DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Naar het onbekende zoeken...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken...   Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 24, 2010 9:29 pm

L maakte het haar express moeilijk. Hij greens, uiteindelijk eindigde de kauwgum weer in haar mond. "Ik ben net een snoepmachine" Zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken...   Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 25, 2010 10:02 pm

Ayano lachtte, ''Nouja ik heb genoeg muntjes erin gegooit'' zei ze nog licht lachend. Ze drukte haar lippen kort op die van hem en glimlachtte vervolgens. ''Nog meer snoep, snoepjesmachine'' zei ze en stak haar tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken...   Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 25, 2010 10:05 pm

L lachtte. "Ik heb geen snoep meer" Zei hij met een glimlachje. hij begon haar te bekijken Eigenijk was z enog best jong. 5 en een half jaar verschil. Was dat wel acceptabelbaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken...   Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 25, 2010 10:41 pm

Ayano keek hem met een pruillipje aan, ''Jammer'' zei ze pruilend. Ze zuchtte even, haar mobiel begon aftegaan. ''Uhmm seconde..'' Ze nam op, ''Ayano speaking...'' ''aahh AA, blij dat ik je eindelijk te pakken krijg, luister jij nooit je voicemail!!'' ''Hallo Takashi, ook leuk jouw te spreken'' mompelde ze, ''Call me Christ'' Ayano grinnikte ''Oke, Takashi...je punt..'' ''Owja, er is een nieuwe zaak'' ''Echt... Oké vertel'' ''Er is een moord gepleegd, niet ver hier vandaan...'' ''Oké, geef me de plaats delict'' ''De donkere steeg in de winkelstraat...'' Takashi zei nog wat maar Ayano onderbrak hem. ''Ik weet genoeg, bedankt je hoord de verdere info nog'' ''Oke AA...'' hij hing op en Ayano zuchtte even. ''Ik moet gaan.. er is een moord gepleegd en die zaak wil ik best graag hebben aangezien ik toch niets te doen heb'' Ze stond op en pakte haar tas. Ze gaf hem een kus en wou weglopen, ''Je kan meegaan... maar dan zie ik je in de donkere steeg wel'' ze knipoogde even en liep weg.

[Ayano out of topic]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken...   Naar het onbekende zoeken... - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naar het onbekende zoeken...
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De onbekende...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: De antiekwinkel-
Ga naar: