankje'. Daarna zette ook zij haar vork in haar kersenpunt. ''hmmm!" zei ze. ''dit is écht lekker.. hoe is de jouwe?'' zei ze weer terwijl ze een kersje in haar mond stopte.
Oli glimlachtte en stopte de vork in haar mond. "ik zei het toch" Hij at de taart verder op, toen hij klaar was, begon hij Alisa te observeren, hoe ze haar taart opat en hoe E haar chocolademelk dronk.
Alisa knikte. ''hij is inderdaad erg lekker.. hm, ik neem die de volgende keer denk ik..'' zei ze en ze at weer even door. ''wil.. jij proeven?'' vroeg ze voorzichtig en ze prikte een stukje van haar taart af.
Oliver knikte en pakte voorzichtig haar hand vast om de vork in zijn mond te stoppen. Hij deed alsof hij een professionele taartproever was en keek Alisa aan. "hmm. Speciale smaak, met een extravagante nasmaak" zei hij en maakte een gebaar met zijn hand.
((of hoe je dat ook schrijft of uitspreekt xd))
Alisa moest lachen om wat Oliver allemaal zei. ''je bent grappig..'' zei ze en ze keek Oliver heel even aan. Daarna begon ze weer in haar taart te prikken.
Oliver glimlachtte en verdwaalde voor een moment in Alisa's ogen. ((n'aahw.)) Even wist hij niet wat hij moest zeggen. Vluchtig keek hij naar zijn taart en verborg zijn wangen. "eh.." Zri hij begon in zijn Chocolademelk te roeren.
Alisa voelde dat ze bekeken werd en heel even kruisde de blikken van Oliver en Alisa elkaar. Ze kreeg een licht blosje op dr wangen en begon daarna ook in haar chocomelk te roeren. ''eh.. dus..'' mompelde Alisa.
Oliver slikte en verborg zIjn gezicht achter zijn kop chocolademelk. "En zo'n moment word meestal verpest.." Zei Oliver, en inderdaad, daar kwam de serveerster met de rekening.
Alisa kuchte even wat ongemakkelijk. De serveerster legde de rekening op tafel en Alisa gaf het meisje een briefje van twintig mee. Alisa stond op. ''zullen we gaan?'' vroeg ze en ze keek Oliver vragend aan.
Alisa keek even op haar horloge. Het was al half vier, de tijd was voorbij gevlogen.. ''wil jij nog ergens naartoe?'' vroeg ze en ze liep samen met Oliver het cafétje uit.
Oliver dacht na. "Nietvecht.. Maar, misschien kan je blijven eten, als je nog honger ebt.. Alex en ik kunnen goed koken" Zei Oliver en hoopte op een ja.
Alisa knikte instemmend. ''lijkt me leuk.. en misschien.. als jij nog zin hebt.. kunnen we daarna bij mij thuis de nieuwe games uitproberen?'' vroeg Alisa.
(ja daarom.. dat duurt nog zo lang XD .. lama.. doe wel later fzo >,< doen we btw nog skip naar de disco met ryan en chriss of nie?)
[SKIP NAAR HUIS :'D] Oliver en Alisa liepen de straat in. Aan het eind zag Alisa haar huis al. ''nou eh.. het was erg gezellig vandaag..'' begon Alisa. ''moeten we nog eens doen.. ow en nog steeds heel erg bedankt voor het spel en het boek.. dat had je niet hoeven doen..'' zei ze en ze wees naar het tasje van de game store in haar linker hand.
((nee je kan wel doen denk ik :3 maar ik denk dat ik die topic van chriss En Ryan sluit.))
Oliver grinnike even. "ik zei toch op mijn kosten.. Ik ga niet liegen" Zei hij en knikte. "dus eh, dan zie ik je vanavond? Bij mij thuis..? Dan gaan we alvast koken enzo..uhm wat wil je eigenlijk eten :3" Oliver keek Alisa vragend aan.