Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 8:16 pm
Zac greens, die slippers, had hij in z'n handen xd. "Als je ze wilt, kom je ze maar halen" Zei Zac en hield de slippers omhoog.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 8:20 pm
Angelique had haar handdoek van haar hoofd af gedaan en was net haar haren wat aan het droogwrijven tien ze hoorde wat Zac zei. Ze sloeg haar handdoek om haar lichaam weer goed. Met een ruk trok ze de deur open en zag Zac met de slippers. Ze greens en kwam op hem af gelopen. "ik wist het..!" zei ze.
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 8:59 pm
"Niet.. ik plaag je.." Zei hij en ook Zac stak z'n tong uit. "Ga je nou aankleden.." Zei Zac en greens even.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 9:05 pm
"niet je pest me!" zei ze en ze stak nog een keer haar tong uit. " en nee ik blijf de hele dag in m'n handdoek lopen.. jammer hè?" zei ze en ze greens.
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 9:10 pm
"Nu pest jij mij" Zei Zac met een grijns. hij trok Angelique naar zich toe. "Totdat die handdoek van je reet afzakt" Zei zac breed grijnzend.
(( KGH =.= lol dan moet ik denken aan KFC xD))
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 9:16 pm
Angelique greens. Toen ze tegen Zac aan werd gedrukt gleed haar handdoek bijna af xD maar ze hiel hem nog net tegen xD "jah joh moet ik me gelijk uitkleden?" zei ze zacht met een blos op haar wangen.
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 9:50 pm
"Best.." Zei Zac en liep richting de slaapkamer. hij opende de deur en bekeek Angelique. "Je weet dat ik het doe he.. Daarom daag je me uit" Zei hij met een grijnsje.
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 11:52 pm
Angelique klikte net haar BH dicht en keek op naar Zac. "yeah right.." zei ze ongelovig. Ze ging rechtop staan. Ze was zich er bijna niet bewust van dat ze nu doodleuk voor Zac in haar pikante ondergoed stond xD "zoals ik zei: kom dan.." zei ze zacht en ze trok even met haar wenkbrauw.
Onderwerp: Re: Christmas morning za jan 01, 2011 1:40 am
Zac liep op Angelique af en legde zijn handen op haar heupen, hij trok haar dichterbij en een grijnsje was te zien op zijn gezicht. hij gleed met zijn handen naar boven, naar haar BH bandje xd
Onderwerp: Re: Christmas morning za jan 01, 2011 3:45 am
Angelique greens. Ze liet Zac z'n gang gaan en zei niets. Ze vond het wel spannend xD ze wilde kijken hoe ver hij zou gaan..