DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Bijles :')

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28

Bijles :') - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimevr nov 12, 2010 7:46 pm

"Alleen maar warm water.." Grapte Eve, ze legde zijn hand op zijn borst en draaide zich even om. Ze keek hem aan, met een uitdagende blik. "En weer bloos je" Zei ze plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole

Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimema nov 15, 2010 7:13 pm

Akio trok zijn wenkbrouw op, ''Bloos ik?'' vroeg hij. Voor zijn gevoel was dat niet zo, hij had het wel warm maar meestal voelde zijn wangen dan warmer en dat was dit keer niet zo.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:49 pm

"Ja, een beetje" Ze streelde even over zijn wang. "You made me feel the love" Fluisterde ze zacht.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 18, 2010 10:10 pm

Akio grinnikte lichtjes. Hij streelde haar rug en drukte een klein kusje op haar mond.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 18, 2010 10:53 pm

Eve kreeg een kleurtje. Ze rilde bij het voelen van zij handen over haar blote rug. ze sloeg haar armen om hem heen en rustte haar hoofd op zijn borst.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:14 pm

Akio greens, ''Heb je het warm?'' vroeg hij op een charmante toon. Hij drukte een kus op haar slaap en deed kort daarna zijn ogen dicht.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:13 pm

"Akio." Zei Eve nu met een heel serieus gezicht. ze keek hem serieus aan. "Ik moet je wat vertellen" Zei ze nog serieuzer.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:34 pm

Akio keek Eve even raar aan, maar keek vervolgens erg serieus. ''Zeg het maar,'' zijn stem was zwoel en zacht maar zijn blik was serieus.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:48 pm

"Nou.. het zit zo.." Begon ze. Ze kwam wat dichterbij zijn oor. "Ik hou van je" Fluisterde ze terwijl ze teder over zijn borst streek. Ze drukte een passievolle kus op zijn mond. "Ik word zo nog een oud omaatje, zullen we er uit gaan?" Zei ze grinnikend.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:52 pm

Een glimlach verscheen op zijn gezicht. ''Ik hou ook van jouw, oud omaatje,'' grapte hij lichtjes. Toen Eve uit het bad was, ging hij er ook uit en sloeg een handdoek om zijn middel en gaf er ook één aan Eve. ''Ik vind die rimpels wel sexy,'' zei hij met een lichte grijns.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 07, 2010 11:55 pm

Eve lachtte. "Pas maar op dat jij dadelijk geen rimpels krijgt, je bent en blijft ouder dan mij" Begon Eve en ze wikkelde de handoek om zich heen.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:00 am

Akio greens, ''Vind je dat dan niet sexy,'' hij maakte een overdreven modellen posé waardoor zijn handdoek ook nog afgleed. ''Hé, verdomme die jurkjes zitten nooit goed, vandaar dat je die tieten ook altijd ziet.'' zei hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hij bond de handdoek weer omzich heen.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:02 am

Eve schoot in de lach en liep naar Akio toe. "Je moet 'm ook goed omdoen.. kijk zo.." Ze stond dicht bij Akio, wat ze express deed, en pakte de handoek vast. "Dichtvouwen.. En het puntje van het andere uiteinde naar binnen vouwen.." Zei ze en deed zoals ze zei. Toen ze omhoog keek wierp ze een verleidelijke blik naar hem en draaide zich uitdagend om.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:14 am

Akio keek hoe de handdoek werd vast gemaakt. ''Je bent best handig met dit soot dingen.'' zei Akio als een compliment. Toen zich zich uitdagend omdraaide grinnikte hij kort. Hij sloeg zijn armen om haar middel en gaf haar een stevige knuffel.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 12:18 am

"Dat dacht ik al." Zei Eve met een grijnsje, bedoelend op de knuffel. ze legde haar handen op de zij van Akio. "Gaan we nou dansen xd" Grapte ze. "Dansen op mijn manier.." Zei ze met een grijnsje.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 6:37 pm

Akio keek even vaag voor zich uit. Niet wetend wat ze bedoelde. ''Uhh natuurlijk.'' zei hij rustig. Hij had geen idee op welke manier zij danste maar dat maakte niet uit. Toch?
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 6:40 pm

"Of ik dans liever op jouw manier" Zei ze en draaide om met een glimlach, ze sloeg haar armen om Akio's nek. "Jij moet leiden, want ik snap er geen bal van" Zei ze grijnzend.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 6:43 pm

Akio greens kort en pakte haar hand vast. De andere hand legde hij op haar rug. Hij bleef haar recht aan kijken terwijl hij begon te dansen, maar inplaats van gewoon in de badkamer te blijven, danste hij eerst naar de woonkamer en vervolgens de slaapkamer.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 6:50 pm

Eve volgde Akio's passen met een glimlach, ze had er wel moeite bij maar dat zou ze nog wel leren. Toen ze aankwamen in de slaapkamer liet ze zich achterover ploffen op het bed. Echt zo'n breed twee persoonsbed, waar je eigenlijk makkelijk met z'n drieen op kon liggen.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 7:15 pm

Akio greens en hing even boven Eve en drukte kort zijn lippen op de hare. ''Je bent echt mooi,'' zei hij zwoel. Terwijl hij recht in haar ogen keek.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 7:18 pm

Als Eve van ijs was, dan zou ze zo in Akio's handen zijn gesmolten. Ze glimlachtte even en legde haar handen op zijn wangen. "Jij ook.. Anders was ik toch nooit op een leraar gevallen? en al helemaal niet als je zo'n schat was.." Zei ze met een glimlach en ze streek even over zijn wang.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 7:22 pm

Akio glimlachtte charmant. ''Morgen moet je weer naar school, dus zullen we maar gaan slapen? Of wil je morgen ziek thuis blijven?'' zei hij met een lichte glimlach. Akio moest echt naar school gaan, want leerlingen achter laten bij Haku ging nooit goed.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 7:26 pm

"Ik moet wel naar school.. Examens" Zei Eve en sloot even haar ogen. Ze opende ze weer en keek Akio recht aan. "Ik kan mijn frans en wiskunde niet laten skippen, vooral wiskunde niet.." Zei ze met een grijnsje, voor wiskunde had ze namelijk Akio.
Nicole
Special member
Special member
Nicole

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 7:30 pm

Akio greens. ''Mooi, ik ga nog ff naar de wc. Uhm je kan wel één van mijn shirts als pyjama gebruiken, ow en ik heb ook nog een voetbal broekje.'' zei hijmet een glimlachje. Hij liep terug naar de badkamer nadat hij Eve een kus had gegeven.
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitimewo dec 08, 2010 7:32 pm

Akio drukte een kus op Eve's lippen en ze knikte. "Ik kijk wel.." Zei ze met een glimlach en stond op, en doorzocht zijn kast. een voetbalbroekje, en een groot wijd shirt. Ze trok het aan en sprong het bed in, waarna ze de dekens hoog tot haar kin optrok.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 8 Icon_minitime

Bijles :')
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: Café het Glaasje-
Ga naar: