DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Akio's scheikunde examen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 22, 2010 1:43 pm

Kira keek haku aan alsof hij een pissebed was. "gatver.." Zei hij, maar deze pauze was niet voor lang. Hij drukte Haku op de grond, en keek hen fel aan. "nog laaste woorden voordat ik je in een coma sla?" Zei Kira liefjes, hij kon het ook spelen zoals haku dat deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:40 pm

Akio schudde zijn hoofd maar hij deed er niets aan, Haku zou zich zelf wel redden en zo niet. Dan vond hij het niet erg.
Rusine daarin tegen probeerde nog steeds los te komen maar werd toch mee gesleurd door Ayano en Yumiko. ''Podozhdite, ya vam'' (Wacht maar,ik krijg je nog wel) riep ze naar Haku. ''Otpustite menya!'' (Laat me los!) Schreeuwde ze naar Yumiko en Ayano. Ayano trok haar wenkbrouw op. ''Net, no uspokoitʹsya pervyĭ'' (nee,kalmeer eerst maar) ''Yevryeĭ!'' (jood!) Yumiko keek een beetje raar voor zich uit ze verstond er dus werkelijk niets van. ''Japans graag!'' protesteerde Yumiko. Het was een raar gezicht dat iemand Rusine vast hield terwijl ze helemaal gek werd. Het leek wel onmogelijk maar toch gebeurde het.

Haku greens breed, ''Ik wil je wel in coma kussen hoor liefje...'' ''Vind ik helemaal niet erg. Of wil je eerrst oefenen'' zei hij verleidelijk. Hij legde zijn hand op Kira's heup aanzien Kira hem bij zijn schouders op de grond had geduwt.


Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:02 pm

Kira sloeg zijn handen van zich af. "Blijf van me af engerd.." Zei hij en drukte nu zijn handen op de grond.

((Mag hij hem gewoon slaan? xd. een homoleraar is nu echt iets voor Haku.))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:19 pm

(Ja hoor :3, Rusine kan niet normaal spreken als ze boos is dan spreekt ze enkel russisch)

Haku greens, ''Ow dus je vind dit niet leuk'' zei hij speels. Hij gleed met zijn hand over Kira's rug. Het leek wel alsof Rusine's ogen vol vuur waren toen ze dat zag. ''karman, yesli vy pozvolite yemu idti YA ubʹyu tebya!'' (Vertaald: Klootzak als je hem nu niet los laat vermoord ik je!)

Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:52 pm

Kira sloeg Haku midden in zijn gezicht. en hij hield zich niet in. het was een harde klap, aangezien Haku een bloedneus kreeg. Kira sprong op, nog even en hij ging helemaal door het lint..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:13 pm

Haku gromde lichtjes. ''Je bent pittig daar hou ik wel van'' zei hij met een grijns en veegde het bloed onder zijn neus vandaan. Rusine gromde lichtjes en keek naar Kira. Ze had medelijde met hem. ''Laat hem met rust Haku hij is bezet!'' zei ze fel. ''Door jouw zeker'' ''Ja!'' Haku grinnikte, ''Kira, Kira je heb niet echt de beste uit gekozen hé, ik had wel gedacht dat je voor Eve ging of Alisa maar zij, haha hoe diep kan je zinken!''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:19 pm

Kira keek naar zijn nagels, hij balde zijn vuisten en haalde uit met een schreeuw. "Dat neem je terug!" Diepe krassen waren nu te zien op Haku's borst en gezicht. Bloedrood, zo waren zijn ogen, het bloed van Haku, rook zo.. heerlijk.. Maar, hij mocht het niet, van zichzelf. Hoe moeilijk he took ging, toch kon hij zichzelf beheersen. "Je hebt geluk dat ik je niet mag doden Haku.. anders was je nu morsdood.." Siste Kira. "Ik had je in stukken gescheurd, en je vlees opgediend.. ach, hoe heerlijk dat zou hebben gesmaakt.." Zei Kira met een psycho grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:00 pm

Yumiko en Ayano keken verbijsterd toe hoe Kira, Haku toetakkelde. Rusine deed niets ze stond er bij en keek er naar met haar emotieloze blik. Bloed deed Rusine niets, nouja ze vond het leuk om te laten vloeien maar dat was dan ook het leukste wat er kon gebeuren. Met een brede grijns sierde haar gezicht bij het zien van het bloed bij zijn wang. Haku daarin tegen vond het minder leuk. Hij rilde dat zag je aan hem. ''Ik hou wel van tegenstribbelen en pittige jongens, maar goed ik laat het hier bij, ik wil je besparen. Want Kira... Ooit ontmoeten we elkaar en ben jij de gene die bloed....'' Haku greens breed en gleed met zijn vinger langs zijn wang en stopte vervolgens zijn vinger in zijn mond. ''Lekker, vind je niet'' zei hij met een grijns en deed een paar stappen dichterbij. ''Maar helaas ben je bezet dus mij bijten mag niet'' zei hij grijnzend. Hij draaide zich om en liep weg. Ayano en Yumiko lieten Rusine los toen Haku weg was en liepen zelf het lokaal uit. Rusine daarin tegen bleef roerloos staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:08 pm

Kira had een bijneiging maar gelukkig draaide Haku zich om. Met zijn vingertoppen onder het bloed waren zijn vuisten gebald. "Oh haku ik zweer je.. Ik kom je achetrna.. dit is nog niks.." Siste Kira, er zat nu echt een steekje los. Kira werd gewoon heel snel boos, en als hij boos was.. dan was hij goed boos. Hij keek naar zijn handen, hij mocht het gewoon niet oplikken. Hij ging zijn zwakte echt neit tonen aan die homo.. Kira keek even naar Rusine met een verlangende blik, alsof hij een puppy was die geen hondensnoepje kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:14 pm

Rusine keek Kira aan en grinnikte kort om zijn verlangende blik. Langszaam liep ze naar hem toe en veegde met een zwart zakdoekje die ze uit haar binnenzak van haar jurk had gehaald,veegde zijn vingers schoon en stopte het zakdoekje weer weg. Toen ze het zakdoekje had weg gestopt keek ze weer omhoog. ''Je hoefd het niet te vragen dat weet je,'' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 29, 2010 10:43 pm

Kira greens, een psycho grijns.. Maar voor rusine was die helemaal niet psycho, wist Kira. hij duwde haar zachtjes tegen de dichtsbijzijnde muur en rustte zijn handen naast haar op de muur. "Lach me niet uit.." Zei hij met een grijnsje en een zware ademhaling. Hij rustte zijn tanden op haar nek en beet voorzichtig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30, 2010 1:15 am

Rusine greens kort. ''Maar je bent zo schattig als je me aanstaard met die puppyogen'' zei ze overdreven liefjes. Een brede grijns sierde haar gezicht toen hij zijn tanden ontbloten. Voorzichtig legde ze één hand op zijn borst waar het litteken zat van Rusine en met haar andere hand pakte ze teder de zijne vast en kneep er zachtjes in toen hij aan het drinken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30, 2010 10:59 am

Kira kneep ook zachtjes in haar hand. Na een momentje stopte hij, trok zijn tanden uit haar nek en likte nog de wond schoon. Dit keer, had zijn vergif niet gewerkt, maar dat kwam omdat RUsine daar immuun voor was. hij keek Rusine dankbaar aan. "No way dat ik zijn bloed had willen drinken.." Zei Kira bozig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 12:30 pm

Rusine opende haar ogen weer toen Kira's tanden uit haar nek waren. Met een lief glimlachje die net zo goed fake had kunnen zijn staarde ze hem aan. ''Blij omdat te horen.'' zei ze lichtjes opgelucht al was dit amper te horen. ''Je krijgt hem nog wel... Maar als je hem vermoord doe hem dan de groeten van me'' zei ze met een kille grijns en drukte vervolgens een kus op zijn wang. Ondertussen was iedereen het lokaal al uit om te gaan eten in de kantine.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 7:20 pm

Kira greens psycho. "Zal ik doen.." Zei hij. Hij veegde zijn mond af en keek naar de klok. "Over 15 minuten geschiedenis.. Zullen we naar de aula gaan?" Vroeg hij en keek Rusine aan.

((Ik ga een jigsaw killer aanmaken.. zo eentje met zo'n saw masker >;3 DIE KIRA GEWOON VERSLAAT. HAHAHAH. ergste vijand van Kira en rusine omg dat word wat ;O))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 7:36 pm

Rusine knikte en keek even naar de grond. Ze was nooit goed in kleffe dingen. heel langszaam pakte ze toch zijn hand vast. Meestal verafschuwde ze zulke dingen maar het hoorde toch? En dan wisten andere ook meteen dat hij bezet was. Ze bleef kijken naar hun handen, zouden ze echt zo de aula wel in kunnen lopen? Of werden ze dan weer raar aangestaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 7:40 pm

Kira keek ook even naar hun handen. "Kom.." Zei hij uiteindelijk en trok Rusine zachtjes heen. Eigenlijk kon het hem niet zoveel schelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01, 2010 12:43 am

Rusine keek eindelijk omhoog en knikte even. Eigelijk was dit allemaal nieuw voor haar. Rusine was een totaal ander meisje bij Kira al was ze dan nog steeds gruwelijk. Sommige zouden nooit kunnen begrijpen, waarom ZIJ met kira had. Want Kira kon je nog geen minuut alleen laten of hij had al kwijligere wijven omzich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01, 2010 4:30 pm

Kira zuchtte even toen hij de volle aula zag. "Zelfs mensen als ons hebben zo onze irritaties.." Zei hij en liep om, hij was niet van plan om door die drukte te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:35 pm

Rusine snoof even. Ze zei niets om dat ze niets wist om te zeggen maar haar blik zei alles al. Ze begreep Kira maar als te goed. Rusine hield niet van drukte en vrolijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:36 pm

Kira mopperde wat binnensmonds. de laatste tijd had hij gewoon een pest humeur. Snel boos, Aggresief, erger dan normaal, om het maar duidelijk te maken. Het leek wel alsof hij al maandenlang werd gestalkt ofzo. (lol karin) En dat hij daardoor snel op zijn teentjes was getrapt. Hij duwde een eerstejaars opzij die hem in de eerste instantie boos aankeek, maar zich daarna maar omdraaide. Dat was beter voor de twee. 'Wat.. Moet je je neersteken misschien? Dan hoef je niet zo vies te kijken" Zei Kira en liep gewoon verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:54 pm

Rusine kneep zachtjes in Kira's hand. Eenmaal de drukte een beetje uit bleef ze staan. ''Is er iets met je, Kira?'' vroeg ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:59 pm

"Nee hoor.. Er is niks.." Zei Kira eigenwijs, hij ging op de verwarming in de hal zitten. "Hoe durft hij zichzelf te laten zien.. Ik bedoel.. hij denkt echt dat hij beter is.. met z'n achtelijke poppenmasker.." Mompelde Kira bijna onhoorbaar en sloeg zijn armen over elkaar. "Hmpfh.." Zei Kira, en mopperde wat onhoorbaars.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:11 pm

Rusine trok haar wenkbrouw op. ''Poppenmasker?'' mompelde ze rustig. Ze ging naast Kira zitten aangezien je niet zo makkelijk op iemads schoot kon zitten op de verwarming en ook omdat Rusine niet goed was in klef zijn. ''Vertel...'' zei ze rustig. ''Wie is die gast, hij kan onmogelijk beter zijn dan ons 2 samen'' zei Rusine met een grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:14 pm

"Hij noemt zichzelf Jigsaw.." Begon Kira met zijn tanden op elkaar geklemd. "Korosu.." Zei hij en balde zijn vuisten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio's scheikunde examen   Akio's scheikunde examen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Akio's scheikunde examen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Uitjes en feestjes :: Examens :: Eerste week examens-
Ga naar: