''Suprise me..'' zei Alisa en na dat ze dat zei drukte ze zachtjes een kusje op zijn mond. Daarna liep ze door naar haar huis. ''zie je zo..'' zei ze en ze zwaaide nog even.
Toen Alisa de deur achter zich had gesloten, glimlachte ze breed. Vandaag was een leuke dag, en ze kon nog steeds niet geloven dat ze gewoon een onwijs duur spel had gekregen.. mét een art book. Alisa rende bijna naar boven. Achter zich hoorde ze het gemauw van Spencer, haar trouwe stalker. Alisa liet zich op haar bed vallen en gritste onder haar bed haar schetsboek en haar etui. Daarna sloeg ze voorzichtig het gloed nieuwe art book open en bladerde het door..
Onderwerp: Re: Filmnight @ Chriss' za okt 23, 2010 10:31 am
Oliver rende de woonkamer in en zag Alexander op de bank liggen maffen. Oliver greens, nam een aanloop, en sprong bovenop Alexander die begon te gillen als een meisje en wild om zich heen begon te slaan. "Wake up wake up sleepyhead!" Riep Oliver terwijl hij op en neer veerde, Alexander duwde hem van zich af, tenminste, dat probeerde hij."Autist.." Mompelde Alexander Bozig terwijl hij zich met moeite omdraaide aangezien zijn broer bovenop hem zat.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Bij elk plaatje dat Alisa zag, stopte ze even. Het was zo mooi geïllustreert, vond ze. Ooit op een dag wilde zij ook zo kunnen tekenen. Op een gegeven moment vond ze een plaatje van Christie Monteiro, haar favoriete Character. Ze staarde even naar haar. Natuurlijk zag het er op het plaatje perfect uit; goed figuur, ronde billen en borsten enz. En dr haar zat altijd goed. In gedachte zag Alisa even aan haar eigen haar, wat nooit goed zat, vond ze. Ze zuchtte en sloeg weer een bladzijde om.
((lust aLisa ratatouille xd das een soort van uhm, gestoofde groenten. Ook Met kruiden en knoflook enzo en allerlei dingen xd en je kan er ook vlees bij doen.))
Alexander opende even zijn ogen. "Oli, Imbècile.. Ik lag te slapen" Zei hij droog en sloeg Oliver van zich af. Hij ging rechtopzitten. "Alexander, Alisa blijft eten" Zei Oli in het Frans en een brede glimlach sierde zijn gezicht. "dat mag, als je me maar dat alone in the dark spel uitleent" Antwoordde Alexander in dezelfde taal toen hij de tas van Oliver opmerktte. "oui.." Zei Okiver droog en knikte.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Alisa zag een plaatje van Jin Kazama. Hij was gewoon lekker XD. En helemaal in de film. Die moest ze ook nog ergens zien te downloaden, bedacht ze zich even. Alisa pakte haar potlood uit haar etui en begon wat te schetsen.
Oliver dacht na. Wat konden ze eigenlijk gaan koken? "Ratatouille!" Riep Oli plots. Alexander keek op. "ik dacht dat je dat niet lustte.."merktte Alexander op. "alleen de paprika niet" protesteerde Oliver en liep alvast naar de keuken. "Niet zo snel.. Je moet nog boodschappen doen" Alexander stond op en trok zijn broek omhoog.
Alisa's blik gleed even naar het raam. Ze zag dat Olivers kamer leeg was. Eigenlijk was ze zo'n soort jongen als Oliver nog nooit tegen gekomen. En dat vond ze best jammer. Alisa keek even op en ging weer verder met haar tekening. Hij had iets weg van Jin Kazama.. maar niet genoeg, vond ze en ze begon het een en ander uit te gummen.
"heb ik al gedaan" Oliver wees met gebolde wangen naar de koelkast. "wanneer?" Oliver zuchtte geïrriteerd. "PLANNING." Antwoordde Oliver bozig. "Oke schat, ik hou van je" Alexander was zo sarcastisch als hij kon zijn. Oliver trok de koelkast open en begon alles een beetje klaar te zetten, de groente links, het vlees rechts.. Echt een autisten indeling.
((JENEEEEH, ik ben bezig met een nieuwe character (of eigenlijk 2.. stiefbroer/zus) en ik vroeg me af.. wil jij misschien één van hen spelen? :'3 hijs bijna af.. moet je maar ff kieken enzo..))
Alisa hield haar schetsblok omhoog en keek er bekritiserend naar. Ze zuchtte even. Nog steeds niet goed genoeg.. Waarom was het zo lastig om een jongen te tekenen. Dan maar een andere character, besloot ze en ze sloeg een blaadje om.
((ik ben de jongen xd of wil jij die zijn. Omg.. Ik moet nu denken aan incest. Eigenlijknis fat best wel.. Awesome xD *idee >:3 hmm? Nee hoor ik ben niet extreem xd))
Oliver begon de groente te snijden en bakte deze, daarna stoofde hij het vlees en gooide de groenten erbij, een sheut water erbij en wat knoflook. De kruiden maakte het af. In totaal was Oliver hier een half uur nee bezig, Alisa zou zo komen, dacht hij met een glimlach.
((ja is goed dat jij de jongen bent en OMG, JENNI.. WIJ DENKEN HETZELFDE INCEST IS GEWOON GEILL >,<))
Alisa was zo in haar tekening verzonken dat ze bijna de tijd vergat. Ze wierp even een blik op de klok en zag dat ze bijna naar Oliver toe moest. Ze sprong van het bed en rende naar de spiegel. Ze bracht vlug nog wat mascara en eyeliner op en rende naar beneden om haar schoenen te zoeken.
Alexander dekte alvast de tafel voor drie. Oli zette de grote pan met het eten neer, gevolgd door het stokbrood. Hij keek op de klok, 7 uur. Alisa zou komen.
Alisa liep naar de deur. Ze keek nog even naar de kapstok. Zou ze een jas aandoen? Nee, het was harstikke dichtbij. Alisa trok de deur open en liep naar buiten. Ze had gelijk spijt dat ze geen jas aan had gedaan maar had geen zin en tijd om terug te gaan. Ze liep naar Oliver's huis en belde aan. Ze sloeg haar armen even over elkaar en wachtte tot er open werd gedaan.
Toen oliver de bel hoorde wist hij niet hoe hard hij moest rennen. Ton hij voor de deur stond, streek hij heel snel een hand door zijn haar en ademde diep in. Dit keer, dit keer zou hij niet verlegen zijn. Hij opende lanzaam de deur, en faalde al toen hij Alisa's gezicht zag. "uhm, hoi" Zei hij en slite even. "Oh, kom binnen" Zei hij toen hij zag dat Alisa stond kou te vatten.
((laat dan die broer enzo zien xd))
Alisa glimlachte. ''Hey..'' groette ze terug en ze stapte binnen. ''Hmm, wat ruikt het lekker..'' zei ze en ze liep verder de kamer in. ''hoi, Alex..'' zei ze toen ze Alex in de woonkamer zag.
"Bonjour" Qlexander glimlachtte vriendelijk naar Alisa. Hij knikte naar Oliver. oli knikte terug. "Wil je wat drinken ofzo..?" Vroeg Oliver voorzichtig. Alex glimlachtte, hij was trots op zijn 'kleine' broertje.
Alisa draaide zich weer om naar Oliver. ''eh, cola is wel lekker..'' zei ze en ze greens een beetje. Daarna liep ze naar de bank en ging zitten. Ze bekeek de kamer een beetje.
Oli liep naar de keuken en schonk Cola in voor alledrie. Hijnkeam langzaam terug gelopen met de Colaglazen in z'n handen. Hij zette Zr. Op tafel en keek trots naar zijn kunstwerk, het eten wat hij had gemaakt. "het eten is klar" Zei Oliver en wachtte op zijnbroer en Alisa.
''Zal ik zeker doen..'' zei Alisa en ze greens. Ze tilde de pan op. ''Ratatouille.. lekker..'' zei ze en ze snoof de lekkere lucht even op. Daarna schepte ze wat op.
Alex sneed het grote stokbrood in drie kleinere stukken. Oliver wachtte geduldig af en ook hij schepte op. Hij blies eventjes en nam een klein hapje, want hij had nog niet geproefd. Hij pakte een stuk stokbrood en smeerde hier kruidenbotet op, Oli zat echt als een klein kind helemaal te genieten.