Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Bijles :') di okt 12, 2010 9:37 pm
Akio grinnikte, hij at het allemaal op en keek Eve even aan. Hij had ook geen honger maar zei niets. Hij stond op en stak zijn hand uit naar Eve, ''Wild deze dame een dansje wagen?'' vroeg hij charmant. Want midden in was er een ronde dansvloer waar ook wat mensen cello en viool speelde op een podium die tegen de muur aan stond. Akio was een druk man maar als hij iets deed, deed hij het goed ook.
Eve keek op en glimlachtte even. "Uhm, tuurlijk" Zei ze met een glimlach. eigenlijk was dit niets voor haar, uit eten gaan en de wals dansen. Maar Akio maakte het gewoon leuk voor haar.
Nicole Special member
Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Bijles :') di okt 12, 2010 10:52 pm
Akio glimlachte en pakte haar hand vast. ''Geen zorgen, ik leid'' zei hij met een knipoog. Hij leidde haar naar de dansvloer, hij draaide zich naar Eve toe, haar ene hand had hij vast, zijn andere hand legde hij rond haar middel. ''Ben je er klaar voor'' vroeg hij liefjes.
Onderwerp: Re: Bijles :') di okt 12, 2010 10:56 pm
Eve knikte met een glimlach. Haar handen legde ze rond om zijn nek, en ze keek diep in zijn ogen. "Ik wel.." Zei ze met een gelukkige smile en begon Akio te volgen.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') di okt 12, 2010 11:11 pm
Akio grijnsde breed en zetten een paar stappen naar achtere en vervolgens 3 stappen opzij om te beginnen. Daarna begonnen ze over de dansvloer te zwieren, de meeste stappen zetten hij achteruit maar hij keek niet naar zijn voeten maar recht in de ogen van Eve. Akio kon goed dansen voor een man van zijn leeftijd.
Eve smolt gewoon bijna bij het zien van Akio's zwoele ogen. Ze volgde, de drie stappen achteruit, en opzij. "Ik vind het leuk Akio.. EN jou ook" Zei ze en glimlachtte gelukkig.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') wo okt 13, 2010 9:29 pm
Akio glimlachtte charmant, het leek alsof de mensen om hun heen verdwenen. ''Ik ben blij dat je dit leuk vind, i love you'' dat laatste ging heel erg met een accent. Hij liet Eve rond draaien en vervolgens hield hij haar even vast in zijn armen en planten een kus op haar slaap voordat ze weer verder danste.
Onderwerp: Re: Bijles :') wo okt 13, 2010 11:03 pm
Eve glimlachtte. Ze liet zich achterover vallen in zijn armen, en sloot voor een moment haar ogen. Om te dansen met iemand van wie je hield was geweldig. veel beter dan die Thom, die haar had mishandeld.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 14, 2010 8:37 pm
Een paar mensen keken toe, Akio was erg charmant en romatisch aangelegd. Met een brede glimlach dansde hij even door maar stopte uieindelijk om Eve in zijn armen te sluiten. Haar wou haar nooit meer los laten, hij zou er alles aan doen om bij haar te blijven.
Evaline verstopte haar hoofd tegen Akio's borst aan. "Ik hou van je, laat me nooit gaan. en als je me ooit laat gaan.. A vampire always returns to it's true love" Fluisterde ze en sloot haar ogen even.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') wo okt 20, 2010 11:44 am
Akio glimlachtte liefjes en legde een hand om haar achterhoofd. ''Ik beloof het je Eve, dat beloof ik je'' zei hij zachtjes. Hij drukte een kus op haar hoofd en legde vervolgens zijn eigen hoofd op die van Eve en zuchtte verlangend.
Eve glimlachtte even. Inmiddels was er al een hoofdgerecht op tafel neergezet. "Ja nu heb ik geen honger meer" Zei ze en lachtte eventjes. "maarja, het moet" Zei ze en liet Akio los.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 1:02 pm
Akio greens terwijl hij rustig achter Eve aan liep en haar stoel aan schoof toen ze zat. Akio keek naar de kreeft die voor hem lag. ''Uhmm dit word leuk'' mompelde hij. Hij pakte zijn mes en stak die in de kreeft, met een snelle beweging sneed hij de kreeft openen. Stoom ontsnapte uit de kreeft. ''En dit was nog makkelijk'' zei hij tegen zich zelf.
Eve greens en begon aan haar Kreeft te friemelen. "Stom zeedier.." Mompelde ze binnensmonds. Ze stak haar vork dwars door het dier heen en hield hem omhoog. "Dit gaat niet werken.." Zei ze toen het van haar vork afgleed.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 4:45 pm
Akio lachtte lichtjes. ''Laat mij je helpen'' zei hij charmant. Hij nam de kreeft over en sneed hem door midden. ''Jammer genoeg ben ik geen expert in het ontleden van de scharen'' zei hij met een brede grijns.
"Ah, reddende engel :3" Zei eve droog en wachtte totdat haar Kreeft was ontleed. Het lag nu in stukjes op haar bord. "ik voel me net een klein kind bij jou" zei Eve en stopte een stuk Kreeft in haar mond.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 7:47 pm
Akio grinnikte, ''Hoeft niet hoor, zie zo maar hoe ik die scharen openen krijg dan voel je je een stuk ouder'' zei hij met een brede grijns. Hij nam een hap van de kreeft en keek daarna naar de scharen. Nog kauwend begon hij aan de scharen te friemelen maar omdat ze niet openen gingen pakte hij zijn mes erbij, hij legde de schaar neer en prikte in de schaar die zo wat wegvloog. Met een druppelhoofd keek hij naar het mes. ''Dat bedoel ik dus...'' zei hij geirriteerd.
Eve greens. "Kom hier.." Zei ze, ze schoof zijn bord naar zich toe en brak de schaar in tweeën, zodat je het er zo uit kon halen. "we zijn allebei wel ergens goed in" Zei ze en greens.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 8:41 pm
Akio greens, ''Dat noem ik nou teamwork'' zei hij met een grijns. Hij keek naar de schaar en opende zijn mond.
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 10:16 pm
Eve grinnikte. "Inderdaad.." Nu begon ze aan haar eigen Kreeft. Langzaam peuzelde ze het op, ze genoot er echt van.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 10:21 pm
Na een tijdje was het op. Ze hadden daar nog wel een uur gezetten. ''Ik kan echt geen eten meer zin of ik moet braken'' mompelde Akio. Opeens kreeg hij een geniaal idee. ''De school zal wel dicht zijn, dus ik denk dat je bij mij moet slapen tenzij je in de school wil inbreken'' zei hij met een ondeugende grijns.
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 10:30 pm
Eve keek op, dat zou dan voor de eerste keer zijn. "Lijkt me echt leuk" Zei ze met een schittering in haar ogen.
((hopelijk eindigd dat niet zoals chriss en Ryan xd))
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Bijles :') do okt 21, 2010 10:39 pm
((als ze het doen dan WEL met condoom XD))
Akio greens en wenkte een ober. ''De rekening graag'' De ober knikte en kwam terug met de rekening. Hij betaalde de rekening en pakte zijn mobiel even. Hij toetsen een nummer in. ''Hallo mvr. Sunako wild u zo vriendelijk zijn om mijn huis een beetje op te fleuren voor mijn liefste, schattigste vriendin oftewel mijn verloofde'' Akio haalde de telefoon met een pijnlijk gezicht van zijn oor af, je hoorde de oudere vrouw duidelijk gillen. ''Is het mogelijk?'' ''Dank u'' Hij hing de telefoon op en greens. ''Let's go sweetheart'' zei hij charmant en stond op.
Eve bloosde lichtjes. Ze stond op en liep naast Akio, ze stak haar arm om die van Akio en terwijl ze zo liep bekeek ze hem af en toe, Zr. Moest wel opkijken maar dat interesseerde haar geen bal. Hij was zo lief, en romantisch. en veel leuker dan jezelf in een coma zuipen in de discotheek, hier zou ze voor eeuwig een herinnering aan hebben, voor altijd, Dacht ze toen ze een blik op haar prachtige trouwring wierp.
((HHAHA xD))
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...