Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:38 am
((FOCKING HELL))
Bryson grinnikte. "Heb je ooit eens gitaar gespeeld? Of zowieso vastgehouden?" vroeg Bryson terwijl hij zijn gitaar van de standaard pakte. "Doe wel voorzichtig.." Zei hij alsof het iets heel breekbaars was.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:44 am
Angelique schudde haar hoofd. Ze keek vol bewondering toen ze de gitaar overhandigd kreeg. Ze wist wel heo ze hem beet moest houden. Voorzichtig alsof het een soort schat was streek ze over de snaren. Er kwam een zuiver geluid uit. ''cool..'' mompelde ze met een klein grijnsje.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:47 am
Bryson grinnikte toen hij Angelique zo zag. "Wacht.. Hou je hand zo.." Zei hij en bewoog Angelique's hand in de goede positie. "Veel makkelijker om te spelen" Zei hij met een glimlach. Bryson wees de snaren aan. "Van dik naar dun.. E A D G B.." Noemde hij op en keek Alisa aan. "Dat moet je eerst kunnen onthouden" Zei hij met een glimlachje.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:49 am
(( btw kan je die bruiloft niet beter bij feestjes enzo maken? waar ook de exames staan xd owja, en het halloweenfeest is weg XD))
Angelique keek naar Bryson terwijl hij haar aanwijzingen gaf. Ze had al lang geen aandacht meer voor de gitaar. Ze probeerde haar hoofd erbij te houden en knikte af en toe even. Maar haar concentratie bij de gitaar houden werd steeds moeilijker xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 2:27 pm
((Jhaa kan wel. Alleen de voorbereidingen toch niet xD
En Aahwe. is ze een beetje verliefd? :3))
Bryson merktte dat Angelique niet echt meer aandacht had voor de gitaar, meer voor hem. Hij grinnikte. "Wel je hoofd erbij houden he.." Zei hij en keek Angelique aan. Maarja, wat kon hij nou zeggen, hij wist niet wat in haar hoofd omging.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 2:43 pm
((waar ga je die voorbereidingen dan dien?))
Angelique kreeg een licht kleurtje. "eh ja, sorry.. Ik eh ik ben een beetje moe denk ik" zei ze en ze richtte zich 'ineens' weer op de gitaar xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 2:45 pm
Bryson lachtte. "Ik denk dat er iets anders aan de hand is.." Zei Bryson met een glimlachje. Hij deed de gitaar af bij Angelique en keek haar onderzoekend aan. Hij ging er maar niet op in, Bryson was gewoon niet zo. "Dan moet je lekker naar huis gaan. Je broer zit op je te wachten. ook al slaapt hij misschien, hij maakt zich toch zorgen" Zei Bryson, hij zette de gitaar weer op de standaard.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 2:54 pm
Angelique durfde Bryson niet aan te kijken. "hoe weet jij nou dat hij zich zorgen maakt?" vroeg ze zacht terwijl ze wat aan haar shirt plukte.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 2:57 pm
"Dat kan ik me heus wel bedenken.. Ik bedoel, ik heb me toch ook wel eens zorgen gemaakt om iemand?" Zei Bryson nu. "Maar als je wilt blijven.. graag" Zei hij met en klein glimlachje. Hij vond het altijd leuk als hij vrienden om zich heen had.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:02 pm
Angelique wierp een blik op haar horloge. Ach, het was nu toch al laat. Iets over drie om precies te zijn. Als ze nu nog langer zou blijven zou het toch niet meer zoveel uitmaken. "ik stuur Zac wel een sms'jes dat ik wat later terug ben" mompelde ze en ze pakte haar mobiel uit haar zak.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:11 pm
Bryson knikte. Hij dronk wt van zijn thee die inmiddels alweer koud was. Hij rekte zich uit, en bekeek Angelique. "Wat wil je nog doen?" Hij stond op en liet zich zakken naast Angelique op de bank.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:15 pm
Angeliqueaalde haar schouders op. "k weet niet.. Beetje zitten" zei ze zacht en ze keek even naar dr handen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:24 pm
Bryson grinnikte. "Ik speel nog een liedje." Zei hij en stond weer op. "Eentje die ik leuk vind" Zei Bryson, en pakte zijn gitaar van de standaard. Hij ging er weer eens voor zitten, het liedje was oud, maar erg bekend, en mooi. "Hey there delilah, what's it like in new york City, I'm a thousand miles away but girl. Tonight you look so pretty yes you do" Begon Brson perfect mee te zingen met zijn gitaar.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:28 pm
Angelique keek weer geïnteresseerd toe terwijl Bruson het liedje speelde. Dit liedje vond ze Ookal zo mooi. Angelique leunde met haar hoofd in haar handen en keek wat starend naar Bryson xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:34 pm
Op een gegeven moment bleef Bryson kijken naar Angelique, bij het refrein. "Ooh, It's what you do to me, Ooh, What you do to me. Whoo, What you do to me, ooh, what you do to me.." Daarna stopte hij langzaam met spelen. De blik van bryson was gevangen in Angelique's ogen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:39 pm
Angelique bleef Bryson aankeken. Toen hij langzaam stote met spelen en haar bleef aankeken was het gebeurd. Op de een of andere manier kon ze niet anders doen dan hem aanblijven kijken. Ze voelde haar hart langzaam sneller kloppen en ze had moeite met slikken. Ze zou toch niet...?
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:47 pm
Bryson glimlachtte liefjes en bleef Angelique aankijken. "Ik denk dat ik weet wat er aan de hand is.." Zei hij zacht. Hij keek wg, naar zijn gitaar. het leek wel of hij iets van verlegen was. Maar ik heb haar toch niet aangeraakt.. Spookte het door zijn hoofd. In ieder geval niet wanneer het niet kon.. of wel..? Hij keek weer op. Angelique was ook gewoon een leuke meid.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:53 pm
"ik.." begon Angelique. Maar ze wist eigenlijk helemaal niet wat ze wilde zeggen. Het idee dat zij hem misschien had aangeraakt kwam nog niet in haar op. En waarschijnlijk was dit niet het geval. Wat ongemakklijk keek ze naar de grond terwijl ze wat aan haar nagels plukte.
Laatst aangepast door Ciska * op wo dec 22, 2010 3:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 3:56 pm
Bryson hield zijn hoofd een klein beetje schuin. "Hmm..?" Zei Bryson zacht, hij bleef Angelique aankijken. Hij merktte dat ze zenuwachtig van hem werd. "Hmm.. Sorry" Zei hij en keek weg.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 4:43 pm
Angelique herstelde zich even. Ze trok haar schoenen weer aan en stond uiteindelijk op. ''Ik denk dat ik naar huis ga.. het is al laat enzo..'' zei ze zonder hem aan te kijken. ''het.. het was erg gezellig..'' zei ze met een glimlach naar Bryson. ''en bedankt nog voor de thee..''
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 4:45 pm
Bryson knikte met een glimlach. "Je hoeft me niet te bedanken. Ik ben allang blij dat je kwam" Zei hij en ook hij stond op. Hij had zijn gitaar weer weggezet, en liep naar de deur toe. Hij wachtte even op Angelique.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 4:48 pm
Angelique trok haar jas weer aan en stopte haar wanten in haar zak. Het was tenslotte amper een minutje lopen naar haar huis. Ze woonde in dezelfde gallerij. ''dus eh.. ik.. zie je nog wel.. ofzo..'' mompelde Angelique terwijl ze af en toe naar Bryson keek.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 4:49 pm
Bryson knikte. "Geen knuffel?" Zei Hij met een nep pruillipje en stak zijn armen uit. maar een grijnsje kon hij niet onderdrukken.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 4:52 pm
Angelique greens wat schaapachtig en liep met gestrekte armen op Bryson af. ''tuuuuurlijk wel.. rond deze tijd moet je elkaar toch warmte geven..'' zei ze met een glimlach.