DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The first day in hell!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:20 pm

''en ZONDER je vriendjes..'' zei Alisa streng terwijl ze de arme stakker bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:27 pm

"Maar.. maar ik heb helemaal niks gedaan" Eve huiverde. "Denk je dat je op het politie bureau moet komen omdat je me sloeg? Kom op zeg.." Ze liep terug naar Alisa en keek haar aan. "Ik meld me ziek. die gast heeft me flink gemept" Zei ze onhoorbaar voor 'Danny' en voelde aan haar wang, er zat zeker wel een grote blauwe plek op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:31 pm

Alisa knikte. ''is goed. ik neem ook een dagje 'vrij' ik moet de dingen eens flink op een rijtje zetten..'' ''en jij, meneer Monteiro.. morgen 17.00 uur op het politie bureau.. ALLEEN..'' zei Alisa met een norse blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:35 pm

Danny knikte. Hij was officieel bang voor die twee. "Dan moet ik het even aan Akio melden" Zei Eve met een grijns, dat vond ze het leukste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:37 pm

''zorg je ervoor dat je niet zijn bureau onderkwijlt als je het gaat melden?'' vroeg Alisa met een wenkbrauw opgetrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:40 pm

Eve keek haar aan met een blos op haar gezicht. "Wil je mee gaan?" Vroeg ze en haalde haar zakdoekje weg voor haar neus, het bloeden was gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:42 pm

''ach waarom ook niet..'' zei Alisa terwijl ze opstond en naar Eve toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:48 pm

Samen liepen ze de school binnen, Eve helemaal zenuwachtig en Alisa gewoon.. normaal. Op een gegeven moment kwamen ze aan bij hun klaslokaal, Wiskunde. Eve haatte dat vak. Ze klopte op de deur, en wachtte op een reactie. "Binnen" Riep Akio, Eve deed de deur open en ogen van wel meer dan 30 kinderen waren op hen gericht. er stond een moeilijke som op het bord, en Eve wist daar de oplossing natuurlijk niet van. "meneer.. ik meld me ziek want.." Akio stond op. "geen uitleg nodig, ik zie het al. Ga maar." Hij legde een hand op haar schouder en knikte haar vriendelijk toe. Eve werd rood en keek naar een paar kinderen in het lokaal, sommige giechelde, sommige waren gewoon bezig in hun schrift. "Bedankt Master Akio" Ze maakte een buiging en liep toen weg, nadat Alisa zich ook had ziekgemeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:56 pm

''ow en.. sensei? Ik ben bang dat meneer Monteiro morgen ook niet aanwezig kan zijn tijdens de les, net zo min als Eve en ik.'' zei Alisa en ze keek Akio aan en hoopte dat hij het begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 6:00 pm

Akio knikte. "Overhoring, ik weet het. ik heb al de informatie doorgekregen van een van zijn vrienden. Prima, meiden, veel succes." Zei hij en ging verder met de les.

((En eventjes voor Yumiko komt Ryan weer tevoorschijn..))

Ryan liep boos door de gangen van de school, hij liep naar buiten met een wit papier in zijn handen. Hij zuchtte geirriteerd. "Uitstuur formulier.." zei hij boos en liep naar het rookbankje.

((Topic uit voor Alisa en Eve?))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimema aug 16, 2010 6:06 pm

((toppic uit voor Eve en Alisa ^^))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 17, 2010 2:08 pm

[Geen idee waar we zijn, 5 pagina's lezen is een beetje te lang >.< dus ik denk dat ik maar ff een samenvatting ging maken >.<', ow ff voor mensen die Akio spelen, lees ff dat hij meestal bloedchago is en etiketten aan het opplakken is dus hij vind niet iedereen aardig, hou je daar a.u.b aan want het is een beetje klote als je best heb gedaan om zo'n iemand te bedenken en dat hij opeens heel anders is dan dat je bedoeld heb dus a.u.b hou je een beetje aan het forumlier Thank you <3]

Yumiko was naar haar kamer gegaan met Ryan. Nadat ze haar peuk had weggegooit. Aangezien ze net op deze school was gekomen was ze met hem naar haar kamer gegaan, het was een grote school gelukkig kon ze de weg aardig onthouden maar toch alles leek op elkaar. Nouja na een tijdje zou ze alles wel weten. Tenminste daar ging ze maar van uit. Na een tijdje had ze haar spullen uitgepakt in haar kamer en was ze weer naar beneden gegaan, Ryan was weggegaan nadat hij haar kamer had laten zien. Ryan was een aardige jongen vond Yumiko. Hij had een grappig accent wat gek genoeg erg mooi was. Maar Yumiko was hier niet om vrienden te maken of verliefd te worden ze was hier om beter te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 11:58 am

(( Sorry O__O ZODADELIJK KOM JIJ NAAR MIIIJJ<33333 owjah. mido vind me een sucubbus :3)

Ryan stond nog voor de deur, hij was van plan om weg te lopen maar toch klopte hij even aan haar deur. "Kan ik nog helpen?" Riep hij door de deur en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:01 pm

Yumiko had alles al opgeruimt en had haar fles malibu alweer in haar handen, ze was er verslaafd aan geworden. Ze deed de deur openen die nog net niet tegen Ryan aan kwam. ''Ow sorry, had je niet gezien'' zei ze snel en schudde daarna haar hoofd. ''Nee alles al uitgepakt, wou net naar het plein gaan'' ze wees naar de malibu fles en glimlachtte daarna eventjes.

[Jeah ^^ ik ga over een kwartiertje weg en dan kom ik naar jouw toe ^^ Mido is gewoon eng >.>]
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:05 pm

"Da's slecht voor je.." Zei hij en pakte grijnzend de fles uit haar handen. Hij dronk er van en gaf de fles toen weer terug. Hij zag een jongen op de gang lopen, het was Chad. "het stikt hier van de emo's" Grapte hij en Chad keek op. "Oh hoi Ryan" Zei hij vriendelijk en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:12 pm

Yumiko grinnikte, ''Waarom denk je anders dat ik zo klein ben'' zei ze met een lachje en porde hem. Ze vond Ryan wel aardig, maar Yumiko was niet zo goed in vriendenschappen onderhouden. Yumiko was juist heel spontaan en soms ook gewoon heel sarcaistisch waardoor sommige haar erg grappig vonden en met haar lengte vonden andere haar schattig maar dat vond ze zelf niet zo leuk ookal maakte ze er wel grapjes over. Beter toegelachen worden dan uitgelachen vond ze. Ze bekeek Chad en knikte vriendelijk waarna ze haar schouders ophaalde, ''Iedereen zijn eigen smaak, toch'' ze nam een slok malibu en likte haar lippen af. ''Ik snap niet dat kleine mensjes dit niet mogen''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:14 pm

"Als je niet jonger dan 16 bent dan mag je van mij drinken hoor, weet je.. al ben je 11, het boeit me eigenlijk niet zo" Zei Ryan en keek even op zijn horloge. "Les begint zo. Ga je mee?" Vroeg hij en keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:20 pm

Yumiko grinnikte, ''Ik ben 16, en ja ik ben te klein voor me leeftijd dus zie me maar als een menselijke dwerg'' grapte ze en nam nog een slok, de fles was al bijna op. ''Uhmm sure, alleen even me malibu op drinken'' zei ze met een glimlachje en een ':3' face. ''Weetje sommige mensen worden bezopen en ik word er rustig van, best vaag, maarja'' Ze nam de laatste paar slkken en dumpte de fles. ''Oke, let's go'' ''Uhm welke les eigelijk?'' vroeg ze aan Ryan, eigelijk had ze pas morgen les omdat hethaar eerste dag was dus boeken zal ze morgen pas krijgen.

[Laatste post want ik ga nu naar jouw toe :'3]
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:22 pm

((Okj ^^ Dan ga ik nu deathnote lezen *evilface* ))

"Geschiedenis. Me favoriete vak als het om school gaat.. Not." Zei hij en grinnikte. Geschiedenis was zaai, en het enige wat die vrouw voor de klas deed was praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 1:36 pm

Nicole

Yumi grinnikte, ''Geen leuke lerares om naar te kijken dan?'' grapte ze. Geschiedenis vond ze soms best interresant Als het over een goed onderwerp ging maar de middeleeuwen kon haar eigelijk geen reet schelen. Als het over wapens ging wel, ze was geobseerd door wapens. ''Over welk onderwerp hebben jullie het?''

"Boeren en jagers" Zei hij met een neppe gaap en zuchtte. "Saai. Maar je mag naast me komen zitten als je wilt :3" zei hij, niet dat hij alleen zat, want Ryan was namelijk erg popular bij de meisjes, ookal wist hij dat zelf niet eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 1:49 pm

Nicole
Yumiko grijnsde en porde hem, ''Durf je dat wel aan'' zei ze met een sluw lachje. ''Jager en boeren? Uhmm Gezellig zeg, gaan we leren hoe de boeren hun groente plukken'' zei ze droogjes, ''Als ik dat wil weten ga ik wel naar een boederij met die geiten en andere stink beesten'' zei ze heel serieus.

Jenni
"Tuurlijk. Jou durf ik heus wel aan, je bent nog minderjarig dus dat word geen probleem" Hij lachtte toen ze zo'n serieus gezicht trok. "Van zo'n serieus gezicht krijg je rimpels" Zei Ryan en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 2:16 pm

Nicole
Yumiko grinnikte, ''Weet je het zeker dat je een minderjarige aan kunt, ze kunnen heel gevaarlijk zijn'' ze grijnsde breed. ''Ze kunnen je onverwachts aanvallen'' zei ze terwijl ze achter hem ging en op zijn rug sprong. ''Zoals dit'' zei ze met een brede glimlach, nee Yumiko was niet serieus.

Jenni
Ryan grinnikte en trok Yumi omhoog op zijn rug. "Op naar geschiedenis!" Riep hij, zo liepen ze door de gang, af en toe werden ze aangekeken door andere Studenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 3:35 pm

Nicole
Yumiko grinnikte lichtjes. ''Maar nu heb je nog steeds niet gezegt of die lerares leuk is of niet, of heeft ze een wrat op haar neus en een baard of een grote punttieten'' zei ze met een lachje. Ze had haar armen om zijn nek heen geslagen om niet te vallen en stak afentoe haar tong uit naar een meisje die hun boos aan keek.

Jenni
Ryan bleef door de gangen lopen, Het was een enorme school. Plots ging de bel. "We zijn te laat.." zZei hij, daarna ga hij antwoord op haar vraag. "Het is een zeikwijf" Zei hij op een bekakte engelse toon. Hij zette haar neer op de grond toen ze aankwamen bij de deur van het lokaal. "Ryan Uzuki, present.." Zei Ryan toen hij de deur open deed, de Docente keek hun aan vanachter haar podiumpje. "Uzuki. je bent laat. En wie is dat..? Oh. Sayaka meld zich ook?" Ryan knikte voordat Yumi dat kon doen en liep het enorme klaslokaal binnen. Wel meer dan 60 leerlingen keken naar hun, Het was zo'n enorm klaslokaal die je op hoog beroepsonderwijs ziet in films. Hij nam plaats op de stoel.

((Jeweetwel zo'n enorm gymnasium lokaal. waar studenten hun examens doen, als je deathnote hebt gelezen/gezien dan snap je het :3))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 4:05 pm

Nicole
Yumi bleef staan en keek even rond, dit was ze niet gewend maar aangezien de leerlingen naar haar bleven kijken ging ze toch maar naast Ryan zitten. Met haar handen onder haar hoofd bekeek ze de vrouw, ''Geen heksenhoed en geen wrat op haar neus maar wel punttieten'' fluisterde Yumiko alleen hoorbaar voor Ryan. ''Heeft u wat te zeggen Miss Sayaka?'' ''Uhmm nee niet echt, alleen dat u onderwerp vreselijk interesant is'' zei ze zo poeslief dat het gewoon echt nep klonk.

Jenni
"Mooi zo." Zei de vrouw en wees op het enorme smartboard. " Zoals jullie zien waren de boeren blablablablabla.."
Ryan zuchtte en begon wat poppetjes in zijn zwarte schrift te tekenen, Het leek net een soort van moordlijst. Dat was het ook, maar dat probeerde hij zo veel mogelijk te beschermen. Tot nu toe stonden er pas twee namen in, Eve, en Alisa. Iedereen die zich ermee bemoeide, ging er aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 4:41 pm

Nicole
Yumiko trok haar wenkbrouw op toen ze naar het boekje keek maar richtte zich weer op de lerares. ''Uhmm Miss huppelpup, uhhmm Mischien kunnen we beter naar de kinderboederij gaan om deze dingen te leren'' zei ze heel serieus, ''Ik leerde dit al op de kleuterschool, dus kunnen we het over iets meer belangrijkere zaken hebben?'' ''Uhmm zoals dingen die wel belangrijk zijn want die boeren kunnen me geen fuck schelen want ze bestaan nog steeds op de kinderboederij'' zei ze kalmpjes.

jenni
Ryan schoot in de lach. "Meesterlijk." Fluisterde hij en rustte zijn handen achter zijn hoofd. Hij keek op d eklok. "nog 70 minuten.." Zei hij zuchtend. 'Sayaka! Als je de kinderboerderij zo leuk vind mag je dat op het smartboard komen schrijven! 100 keer.. 'ik vind de kinderboerderij erg leuk, ik wil naar de kinderboerderij' dat is je straf." Zei ze en wees op het smartboard. De deur van het lokaal ging open, Ryan's ogen schoten er meteen nar. Zijn ogenw erden groot en hij ging rechtop zitten. "L.. Lawliet.. En toch treffen we elkaar" Zei hij onhoorbaar voopr hem met een grijnsje en sloeg het schriftje weer open. L LAWLIET Schreef hij er met grote letters in en greens weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The first day in hell! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first day in hell!   The first day in hell! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first day in hell!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Agent High :: Het schoolplein-
Ga naar: