DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The first day in hell!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 18, 2010 5:14 pm

Nicole
Yumiko stond op, ''Natuurlijk voor u altijd'' Yumiko was totaal niet serieus, ze had nodig malibu nodig of ze werd weer druk. Ze pakte een smartbord stift en begon te schrijven. Ik vind de kinderboederij erg leuk,ik wil naar de kinderboederij met miss punttiet En zou zetten ze 3 zinnen en keek ze naar de docente, ''Zo goed, ik heb er zelf wat bij bedacht, goed genoeg?'' vroeg ze poeslief.

Jenni
Ryan hield die ongen goed in de gaten. 'Miss gonzales.." Zei hij, hij boog niet, dat hoefde niet meer als je hier geen leerling meer was. "Lawliet, lang niet gezien." Zei ze en een geforceerde glimlach, wat gewoon eng was, verscheen op haar gezicht. Ryan bekeek hem. Hij zag er niet echt uit als een detective. "En dat noemt zich detective.. Dit gaat nog leuk worden" Zei hij met een grijns en klapte zijn schriftje dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 18, 2010 5:35 pm

Nicole
Yumiko grinnikte, ''Wou ik voel me hier echt van harte welkom'' ze stopte met schrijven na 5 grote zinnen. Ze keek er trots naar en liep terug naar haar plaats waar ze haar voeten op de tafel legde met haar handen achter haar hoofd. ''Ik heb echt een kunstwerk gemaakt'' zei ze met een glimlachje.

Jenni
L keek de kamer rond, met zijn serieuze blik bleef hij Ryan aankijken. Hij liep naar hem toe en kwam aan de andere kant van hem zitten. Hij keek Yumiko lang aan met een onderzoekend gezicht. Hij schreef wat op in een boekje, en keek toen naar de docente. "Wel op letten he" Zei hij plots in Ryan's oor toen hij ongeintersseerd in zijn schriftje zat te tekenen. Ryan schrok zich kapot en keek hem aan met een druppelhoofd. "Zeg, heb je niets beters te doen dan studenten pesten" Zei Hij en schoof wat opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 18, 2010 5:54 pm

Nicole
Yumiko trok haar wenkbrouw op toen hij haar zo onderzoekend aan keek en daarna iets opschreef, ''Oke... wil je me dadelijk overhoren ofzo'' zei ze en sloeg haar ogen ten hemel. Ze ging weer recht zitten met haar handen onder haar hoofd en keek hoe de docente woedend naar haar keek toen ze het smatboard zag, Yumiko zwaaide poeslief terug met een schattig glimlachje en bleef rustig voor zich uit staren, ze wou hier zo snel mogelijk weg, ze moest en zou dadelijk wat malibu drinken.

Jenni
L Schudde zijn hoofd. "Ik moet toch weten met wat voor mensen ik ga werken, of niet" Zei hij droog en bekeek nu Ryan. Ryan keek zenuwachtig terug. "Wat moet je van ons.." Zei hij en slikte ongemakkelijk. "Ik ga helpen met de zaak" Ryan's ogen werden groot. Als hij zou gaan helpen.. Moest hij dit spelletje slim spelen, anders was hij er geweest. dan kon hij zijn luizenleventje op deze school wel vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 18, 2010 6:24 pm

Nicole
''Ow de zaak, wauw, het blijft niet onopgemerkt he'' ze keek even naar Ryan, hij was zenuwachtig... Maar waarvoor omdat die L zo'n hoge dunk van zichzelf had. ''Uhmm maar ben je alleen hier om te kijken naar je collages, maak dat je cakejes maar wijs!'' zei ze bloedserieus. Ze keek naar Miss punttiet die met een roodhoofd het bord schoonmaakte. ''Wat moet je hier doen om uitgestuurd te worden, ik wil hier weg. Wie wild er mee'' zei ze met een grijnsje.

Jenni
Ryan stak zijn hand op. "Miss punttiet. Gaan we samen naar de kinderboerderij? Ik heb er echt zin in. Gaan we dan ook kijken hoe de varkens worden gevoerd? Want dan kunnen we u gelijk achterlaten daar.. hebben we niet meer zo'n last van u" Zei hij nochalant en gooide zijn benen voor zich op de tafel, zijn handen rustte hij acherop zijn hoofd. L schudde teleurgesteld in zijn hoofd. "Echt serieus zijn jullie niet.. Ik durf te wedden dat jullie nog nooit een 10 hebben gehaald." Ryan haalde zijn schouders op. "RYAN UZUKI. VERLAAT HET LOKAAL ONMIDDELIJK." Schreeuwde Gonzales en wees met een vingertje naar de deur. "Kijk. zo doe je dat." Zei hij met een grijns en stond langzaam op. Sloffend liep hij richting de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 18, 2010 8:22 pm

Yumiko bolde haar wangen, ''Gemeen, hij mag de klas uit en ik niet'' zei ze met een druppelhoofd, ze wees naar Ryan en stond op, ''En die kinderboederij heb je van mij'' ''En Miss punttiet ook, gemeen'' ze liet zich op haar school vallen en keek chago voor zich uit. Gonzales gromde, ''Miss Sayaka, Mevrouw punttiet wil dat je een uitstuur voor me formulier haald!'' ''Eindelijk!'' zei Yumiko en stond op. ''Nou veel plezier hé hier, bij mevrouw punttiet met haar kinderboederij, laatst toen ik er was dacht ik u echt te zien wist u dat, heel raar'' zei ze met een grijnsje, ''ERUIT!'' Yumiko grinnikte en keek naar L. ''Ik heb wel een 10 gehaald, ook voor geschiedenis alleen ging het toen over wapens en niet over de kinderboederij'' zei ze met een grijnsje en liep naar de deur die ze dicht gooide, toen ze buiten stond juichde ze. ''Jeaah Malibu ik kom eraan!'' zei ze met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 18, 2010 8:26 pm

L plantte zijn hand op zijn voorhoofd en zuchtte. "Kinderen van tegenwoordig maken hun school niet af.." Gromde hij en stond op. "Sensei gonzales, ik meld me af." Zei hij, Gonzales knikte en had weer zo'n overdreven neppe glimlach. "Niet te geloven dat de beroemste detective hier heeft afgestudeerd" Fluisterde een meisje in de klas. L verliet het lokaal en zuchtte weer. Hij zuchtte niet vaak, maar als hij zuchtte was dat meestal omdat hij niet wist wat hij moest doen teleurgesteld was of als er teveel van hem werd gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 18, 2010 11:40 pm

Yumiko greens breed en liep nouja liep, ze rende eerder. Ze had dorst >.<. Maar onderweg knalde ze wel tegen iemand op, ze vloog zowat naar achtere en viel op de grond. ''Godverredomme, kun je niet kijk kijken'' gromde ze boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 19, 2010 12:29 am

Ryan grinnikte toen Yumi op de grond viel. Hij hielp haar omhoog en keek de persoon aan waar ze tegenop was gelopen. "R-ryan.. Gemone! Gomenesai!" Riep de jongen, snel draaide hij zich om, en was niet meer te bekennen. "Soms is het vervelend om populair te zijn.." Zei hij hen zuchtte. Hij merktte dat ze werden achtervolgd door L. "Heb je niks beters te doen.." Zei hij geirriteerd, waar L zijn hoofd op schudde. "Ookeee..." Zei Ryan wat onzeker en krabde aan zijn achterhoofd. wat moest hij met die gast..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 19, 2010 11:01 am

Yumiko klopte haar kleding af, ''Thanks'' zei ze tegen hem. Ze keek de jongen geirriteerd aan, ''Je moet geen sorry tegen hem te zeggen hoor, je bent tegen mij aangelopen!'' gromde ze naar hem, maar hij was al als een angsthaas weggerend. ''Niet te geloven zeg!'' gromde ze geirriteerd. ''Zo klein ben ik nou toch ook weer niet'' ze zuchtte even. ''Vervelend? Ik heb geen medelijde met je echt niet'' Ze keek naar achter en inderdaad, daar had je L. Met een druppelhoofd keek ze naar hem, ''Uhmm moest je geen 10 halen ofzo bij Miss Punttiet'' zei ze droogjes. Ze wees achter hem. ''Het is die kant op, ze hebben vast nog wel een plekje voor je, het zal dan wel geen luxe troon zijn maar je moet het er maar mee doen'' zei ze noncholant. Ze klapte daarna in haar handen die vergeleken met de van ryan gewoon 3x kleiner waren. ''Wie gaat er mee, want ik heb dringend malibu nodig, ik word nog bezopen zonder''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 19, 2010 12:51 pm

L keek haar serieus aan. "Ik.. zit hier niet meer op school. ben geslaagd" Zei hij alsof het de normaalste zaak was dat je was geslaagd op een van de meest moeilijke en meest ingewikkelde scholen van heel japan, noord, en- zuid korea. Hij wreef met zijn voet langs zijn been en keek Ryan even aan. "Nu moet je een uitstuur formulier halen" Zei hij, hij wist er alles van. "Maak ik zelf wel uit. als ik wil nakomen haal ik wel een uitstuur formulier" Zei hij nochalant en keek Yumi aan, alsof hij wou vragen of zij een uitstuur formulier ging halen, maar hij zag al aan haar blik dat ze dat kon vergeten. "Nou, kom op, op naar het cafe" Zei hij en draaide zich om. "Ga.. ga je mee?" Vroeg Ryan, waar L zijn hoofd op schudde. "Moet nog een zaak oplossen." Zei hij en ook hij draaide zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 19, 2010 1:12 pm

Yumiko trok haar wenkbrouw op, ''Uitstuurformulier... Zonde voor het papier, aangezien ik toch niet na kom'' zei ze met een ':3' face. ''Ow gefelicteerd met je diploma, maar ik ga nog even door met me leven zonder. En ik haal het heus wel alleen zal er niet overal een 10 staan'' zei ze kalmpjes. ''Zaak? Zeker over het vermoorde meisje, gezellig... Alsof we het zelf niet kunnen oplossen... Of is het een oefingtje hoe wij het doen voor de camara'' zei ze met een druppelhoofd. Ze keek naar Ryan en knikte, ''Kom Op!'' Ze pakte zijn hand en begon hem mee te trekken naar het cafe. ''Malibu here i come!''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 19, 2010 1:17 pm

Eigenlijk was het niet de zaak van het meisje, het was een belangrijkere zaak, een zaak die werd verborgen voor de Media en zo. L schudde zijn hoofd in teleurstelling, en verdween in de deuropening van de kantine, waar hij zijn slag kon slaan.

((En Yumi en Ryan skippen we even naar het Cafe :'3))

[topic uit, verder in Cafe]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 19, 2010 1:24 pm

[Jup verder in cafe maak jij topic aan?]
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 19, 2010 1:28 pm

[heb ik gedaan. topic gesloten]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The first day in hell! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first day in hell!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Agent High :: Het schoolplein-
Ga naar: