Zonder dat Alisa het doorhad schoof Oliver een klèin stukje naar haar toe. ((agoshie. Oliver is verliefd. Hij heeft haar al sinds dat hij naast haar woond haar in het oog xd)) wil bleef hij zitten en pakte wat popcorn.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Oliver pakte de schaal met popcorn vast. "ben zo terug..even bijvullen" Was zijn smoes, en hij stomde met de popcornschaal in zijn handen naar beneden. Hij gin inderdaad de schaal vullen, maar stopte er een briefje tussen met een tekst erop. Je vous aime stond er met een hartje op geschreven. Als alisa nu popcorn zou eten, zou ze op een gegeven moment het briefje tegenkomen.
((je vous aime: i really like you.))
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Alisa trok haar wenkbrauw even op toen Oliver zo plots wegging. Maar al gauw richtte ze zich weer op de film. Nu was Tayler Lautner er bij gekomen. Toen Oliver terug was gekomen met de 'bijgevulde' popcorn. Toen Oliver weer zat, nam Alisa wat popcorn..
Alisa at nog wat popcorn. Maar dit keer voelde ze er iets tussen zitten. Ze hield haar hand op en keek ernaar. Ze fronste haar wenkbrauwen. Een briefje.. Alisa gooide de rest van de popcorn terug en opende het briefje..
Alisa las het briefje. Je vous aime stond erop. Alisa begreep het eerst niet. Ze draaide haar hoofd richting Oliver en keek hem eerst wat vragend aan. Maar zijn kleur op zijn wangen verrade hem al. Alisa's mond hing een beetje open en ook zij kreeg een klein kleurtje. Ze had dit absoluut niet verwacht..
Oliver keek Alisa niet aan en friemelde wat met het kussen op de bank. "maar het zal waarschijnlijk niet wederzijds zijn.." Zei hij zonder Alisa aan te kijken.
''Ik..eh..'' stotterde Alisa. Ze keek Oliver even aan. Hij was best knap. Voorzichtig kwam ze dichterbij en uiteindelijk drukte ze vluchtig een kus op zn wang. Daarna ging ze weer rechtop zitten en staarde naar de tv. Er viel een stilte. ''vind je me echt leuk..'' vroeg Alisa zacht.
Oliver's oren Schoten omhoog en een rode kleur verscheen op zijn wangen toen hij een kus op zijn wang gedrukt kreeg. Hij beet op zijn nagel en keek zenuwachtig voor zich uit. "ehm.. Nou, ja.. Ja, ik vind je echt leuk" Begon Oli."om eerlijk te zijn hou ik je al in de gaten sinds ik naast je woon" Zei hij tenslotte.
Alisa was een beetje verbaast over wat Oliver zei. Al sinds hij naast hem woonde.. En al die tijd zag ze het niet eens. Wauw.. Alisa voelde zich een beetje stom. Alisa zei niets meer. Voorzichtig tuurde ze naar Oliver.
Oliver's oren Schoten omhoog. "wa.." hij slikte even, Hij had nog nooit gezoed.. Hoe moest dat dan? Vrog hij zich af.. gewoon doen en niet nadenken.. Zei een stem in zijn hoofd. Heel voorzichtig drukte hij zijn lippen op die van Alisa.
Oliver ging mee in de zoen, ookal was het zijn eerste keer en had hij nog geen ervaring. Zachtjes duwde Oli Alesa achterover op de bank en sloot zijn ogen.
((woah. Ik wou dat mijn eerste kus ook zo was xd))
Alisa streek wat haar voor haar ogen weg en glimlachte ook. Op de een of andere manier, voelde ze zich erg op dr gemak bij hem. En dat terwijl ze hem maar net kent..
Oliver lachtte eventjes. "dus zo voelt dat, eh" begon oliver met een brede grijns. Hij ging rechtopzitten en staarde beduusd voor zich uit. Dit had hij totaal niet verwacht, iets wat hij eigenlijk zelf had veroorzaakt.
Oliver keek Alisa aan. "Eh. Ja, niemand vond mij zegmaar leuk omdat ik raar was ofzo" Zei Oliver niet begrijpend en keek weer voor zich uit. "maar na een eerste keer komt een tweede keer" Zei hij nu.
((nu moet ik denken aan die smint reclame xd die gozer die dat wijf op de bek pakt xD))
((AHAHA JUAH IDD! zij tikt hem zo aan zo van; 'mag ik er ook een?' hij; *kijkt naar dat andere wijf.. pakt dr hoofd beet en TONG ERIN!* XDXDXD!!!))
Raar? Oliver was helemaal niet raar, vond Alisa. Toen Oliver over zijn 'tweede keer' begon greens ze en boog zich weer naar voren. Ze zoende hem weer, maar dit keer met meer vertrouwen.
Oliver greens lichtijes en sloeg zijn armen om haar rug. Hij trok haar zachtjes mee naar achteren, zodat zij half op hem lag."en de tweede keer is ook nog leuk.." Zei Oliver tussen het zoenen door. Stiekem hoopte hij dat Alexander hen niet betrapte xd