Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 1:41 pm
Een klein grijnsje sierde Kira's gezicht voordat hij zijn tanden in haar nek zette. Hij kon iemands bloed drinken met deze tanden, maar ook bloed afstaan. Wat hij nu ook deed. door Eve's slagader stroomde nu vampierenbloed, wat zich al snel verspreidde over de rest van haar lichaam. Kira haalde zijn tanden uit haar nek en veegde wat bloed van zijn kin. Zijn ogen waren een helder rood, als hij nu geen bloed zou drinken zou hij aggresief worden.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 1:42 pm
Alisa kruiste haar vingers en hoopte dat het goed ging. Het gebeurde allemaal vrij snel. Alisa keek even naar L die ook zijn ogen gericht had op Kira en Eve.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 10:28 pm
Eve kreunde. de injectie van het bloed had geholpen. Ze bewoog, maar deed haar ogen nog niet open. Kira kneep zijn ogen dicht. "Ik moet.. ik moest.." Hij balde zijn vuisten. "Kira, kom hier" Beviel L hem en wees naar de grond. In een fractie van een seconde hing hij over L zijn nek. "Bijt maar, het is beter voor je." Zei L en sloot z'n ogen. Zonder te twijfelen of na te denken gleden Kira's tanden in L's nek.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 10:34 pm
Alisa schoot meteen naar Eve toe. ''Eve, Eve hoor je me?'' vroeg ze in de hoop antwoord te krijgen. Alisa legde even haar hand op Eve's voorhoofd. Ze was vrij warm..
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 10:43 pm
"Alisa...?" Zei Eve zacht en opende heel, heel langzaam haar ogen. "Hoe lang.. hoe lang lig ik hier al?" Ze schoot omhoog, waardoor ze bijna haar infuus eruit rukte. Ze ging weer liggen. "Godver, au.." Vloekte ze en legde een hand op de plek waar het infuus in was geprikt. Gelukkig zat het er nog aan. Ze keek om zich heen, en schrok zich dood toen ze de hartmonitor zag. "Wat is er in jezuznaam gebeurd!" Zei Eve geschrokken.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 10:56 pm
Alisa liet een diepe zucht van opluchting ontsnappen en omhelsde Eve voorzichtig. Ze zei niets. ''Thank god your alive..'' mompelde Alisa.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 11:00 pm
Eve glimlachtte. ze keek naar Kira, die L aan het bijten was. Opeens kreeg ze de drang om ook iemand te bijten. Ze slikte. "Wat is er met me gebeurd" Zei ze, ze beet op haar lip, au. dat deed pijn. Haar lip begon te bloeden. Ze voelde aan haar tanden, scherp.. Wat was er gebeurd?
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 11:05 pm
Alisa liet Eve los en zag haar hoektanden. Ze schoof gelijk de lip van Eve ietsjes omhoog. ''What the..'' riep ze uit. Daarna voelde ze aan haar eigen hoektanden. Ze bleef Eve even aanstaren. ''Je.. bent...'' stotterde ze.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 11:08 pm
Kira stopte, en keek vermakelijk naar Eve. hij veegde zijn mond af. "Sorry, vampieren bloed, ik kan er niets aan doen" L opende zijn ogen. "Je wist het Kira.." Zei hij fel en voelde aan zijn nek. "En je mag weer van me afgaan hoor" Kira greens. "Tuurlijk, 'broeder'Ryuzaki" Zei hij vermaakt.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ za sep 04, 2010 11:09 pm
''Well.. guess you're one of us now..'' zei Alisa en ze ging weer rechtop in dr eigen stoel zitten.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:17 am
Eve keek verlangend naar Alisa's nek. Drang.. drang om te bijten.. Drang om bloed te proeven, opeens. "Alisa, vergeef me." Zei ze, ze trok Alisa voorover en hing over haar nek. Haar tanden rustte op Alisa's huid, bijten deed ze nog niet. L liet het maar toe, Eve was niet zo bloeddorstig als Kira, dus dat zou wel goed komen.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:21 am
Alisa keek verbaast op. ''Eh, what the..'' stamelde ze. Ze voelde Eve's tanden op haar huid prikken. Alisa was nog nooit gebeten door een andere vampire.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:26 am
Langzaam gleden Eve's tanden in Alisa's nek. Vreemd, ze had nog nooit iemand anders bloed gedronken. Eigen bloed wel, maar dat smaakte naar metaal. en opeens, bleek eht anders te smaken, zoeter, anders. Ze dronk haar bloed, Alisa lag zowat op haar (xd)
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:31 am
Wat ongemakkelijk keek Alisa opzij. Ze zat er nogal.. ehm.. in een rare houding bij. Maar ze verroerde zich niet. Ze liet Eve haar gang gaan. Het prikte wel een beetje, gaf Alisa toe. Maar pijn.. deed het niet echt.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 10:58 am
Eve stopte met bijten, langzaam trok ze haar tanden uit haar nek. Het voelde.. zo raar, die smaak i je mond, het tintelde. "En.. hoe voelt het, om een van je vriendjes te zijn?" Zei Kira met een enge grijns, hij keek eve aan van onder zijn zwarte haren. "Kom dichterbij of ik bijt je dood" Zei Eve bot, ja, ze vond het helemaal niet leuk dat ze zo was geworden. "Propeer dan maar eerst een s op te staan, Innocent little brat.." Zei Kira met een lage stem. Eve kwam omhoog. "Kom hier dan!" Ze wou uit bed stappen, maar een duizeling makte dat niet zo. " Aauu.." Kreunde ze en greep naar haar hoofd.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 11:32 am
Alisa schudde haar hoofd en met een simpele arm beweging hield ze Eve tegen. ''Eve, ga terug liggen..'' beviel Alisa. Eve was duidelijk nog niet instaat om op te staan..
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 11:38 am
Terwijl ze in har bed werd gedrukt keek ze fel naar Kira, die vermakelijk en uitdagend terug keek. Kom dan. Ik hou je niet tegen.. Galmde het door Eve's hoofd, het was Kira. "OO Wacht maar totdat ik kan staan vuile bloedzuiger!" Vloekte Eve, ze stond op, wankelde even, en viel over tegen Kira aan die haar in zijn armen had nu. "Ik zou me maar loslaten of ik bijt je dood" Maar Kira luisterde niet. "Ga je gang" Zei hij met een grijns. Eve hapte naar Kira's nek, die was niet mis. Eindelijk kon ze staan. Ze dronk zijn bloed, zo.. zo.. goddelijk. Eve trok hem dichterbij. Toen ze zijn lichaam tegen de hare voelde blooste ze lichtjes, ze ha dnog niemands Licham tegen zich aangehad belhalve Akio. Akio.. ja, ze mocht niet blozen, ze had Akio. Toch? Of niet...
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 11:45 am
Alisa sloeg haar hand tegen haar hoofd. ''Eve.. wát doe je..'' mompelde Alisa. Ze zuchtte en liet zich weer vallen in haar stoel. Af en toe was ze zo.. koppig..
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:24 pm
Eve voelde zich beter. Sterker, het was alsof ze energie had gekregen door het bloed van Kira. Ze liet hem los en keek weg. "Dit you like it..?" Zei Kira met zijn hoofd schuin. Eve keek hem aan met een grijnsje en likte zijn nek schoon. Kira greens. Ja dus. "Ga geen rare dingen denken jongen.." Zei Eve en veegde haar mond af. Ze keek naar haar bed, het infuus.. het was os. zelfs de hartmonitor was losgekoppeld. En ze stond gewoon, normaal. "Ik denk geen dingen. en toch, als het is wat ik denk dat het is, Eve, dan kan het me toch niets schelen. ik bind me niet aan mensen. het laat me koud.." Zei Kira en keek naar zijn nagels. Het liet hem koud. Eve keek hem aan toen hij die woorden sprak.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:29 pm
Alisa bekeek Eve even. ''Eve, voel je je oké?'' vroeg ze maar voor de zekerheid. Ze zag er nog steeds wat witjes uit maar ze kon wel gewoon staan.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:56 pm
"Ja.. ik denk het" Zei ze, Eve wierp ee vijandige blik nar Kira. ze keek rond. Iedereen was gebeten in deze kamer.. L, Alisa, zelfs Kira, en eve, eve ook.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 12:59 pm
''Ehm.. moet je nu niet terug in bed gaan liggen ofzo? Want als de dokters je zo zien, gaan ze flippen.'' zei Alisa. Ze keek voor de zekerheid over haar schouder om te kijken of er geen zuster was komen kijken ofzoiets.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 1:03 pm
Eve zuchtte en keek woedend naar Kira. Ergens herkende ze hem van, maar waarvan. Zoals gevraagd ging ze in ebd liggen, maar de monitor en het infuus liet z emaar voor wat het was.
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 1:05 pm
Alisa voelde even aan haar nek. Deze beet zou voor altijd blijven zitten, aangezien het de eerste keer was dat ze gebeten was. Hybride bloed stroomde nu ook door Eve's aderen..
Onderwerp: Re: bezoek voor Eve~ zo sep 05, 2010 1:13 pm
"Oh.. Alisa, And sorry 'bout that.." Zei eve. Een dokter kwam op het gepiep af van de monitor. "Is ze dood?!" Zei De dokter paniekerig. "nee hoor, ben spring levend" Zei Eve met een grijnsje. De dokter zuchtte opgelucht. 'maar.. Je infuus! Eve morgan, je infuus!" Zei hij, de dokter kwam gestrest op het bed afgelopen. Eve schoot om hoog en halde uit. "Cool.." Zei ze met een grijsn toen ze haar lang geworden nagels zat. maar het minpunt was dat ze wat aggresiever was geworden..