DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lonely stranger ~

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:44 pm

Aimi keek langzaam naar beneden naar haar knie. Daarna keek ze Björn aan. "het prikt.." zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:19 pm

'neem een douche en was het vuil eruit, dan ontsmetten en verband erover' legde hij uit. 'zeg maar als je klaar bent'
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:22 pm

((hideki.. Hideki.. Hideki? xD !!))

Aimi keek Björn vragend aan. "maar ik heb geen handdoek.." zei ze wat beduusd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:29 pm

'*zucht*' hij doet de kast van de handdoeken open. 'hier heb je een mooie roze handdoek dat mooi bij je past!' zei hij sarcastisch. Hij wees naar de douche: 'hier is de shampoo en de zeep enzo. Je kleding is vies dus die moet ik wassen, geef ze aan mij als je klaar bent.'
Björn was moe en wilde gaan slapen. Gelukkig had hij morgen vrij.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:32 pm

Aimi knikte. "roze is mooi.. :3" zei ze met een klein grijnsje. Ze schopte haar schoenen uit en begon met het uittrekken van haar penty (pantsoeeee xDDDD).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:38 pm

'HO WACHT IK.. (;゜0゜)' hij ging zo snel mogelijk de badkamer uit. 'ik zag niks. Ik was net op tijd weg..'
'hij deed de deur met een vlaag op en schreeuwde: 'KON JE NIET WACHTEN TOT IK..'
Omg me ogen o____o.
'laat maar..' hij deed de deur dicht. Ik hoor het wel als je klaar bent, ei hij met rollende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:42 pm

Aimi knipperde even met haar ogen. Hij was ineens weg? Ze haalde haar schouders op en ging verder met uitkleden. "haaaaaai Björn-sempai.." antwoordde ze terug voor ze onder de douche ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:44 pm

(( Eh ik heb een opmerking. het is best wel vervelend als je opeens zonder een ander verder gaat >__> ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:49 pm

Hij pakte de kleding van aimi en gooide het in de wasmaschine. 'pff, dat is voorbij.' hij legde wat kleding op het rek zodat ze dat aan kon doen. Björn ging richting de woonkamer en ging op de bank zitten. Gigi kwam naast hem zitten. Hij aaide haar: 'waar ben ik in beland? Ik heb gewoon een onbekende in me huis..'
Hij viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:54 pm

Aimi was klaar met douchen. Ze stapte de douche uit en sloeg de handdoek om zich heen. Haar kleren waren weg. "Björn-sempai..?" riep ze zacht. Ze hoorde geen antwoord terug. Voorzichtig deed ze de badkamerdeur open en keek rond. Het was stil.. (TE stil xD )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:55 pm

(( Ik voel me genegeerd =.= ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:13 pm

Aimi was klaar met douchen maar Björn lach nog te slapen. Hij lag met zijn hoofd gesteund door zijn hand op de bank te slapen, de tv stond nog aan. Björn was aan het kwijlen lol.

((nou kijk jenni, we wilden heel graag door want ja et was best leuk en ik wist eigenlijk niet dat Makada weg was totdat ik echt niks meer van hem hoorde, dus sorry))
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:21 pm

(( Ah Oki ik snap. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:23 pm

(( omg Francis is dood en ik ben verveeeeld, huiswerk is klaar en iedereen hier kijkt eengare film))
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:29 pm

(( Awhe. ik heb btw ook nog een andere rpg xD misschien verveel je je dan niet meer? c:

Ik zit btw foto's van m'n oog te maken, ben er achter gekomen dat ik twee verschillende kleuren heb o_____o ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:32 pm

(( ahahahha LOL, ik heb maar 1 personage. Ik wil er eigenlijk nog 1. Kijken of ik op me bro's laptop kan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:44 pm

Aimi kwam stilletjes naar beneden de trap aflopen. Ze ontdekte Björn. Omg was hij dood. Met haar handdoek nog om haar lichaam geklemd liep ze op hem af. Ze hing boven hem. Was hij echt dood? O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:55 pm

Bjorn was helemaal in slaap gekukelt todat hij opeens gekraak van de trap hoorde. inmiddels stond er iemand over hem heen gebogen. Hij schrok op: 'AAAAAAAAAAAAAAAHWHJHJAJHEIKAJH.' hij zag dat het aimi was. 'oh. jij bent het.' zei hij met nog rillende stem. 'waarom slaap je niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:59 pm

"oh, je leeft nog :3" zei ze met een grijns. Aimi keek Björn wat verward aan. "slapen..?" ik heb geen pyjama.." zei ze en ze gebaarde naar haar handdoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:04 pm

'ik had je kleding gegeven, het ligt in de badkamer. Ga mee want ik moet je verband nog om je knie doen.' Bjorn keek op de klok. Het was alweer 07:10. 'mhwuh. weinig geslapen.' Hij deed de gordijnen open. Even verblindde het zonlicht hem. Samen met Aimi liep hij naar de badkamer. 'Nu wil je ook zeker dat ik je ontbijt ga klaarmaken?'

((DIT DOET ME DENKEN AAN CHOBITS WEET JE, alleen dan is bjorn geen hentaiperv.))
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:17 pm

((hahaaaah, Hideki.... Hideki.... Hideki >,< xD ))

Aimi knikte en liep met Björn naar boven. Ze ging op de badrand zitten en stak haar been uit. Ze keek rond en ontdekte uiteindelijk de kleding die hij hoor haar had neergelegd. "ik heb geen honger.." zei ze maar direct daarna begon haar maag te knorren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:35 pm

'ja, dat zal wel.' Hij pakte ontsmettingsmiddel en smeerde dat op de wond. zijn hand raakte haar huid aan. Ze voelde koud aan. ongezond koud.. 'je voelt koud aan..' zei hij terwijl hij het verband om de wond deed. Hij pakte de kleding en gaf het aan aimi. 'Hier, draag dit maar. je eigen kleding ligt in de was.' Hij liep liep de badkamer uit richting de keuken om het ontbijt klaar te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:41 pm

Aimi bekeek Björn even. Op de een of andere manier zag hij er ongelukkig uit. Alsof er iets was waar hij niet over wilde praten. Toen hij weg was trok ze de gegeven kleding aan. Het was een veelste groot shirt en een boxer. Ze liep naar beneden en zag Björn in de weer. "neh, Björn-sempai.." begon ze. "waarom ben je boos?" vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:59 pm

'kom ik boos over dan?' hij propte een boterham met chocopasta in zijn mond. 'fwaft whol jai eten?' zei hij met volle mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 02, 2011 7:06 pm

"ja.. ben je boos..? Heb ik iets verkeerd gedaan?" vroeg ze voorzichtig en ze plukte wat aan haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Lonely stranger ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lonely stranger ~
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: Het afgelegen straatje-
Ga naar: