Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 5:48 pm
((Ik kijk vanavond misschien wel ff. moet nog wat dingen regelen voor school enzo T__T))
L bleek Alisa niet te herkennen, maar zij hem wel. "Mij kennen jullie vast wel.. Maar.. Jullie.. heb ik nog nooit gezien?" Zei hij en stopte de lolly weer in z'n mond, HIj was echt verslaafd aan snoep. Hij nam plaats op een stoel waar Alisa had gezeten en trok zijn benen omhoog. Hij keek over Joey's schouder naar wat er was getypt op de computer. "Interessant." Was het enige wat hij zei en bracht de lolly weer naar zijn mond.
((Jeweetwel. zoals L zit op die afbeelding))
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 5:53 pm
''A-Alisa.. Alison Kentwell..'' bracht Alisa met moeite uit terwijl ze haar hand uitstak. Joey bekeek Alisa even, ze leek wel in shock. Een kleine grijns verscheen op Joeys gezicht bij het zien van Alisa's toestand.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 5:56 pm
L schudde de hand van Alisa, maar op een Vreemde manier. Hij pakte haar hand tussen duim en wijsvinger vast en schudde haar hand. "Aangenaam" Zei hij vanuit zijn stoel, en bekeek Joey aandachtig. Toen stond hij op en bekeek Alisa alsof ze zijn nieuwste creatie was. "Jullie zijn nog niet erg professioneel he..?" Zei hij en gooide het lollystokje weg in de prullenbak. Ja, L was een typje apart.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 5:59 pm
''Nee, niet echt nee..'' gaf Joey toe terwijl hij alle informatie op de computer bekeek die Alisa en Eve hadden verzameld. ''Waar is Eve eigenlijk?'' begon Joey. Alisa's stemming veranderde meteen. ''Dat weet ik dus ook niet. Ik heb dr gebelt en ze leek wel dronken ofzo. Daarna gooide ze hem dr meteen weer op.'' bekende Alisa en wierp even een blik naar L om te kijken wat hij ervan vond.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 6:09 pm
"Iedereen zo zijn eigen drugs" Zei L nonchalant en zuchtte. Hij zuchtte niet vaak, dat deed hij allen als er teveel van hem werd gevraagd. Hij trok het computer scherm naar zich toe en zette het toetsenbord neer op zijn schoot, daarna trok hij zijn benen weer omhoog. "Eens kijken.. Hoofdverdachtte.. Ryan Uzuki.. 22 jaar, Mannelijk" Hij las verder. "Vermoedelijke dader.. 'Jason Maxwell, 21 jaar, mannelijk.." L dacht na. "Hebben jullie hem al overhoord? Bewijsmateriaal laten zien? Foto's van het lijk? Door ze te laten zien kan je iemand aardig onder druk zetten. Overhoor iedereen die hem kent. Ik wil alle bruikbare informatie hebben." Zei L en zette het toetsenbord weer neer op het Bureau.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 6:14 pm
''Het punt is.. ik vertrouw die Ryan niet.. alsof hij iets verbergt..'' gaf Alisa toe. ''Zijn vader schijnt Mafia te zijn en hij heeft 2 vrienden die daar meer van weten maar niet echt iets los willen laten uit angst voor Ryan.. of ze willen elkaar gewoon dekken..'' bedacht Alisa zich. Ze liet zich in de stoel aan het bureau ploffen en dronk wat van dr koffie.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 6:17 pm
"Koffie" Zei L met grote ogen en wees naar het bekertje. Aan zijn ogen kon je zien dat hij al een aantal nachten slecht had geslapen. "Hij reikte naar het bekertje van Alisa en dronk er wat uit zonder te vragen. Hij dacht na. "Heb je de foto's laten zien aan Uzuki? Aan Maxwell?" Merktte hij op en keek toen even naar het computerscherm. "Daniel is onschuldig" Concludeerde hij.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 6:23 pm
''Daniël is een kakkers kind en heeft soms een grote bek, maar moorde plegen? Ik denk niet dat zijn mammie dat goed vind..'' zei Alisa. Ze bekeek het dossier waarin L aan het neuzen was en dacht even aan Tom. ''Ryan heeft nog een vriend, Tom.. hij is ook wel bekend met vechtpartijen alleen.. we hebben hem nog niet echt overhoord..'' zei Alisa. ''Waarom niet?'' beet Joey haar toe. ''Omdat... ehm.. weet ik niet..'' gaf Alisa toe terwijl ze zijn beschuldigende blik ontweek.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 6:55 pm
"Tom is onschuldig." Concludeerde L nu, hij wist wat hij zei anders had hij het niet gezegd. Hij schreef wat op een papiertje. "Je hoeft hem niet te overhoren." Zei hij en beet even op zijn nagel, hij dacht weer eens na. Hij wiebelde wat met zijn tenen en glimlachtte."Twee onschuildig, twee te gaan.. Of moeten jullie nog meer overhoren?" Zei hij alsof hij was verveeld.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 6:57 pm
Alisa wilde eigenlijk vragen waarom L dat ''zo zeker'' wist maar uit respect durfde ze niets te zeggen. ''Eh, Alisana, een vriendin van Ryan, staat nog op de lijst om overhoort te worden. Puur om te checken of Ryan's verhaal klopt..'' zei Alisa toen en ze wierp Joey even een blik toe van onzekerheid.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 7:40 pm
L knikte. "Prima." Zei hij en strekte zijn benen even. Hij dronk weer van Alisa's koffie, hij zette het bekertje aan zijn lippen en keek Alisa even aan. "Je mag het ook gewoon vragen hoor. Waarom ik er zo zeker van ben" Zei hij en nam een slok. "Omdat.. Tom alleen bekend staat om mishandeling en afpersing.. oh ja, en verkrachting. Dus die gozer moet al zowieso de bak in" Hij beet even op zijn nagel. "Jason.. staat bekend met moord. hij heeft gevangenis straf gehad maar heeft zichzelf vrij gesproken, Onterecht vind ik" Hij bleef gewoon kalm, er was nog steeds die ijzeren blik op zijn gezicht die de sfeer wat ongemakkelijk maakte in de kamer.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 7:53 pm
Alisa knikte en voelde zich een klein beetje ongemakkelijk door de stilte. ''Dus..'' zei ze terwijl ze wat met het plastic van het koffiebekertje kraakte. ''Zal ik Alisana een bezoekje brengen om te zeggen dat ze zich morgen moet melden hier op het politiebureau?'' vroeg Alisa terwijl ze naar Joey keek. Joey hield zn handen achter zijn hoofd en draaide zich om maar zei niets en keek een beetje afwachtend naar L.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 8:02 pm
L zuchtte weer. "Weet je haar aderes. Als je haar thuis overhoort voelt ze zich prettiger, misschien laat ze dan meer informatie los." Zei hij en kneep het bekertje tot een prop, en mikte hem op de prullenbak. Mis, maar het scheelde hem niet zo veel eigenlijk. Hij stond op en keek even om zich heen.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 8:57 pm
[maak jij Alisana?? ^^]
Alisa knikte. ''Ja, Eve weet waar ze woont maar.. die is hier nu niet..'' zei Alisa. Bij het laatste keek Alisa wat zuur. Ze waren midden in een zaak bezig en nu was Eve gewoon weg. ''En nu..? Wat gaan we nu doen?'' vroeg Joey terwijl hij wat onderuit gezakt op de stoel zat met zijn handen nog steeds achter zijn hoofd.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 9:02 pm
L schudde zijn hoofd. "Kom, geef me je telefoon" Zei hij en reikte zijn hand uit. hij wachtte totdat ze de telefoon aan hem gaf, en zocht eve's nummer op. Hij onthield het nummer, en typte er #31# voor, dan belde je onbekend. Hij zette de telefoon aan zijn oor, op zijn manier. Eve's telefoon ging af, Onbekend.. Ze nam de telfoon op. "Hallo.." Zei ze onzeker, ze werd nooit onbekend gebeld. "Kom onmiddelijk naar het politie bureau. Er staan mensen op je te wachten, kom je niet dan heb je een probleem" Voordat Eve wat kon zeggen was de telefoon al op gehangen. "Chad.. Ik denk dat ik een probleem heb" Zei ze en zuchtte wat ongemakkelijk.
((Heb je de anime deathnote gelezen/gekeken? Dan weet je hoe Hij zijn telefoon vasthoudt :3))
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 9:07 pm
((Jep ^^ gaile L <3))
Alisa keek hoe L Eve commandeerde om op het politie bureau te komen. Toen hij had opgehangen overhandigde hij haar mobiel weer terug. ''Ehm, ik ga even koffie halen? Iemand ook nog wat?'' vroeg Alisa terwijl ze van L naar Joey keek. ''yo..'' zei Joey en hij stak zn hand omhoog waarop Alisa knikte.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 9:13 pm
L hief langzaam zijn hand op. Verder zei hij niks, nadat hij zijn koffie had hield hij de deur strak in de gaten. Hij ging open, L keek geinteresseerd nar het aparte meisje wat in de deur opening stond. "Ik zei toch dat drugs slecht voor je is Eve.." Zei hij en wees weer naar haar elleboog holte. Eve zuchtte. "Bemoei je er niet mee.." Zei ze grof, Ze had geen idee tegen wie ze het had. Neutraal keek hij Eve aan. Hij zei niks en dronk wat van zijn koffie, zonder zijn wijd open gesperde ogen van Eve te verwijderen. "We willen weten waar Alisana woont" Eve keek L ongelovig aan. "Alisana.. OOh je bedoelt liesje" Zei ze nadat ze er even over na had gedacht. ze liet zich in de stoel ploffen en met een blij gezicht leunde ze haar ellebogen op de tafel. "Die woont hier twee straten verder, toevallig" Zei ze en bekeek Joey even.
((Ik heb echt een deathnote verslaving Dx))
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 9:25 pm
Alisa was onderweg met koffie halen toen ze Caitlynn tegen kwam. ''Caitlynn, kan ik je even spreken?'' vroeg Alisa. ''Ehm ja, tuurlijk..'' antwoorde Caitlynn terwijl ze haar papieren even neerlegde. ''Wat is er?'' ''Nouw, ik vroeg me af, waarom was je laat vandaag?'' vroeg Alisa terwijl ze Caitlynn even bekeek. Caitlynn kreeg een licht kleurtje op dr wangen en voelde zich wat ongemakkelijk. ''Ik.. kwam iemand tegen.'' gaf Caitlynn toe. Alisa trok een wenkbrauw op. ''Iemand? Een bekend iemand?'' ''Ehm.. nouw.. ja, eh..'' stamelde Caitlynn terwijl ze wat met haar vingers speelde. ''Caitlynn!'' zei Alisa streng. ''Ryan..'' piepte Caitlynn en ze dook wat in elkaar. Ze verwachtte dat Alisa uit elkaar zou ploffen, maar dat deed ze niet. ''En.. zei hij nog wat nuttigs?'' vroeg Alisa geintereseerd. ''Nouw, nee niet echt. Hij vroeg wel of we al wisten wie de dader was.'' zei Caitlynn eerlijk en ze keek Alisa eindelijk aan. ''Wat antwoorde je daar op?'' ''Dat.. we er nog niet uit waren maar wel een vermoedde hadden..'' antwoorde Caitlynn. ''WAT? Je hebt hem wát verteld?'' riep Alisa uit. Clerence was in tussen alweer terug gekomen met de koffie maar zette het voor de zekerheid maar op de balie toen ze zag dat Alisa heftig in discussie was.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 9:28 pm
((Ik ben erachter gekomen dat Lawliet niet L's achternaam is, maar voornaam.. Ryuzaki is zijn achternaam :3 heb het ook aangepast in het charactersheet.))
L probeerde de conversatie te volgen tussen Caitlynn en Alisa. "Hij zou het ver kunnen schoppen met die informatie.. Zeg, Alisa, kom eens hier" Zei hij en trok zijn benen weer op. Hij dronk wat van zijn koffie. "Als Ryan de dader was. Had hij jullie dan nieta llang vermoord omdat jullie al een 'vermoeden' hadden? Als het een seriemoordenaar was.. Had hij dat allang wel gedaan" Merktte L op en keek haar serieus aan.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 9:45 pm
''CAITLYNN, vertel nooit, maar dan ook nooit, de informatie die je weet aan een eventuele dader.. je hebt zwijgplicht, Caitlynn..'' zuchte Alisa geirriteerd. Toen L Alisa wenkte om te komen, liet ze zich weer in de stoel ploffen naast L. ''Ja.. ja dat is zo.. misschien.. wacht ie op het 'juiste' moment?''
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 9:49 pm
"Deze informatie. kan Ryan juist gebruiken, zie het als een test voor hem. Oh, Caitlynn.. Had hij nog iets raars? Iets.. anders dan normaal?" Vroeg L en keek haar strak aan. Hij stond op en bekeek haar alsof ze een monument was. Dat deed hij vaker, daar was hij goed in. "Het geeft niets. dat je het hebt verteld.. zoals ik zei.. Zie het als een test voor hem.." Zei hij en schuurde met zijn voet langs zijn been.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 10:01 pm
''ehm.. nouw niet iets raars ofzo..'' zei Caitlynn nadenkend. ''Hij had wel iets bij zich..'' ''Wat?'' vroeg Alisa gespannen. ''Een soort.. schriftje..'' antwoorde Caitlynn terwijl ze L even aan keek.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 10:09 pm
L keek op. "Een schriftje." Zei hij en griste een koffiebekertje van de tafel. Deze keer was hij van Joey. Hij dronnk er wat uit en zette het bekertje weer neer. "Hm. Ok, daar kunnen we niks mee. zoveel studenten dragen een schrift bij zich.."Mag ik.. het bewijs materiaal zien? Dat glas, wat was gevonden..?" Vroeg hij en tikte met een koffielepeltje tegen zijn kin aan.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 10:27 pm
''Ja, een schriftje.. hij schreef er iets in en ik mocht het niet zien van hem..'' zei Caitlynn terwijl ze tegen de deur aan leunde. L vroeg of hij het bewijsmatteriaal mocht zien. ''Ja dat heeft Eve maar ik weet niet of ze nu in staat is om dat aan te wijzen..'' zei Alisa terwijl ze Eve even bekeek.
Onderwerp: Re: Just walking.. ^^ wo aug 18, 2010 10:33 pm
"Niet zien zeg je. Verlegen heid? of verbergt hij iets?" Zei L, hij vouwde zijn handen samen. "Hebben jullie misschien iets van snoep ofzo?" vroeg hij voorzichtig en met een ':3' Face.