DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lonely stranger ~

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 01, 2011 11:56 pm

Aimi kweek Björn even aan. "ik ga wel mee.." zei ze en ze stapte in. Ze dacht dat ze gewoon een ritje gingen maken xD Toen ze instapte werd er naar haar naam gevraagd. "watashiwa Aimi-Chan" zei ze schattig. "onamae wa?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 12:17 am

'björn'.
Het meisje stapte de auto in. Het viel oppeens op dat ze roze haar had. Het leek wel zo'n typisch anime figuur die je in een manga tegen zou kunnen komen. Hij vroeg zich af waar we uiteindelijk heen gingen..

((sorry ik speel ondertussen bingo xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:00 am

"Björn.." herhaalde ze hem. "Nice to meet you.." zei ze en ze glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:05 am

'yeah, sure'. Zei hij. ((volgens mij is yesper weg?))
'so, you wanna go to 'hospital? Or your home?
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:12 am

Aimi hield haar hoofd een beetje schuin. "ben ik ziek?" vroeg ze en ze knipperde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:33 am

' ehm maar wacht.. Je bloedt.. Maar.. Laat maar' hij ging voorin zitten om te rijden, zijn telefoon ging af.. Zijn moeder. 'moeder! Ja, eh nee eigenlijk niet, ik werd aangevallen door een stortbui van rotjes, en toen lag ik knock-out. Maar nu gaat het weer, het is in iedergeval gestopt met bloedden. Nee maak je maar geen zorgen want.. ' aimi zei wat. 'is dat een meisje?!' ' ja, ehh nee. Ok nee eigenlijk wel. Ze hielp me, samen met een jongen, yesper.'
Hij keek geïrriteerd naar aimi.
'zal ik zeggen mam, ja mam. Ja we kijken uit mam. Nee ik ga naar huis. Ja oké, groetjes truste.'
Hij hing. Met een geiriteerde stem zei hij: mijn moeder bedankt je en je krijgt de groetjes (−_−;)
'dus. Ik weet nou NOG niet waar je heen wilt..' hij begon slaap te krijgen. Hij keek op de klok: 03:47..
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:38 am

Aimi keek glimlachend terug toen Björn jaar een dodelijke blik toewierp. "groetjes terug~ " zei ze en ze knikte even. Aimi draaide zich om naar het raam en keek geïnteresseerd naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:47 am

Waarom zei ze niet waar ze heen wilde? Heeft ze überhaupt wel een huis? Waar moet hij haar heen brengen?
'huuu. We gaan naar mijn huis. Aangezien je niet ertelt waar je heen wilt.'
Hij startte de auto. Het zware gegrom an de auto werd aangewakkerd. 'kör!!' mompelde hij. Richting huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:54 am

Aimi knikte. Ze begreep hem maar half. "heb je huisdieren?" vroeg Aimi na een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:00 am

Huisdieren.. Hij schrok op.
'uhm, ik heb een kat.' we waren er bijna. Zover rijden was het niet.
Hij parkeerde in en bedacht zich oppeens hoe hij deze auto terug brengt.. Aimi bleef zitten. ' wat, moet ik de deur open doen voor hare majestei..' de pijn schot terug toen hij wat gebogen stond. Pijnzend kromp hij in een. 'schiet op, hayaku!' hij rende naar de deur. Hij was al binnen voordat aimi was uitestapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:06 am

Aimi keek wat dromerig voor zich uit. De tijd vloog voorbij; ze waren al op hun eindbestemming. Een kat dus. Hij had een kat.. "neh, Björn-kun.. Hoe heet je kat?" vroeg Aimi toen ze uit de auto klom. Ze liep achter hem aan naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:12 am

(( AHAHAHAHAHAHAHA ik verga van de pijn en je aat gewoon door xD)) we waren binnen. Een grijze kat kwam aangelopen, hij pakte hem op en liet hem zien. 'jiji. Maar kijk uit, zij houdt niet zo van..' de kat begon spinnend kopjes te geven aan aimi. 'laat maar.'
Ondertussen deed hij zijn shirt uit om te kijken wat de schade was.

((ik zie dit zoooooo vor me hè omg *Q*))
Terug naar boven Ga naar beneden
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:13 am

Correctie zij heet GiGi
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:47 am

Aimi's gezicht klaarde helemaal op. "aah, GiGiii~ Skidayohjohjoh" begon Aimi te brabbelen tegen de kat. Het was best schattig om te zien. Aimi pakte de kat op en aaide hem. De kat vond het allemaal best. Hij spinde helemaal.

((k-on moment: PUNIPUNIII~ ))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 3:00 am

'Ja, gigi, aimi, aimi, gigi vermaak je met elkaar. Maar blijf in de woonkamer, nergens anders! Ik ga douchen.'
Hij wilde weglopen,maar: 'heb je honger? Of wil je wat drinken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 11:06 am

Aimi keek op. "cola alsjeblieft.." zei ze. Ze keek naar Björn en ontdekte zijn bloote rug. Ze liet de kat los en loliep naar Björn toe. "je rug... je bent gewond.." zei Aimi wat droogjes en ze wees naar z'n rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 11:41 am

BAD_APPLE schreef:
' ehm maar wacht.. Je bloedt.. Maar.. Laat maar' hij ging voorin zitten om te rijden, zijn telefoon ging af.. Zijn moeder. 'moeder! Ja, eh nee eigenlijk niet, ik werd aangevallen door een stortbui van rotjes, en toen lag ik knock-out. Maar nu gaat het weer, het is in iedergeval gestopt met bloedden. Nee maak je maar geen zorgen want.. ' aimi zei wat. 'is dat een meisje?!' ' ja, ehh nee. Ok nee eigenlijk wel. Ze hielp me, samen met een jongen, yesper.'
Hij keek geïrriteerd naar aimi.
'zal ik zeggen mam, ja mam. Ja we kijken uit mam. Nee ik ga naar huis. Ja oké, groetjes truste.'
Hij hing. Met een geiriteerde stem zei hij: mijn moeder bedankt je en je krijgt de groetjes (−_−;)
'dus. Ik weet nou NOG niet waar je heen wilt..' hij begon slaap te krijgen. Hij keek op de klok: 03:47..

((ECHT TYPISCH ZO'N MOEDER-ZOON GESPREK xDD))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:07 pm

'das niks.' zei hij kortaf. 'oke, zal ik voor je halen.' hij liep de woonkamer door richting de keuken. Hij schonk de cola in en ging richting aimi lopen. Zoals gewoonlijk verwacht van hem *BAF BOEM* bleef hij haken met zijn voet tegen de tafelpoot en viel: 'niet weeeeer!'
((FACKING LOL)
'ik eh, zal een nieuwe halen..'
Hij haalde een nieuw glas, gaf het aan aimi en ging de troep opruimen. Eenmaal opgeruimt ging hij de badkamer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:12 pm

(Uhm... Oké... Jullie zijn zonder mij verder gegaan... O_o Geeft niet hoor, dan doe ik wel gewoon alsof hij uit is gestapt en jullie niet naar het ziekenhuis rijdt. xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:40 pm

Aimi nam het tweede glas aan. "moet ik helpen?" vroeg ze zacht maar voordat ze in actie kon komen, had Björn het al opgeruimd. "oké.." zei ze toen. Ze nipte van haar glas en keek de kamer rond. Het was best leuk ingericht. Ze ging op de bank zitten. Ze keek naar haar knie. Een korst en een schaafwond was te zien en op haar jurkje was een bloedvlek te zien. Ze keek er even naar. Zou Björn getrouwd zijn? (xDD lol heerlijke ontschuld van Aimi :3))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:54 pm

((AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ik ben pas 20 xD ))
Hij liep de badkamer in om de verbanddoos te pakken. Eerst ging hij een douche nemen om het vuil uit de wond te halen. Hij stapte de douche uit en gleed net op het nippertje niet uit. Hij pakte het verband
Om om zijn rug te doen. 'het.. Lukt niet, blijft niet zitten' mompelde hij. Hij zuchtte en riep aimi: 'kan je misschien helpen? Het lukt niet.'
Hij deed ondertussen een handdoek om.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:03 pm

Aimi bungelde met haan benen over de rand van de bank. Plots hoorde ze haar naam. Ze loet zich van de bank glijden. "hmm..? Helpen met waaat~ ?" vroeg ze. Ze liep naar de trap. "waar ben je..?" vroeg ze terwijl ze de trap opliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:12 pm

'in de badkamer, dat is de hoek om de trap op en de eerste deur rechts'. 'ik krijg het verband niet om me rug.'
Hier had hij hulp bij nodig, of hij dat wilde of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:19 pm

Aimi kwam de trap op en volgde de instructies van Björn. Ze neuride een liedje. Ze zag licht achter de deur vandaan komen en trok deze open. Ze zag Björn met een handdoek om. Hij klooide wat met het verband. "hij zit verkeerd.." zei ze wat droogjes en ze wees naar de rol verband. Ze liep naar Björn toe en pakte het verband van hem over. Ze draaide deze om en wikkelde hem onder zijn armen door om zijn lichaam heen. Ze trok hem wat strak aan terwijl ze nog steeds een liedje neuride.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
BAD_APPLE




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : Somewhere over the rainbow.

Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02, 2011 2:33 pm

Aimi kwam naar boven. Ze neuriede een lieje dat hem bekend voor kwam. 'ja, kan wel..' antwoorde hij.
Ze bond het verband om zijn rug. Dat beetje pijn wat hij had was alweer weg. Hij stond op en rekte uit. Zijn handdoek gleed bijna weg, maar hij hield het net op tijd vast. 'je knie, zal ik je helpen?' vroeg hij maar.

((ohohohohhohoo wegglijdend handook is smexyyyy))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lonely stranger ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lonely stranger ~   Lonely stranger ~ - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lonely stranger ~
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: Het afgelegen straatje-
Ga naar: