Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 5:23 pm
((Je weet dat een nieuw goed board rond de 500 is met deck en al he xd))
Zac grinnikte. en hij had nog iets. "En omdat je mijn zusje bent heb ik nog iets moois.." Zei hij en haalde een klein pakje uit zijn zak, er zat een zilveren kettinkje in die hij speciaal had laten maken, gewoon omdat het zijn zusje was.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 5:39 pm
((boeie Xd))
Angelique pakte het andere cadeautje aan. Weer scheurde ze het papier eraf. Toen ze zag wat erin zat keek ze adembenemend toe. "je bent gek.." riep ze met verbazing uit. Ze keek Zac langzaam aan. "Zac.. we zouden het dit jaar 'klein' houden.." zei zeven ze begon breed te glimlachen. Het was zo mooi. Ze was sprakenloos xd
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 5:41 pm
"Het is toch klein? of zie ik het nou verkeerd" Zei hij met een glimlach. "En vat het niet verkeerd op <.<" Zei hij nu met een klein grijnsje. Hij wierp een blik op het enorme pak dat nog onder de kerstboom stond. "Woah.. jij hebt het ook erg 'klein' gehouden" Zei hij grinniktend.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 5:53 pm
Angelique lachte. "oké oké.. We hebben ons allebei niet aan de regels gehouden.." gaf ze toe. Ze pakte de ketting uit het doosje en hing m om dr nek. "hij is prachtig..." zei ze. "oké en nu jou cadeau >,<" zei ze vrolijk.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 5:59 pm
Zac knikte en knielde naast het langwerpige cadeau neer. Hij pulkte heel voorzichtig alsof het breekbaar was de plakbandjes eraf, maar uiteindelijk scheurde hij het papier eraf. Zijn ogen werden groot en hij keek ongelovig naar Angelique nadat hij de afbeelding op de doos had gezien. "Ang.. Ben je gek..?" Zei hij, een glimlach verscheen langzaam op zijn gezicht.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:02 pm
Angelique begon breed te glimlachen en plukte wat aan haat ketting. "net zo gek als jou ja.." zei ze.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:13 pm
Zac glimlachtte. Hij maakte de doos open, er kwam een gloednieuw skateboard uit. En hij was gewoonweg perfect. Alles zat erop en eraan, er zaten vervang wieletjes aan, en het deck had een mooie print. Hij glimlachtte weer, en stond op. Hij trok Angeliqe dicht tegen zich aan en knuffelde haar. "Merry Christmas" Zei hij zacht.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:19 pm
Angelique glimlachte en sloot haar ogen even. Ze knuffelde hem terug. "Merry Christmas..." fluisterde ze.
((xd nu nog een mistletoe en tadaaah ~ klaar... Xd))
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:28 pm
((Dan moeten ze zoenen o__o ))
Zac grinnikte. Hij was nog nooit zo blij geweest met zijn familie xd Hij pakte even het kettinkje van Angelique vast. "Vind je het mooi..?" Vroeg hij, hij had nog steeds een arm om haar heen.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:31 pm
((NEE ECHT WAAR? XDDD))
Angelique knikte hevig. "hij is echt heel mooi!" meende ze en ze keek ook even naar de ketting.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:45 pm
Zac glimlachtte. "Ik ben blij dat je het mooi vind." Hei drukte een kus op haar wang en liet haar los. "En ik ben ook heel blij nu :3" Zei hij met een catface xd
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:50 pm
Angelique greens. "ja dat snap ik.." zei ze. " ga je m dalijk uit proberen?" vroeg ze.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 6:51 pm
Zac knikte hevig. "Zeker weten wel" Zei hij en raapte het board op. Er was een mooie print op de achterkant en hij zag er goed uit. "Maar eerst.." HIj knielde neer, en schroefte de wieltjes ietsjes los, zodat hij beter bochten kon maken.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 7:07 pm
"zeg, zit je je cadeau nou te slopen?" grapte ze en ze gooide Zacs haar even door de war.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 7:11 pm
Zac lachtte kort. "Dan kan ik beter door de bocht" Zei hij en stond weer op. "Zo.. Klaar voor gebruik.. Als de sneeuw weg is" Zei hij en gooide nu Angelique's haar door de war.
Onderwerp: Re: Christmas morning ma dec 27, 2010 7:34 pm
Angelique keek even naar de warrige plukken haar die voor haar gezicht hingen. "en bedankt Zac.." zei ze met een grijns. "nou mag je dit ook weer gaan fixen.." zei ze en ze wees naar haar haar,
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 1:12 pm
Zac Grinnikte en keek even weg. Gek op hem.. Hij glimlachtte en keek haar weer. aan. "Ik zie een special moment" Grapte hij en drukte een kus op haar voorhoofd.
Onderwerp: Re: Christmas morning vr dec 31, 2010 1:15 pm
Angelique glimlachte even toen hij haar een kus gaf. Ze keek ontschuldig omhoog. "waar?" vroeg ze en deed of ze aan t zoeken was.