Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 10:29 pm
((Jhaa maar k zat met die andere roleplay in m'n hoofd xD))
Bryson knikte en stond nu op. Hij liep naar zijn gitaar en pakte hem op, het was een zwarte gelakte gitaar met witte randen. ((Gewoon mijn gitaar lol.)) Hij hing hem om zijn nek, en checkte even of hij goed gestemd was, daarna ging hij weer voor de tafel zitten met zijn geliefde gitaar. Hij begon snaren aan te slaan, en Bryson begon te zingen erbij, wat dat betrefd had hij een goud keeltje.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 10:32 pm
((jah ik snap xp))
Angelique leunde met haar kin op haar opgetrokken kniën en bleef geinteresseerd naar Bryson staren toen hij begon te spelen. Het klonk erg zuiver en zijn muziek maakte haar helemaal rustig. Toen hij klaar was bleef ze hem even aanstaren. ''wauw..'' zei ze zacht. ''dat was..'' ze stopte en knipperde even. Ze staarde wat naar de grond met een stomverbaaste glimlach op haar gezicht. Daarna keek ze langzaam weer op naar Bryson. ''dat was geweldig..'' gaf ze zacht toe. Ze had nog nooit iemand zo goed dat liedje horen na spelen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 11:01 pm
Bryson glimlachtte verlegen. "Bedankt.." Zei hij, en keek Alisa dankbaar aan. "Nog enige wensen, mevrouw..?" Vroeg hij met een glimlachje, hij keek naar de hals van zijn gitaar.
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 11:07 pm
((en dit keer bedoel je denk ik Angelique xD!!))
Angelique keek bedenkelijk. ''eh.. here without you van three doors down..'' zei Angelique uiteindelijk. Ze ging op het puntje van de bank zitten en bleef glunderend naar Bryson en zijn gitaar kijken.
Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 11:34 pm
((DAT LIEDJE IS ZOOOOO MOOI.))
"I'm here without you.. Die heb ik al lang niet meer gespeeld" Hij schudde zijn hoofd. "Vooruit." Hij begon wat snaren aan te slaan, de eerste poging was vals, maar al gauw klonk er een mooi geluid uit zijn gitaar. Ook begon hij het liedje mee te zingen, met zijn zuivere stem, die best kalmerend was.
Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 11:44 pm
((IDD!!! ECHT HEEL MOOI :'O))
Angelique keek weer geboeid toe. Ze keek naar Bryson die helemaal opging in het liedje. Zijn muziek hypnotiseerde haar bijna. Zachtjes, heel zachtjes zong Angelique mee.
Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 11:52 pm
Bryson glimlachtte toen Angelique ook begon te zingen. "A hundred days have made me older, SInce the last time that i saw your pretty face." Zong Bryson Zachtjes, Bij het reffrein haalde hij met zijn stem uit, wat goed uitpakte.
Onderwerp: Re: A lonesome walk di dec 21, 2010 11:57 pm
Angelique bleef Bryson aankijken toen ze meezong. ''I’m here without you baby, but your still on my lonely mind.. I think about you baby and I dream about you all the time..'' zong ze zacht. Haar stem klonk best mooi. Ookal vond ze zelf dat het vrij normaal was. Langzamerhand ging ze ietjes harder zingen en begon het lied van Bryson meer weg te hebben van een duet :3
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:01 am
Een ondeugende glimlach verscheen op Bryson's gezicht tijdens het zingen. Tijdens het spelen en het zingen bleef hij Angelique aankijken met ene lieve glimlach, die glimlach die zo aanstekelijk was en waar hij zelf geen erg in had. " I'm Here without you Baby, But your'e still with me in my dreams. And tonight, It's only you and me" Zong hij en bij de laatste zin keek hij weer op naar Angelique.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:05 am
Angelique glimlachte wat verlegen terug en keek weer even weg. Ze luisterde weer naar zijn stem die zo mooi klonk in haar oren. Na het refreintje zette ze weer in; ''The miles just keep rollin as the people either way to say hello..'' zong ze terwijl ze Bryson weer aankeek met een kleine grijns op haar gezicht.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:12 am
Bryson Glimlachtte liefjes en zong verder samen met Alisa. "Iv'e heard this life is overrated, but i hope That it gets better as we go." Heel even stopte hij met spelen. Daarna ging hij weer verder. " I'M here without you baby, But your'e still on my lonely mind. I think about you baby, and i dream about you all the time" Zong hij verder.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:16 am
((en weer bedoel je Angelique xD lol))
Angelique stopte even met zingen toen Bryson naar haar keek. Op de een of andere manier had het iets betoverends. Muziek bracht mensen dan ook dichter bij elkaar. Op allerlei manieren. Angelique zette weer in halverwegen het refrein; ''I’m here without you baby, but your still with me in my dreams, and tonight boy it’s only you and me yeah ~'' zong ze. Bij de laatste regel keek ze Bryson even aan. Ze wist niet of het kwam door het liedje maar ze voelde zich een beetje zenuwachtig xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:31 am
((JEZUS WAT HEB IK VANDAAG Dx))
Bryson glimlachtte naar Angelique. Bij het laatste stukje zat Bryson helemaal in de muziek. "And everything i know, and everywhere i go. It gets hard but it wont take away my love. And when the last one falls, And when it's all said and done. It get's hard but it won't take away my love" Zong hij hard en vol gevoelens, zijn gitaar paste gewoon goed bij zijn stem.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:36 am
Bryson raakte Angelique. Met zijn stem, met zijn gitaar, met zijn blik, alles.. Ze kon wel raden aan wie hij nu dacht. Angelique zong door. '' ... And tonight boy, it’s only you and me..'' maakte ze het liedje af terwijl ze haar blik weer op Bryson gericht had. Ze luisterde nog naar de laatste klanken die Bryson op de gitaar speelde. Het geluid stierf langzaam weg en uiteindelijk was het stil.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:47 am
Bryson glimlachtte, en keek even naar zijn gitaar. "Je hebt een mooie stem.." Zei hij met een lichtte trilling in zijn eigen stem, hij bleef naar zijn gitaar kijken om sommige tranen te verbergen. Met een blije maar wat verlangende glimlach keek hij omhoog. "Je hebt een mooie stem" Zei hij en deed zijn gitaar af.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:51 am
''Dankje..'' antwoorde Angelique zacht. Ze keek even naar haar handen en ze voelde dat ook zij moest huilen. ''jij ook..'' zei ze terwijl er een traan over haar wangen liep. Zelfs nu lachte ze. ''sorry hoor, ik..'' ze slikte even. ''kijk mij nou, zit ik hier te huilen..'' zei ze en ze lachte tussen haar tranen door.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:54 am
Bryson grinnikte. "Kijk, kijk me aan" Zei Bryson zacht. "We zitten samen te janken" Zei hij met een klein lachje. hij veegde zijn wang schoon en legde zijn gitaar naast zich neer. "Die thee is nu wel koud" Zei hij met een grijnsje.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 12:59 am
Angelique lachte even bij het zien van Bryson. Niet om hem uit te lachen ofzo, maar omdat ze nu allebei een potje zaten te janken xd Angelique veegde haar inmiddels uitgelopen mascara deels onder haar ogen weg. Ze veegde het even af aan haar broek en keek naar haar thee. Ondanks dat het koud was, dronk ze het op. Ze had gewoon dorst xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:04 am
Bryson glimlachtte weer. "Moet je nog thee..? of ga je naar huis.." Zei Bryson uit nieuwschierigheid, maar ook omdat hij het gewoon zeker wou weten. Hij wou namelijk niet dat iemand bij hem thuis zat terwijl ze het helemaal niet naar haar zin had. Hij stond op en zette zijn gitaar weer weg.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:13 am
''doe dan nog maar thee, alsjeblieft..'' zei ze met een kleine grijns. ''en ik probeer het dit keer op te drinken vóór het koud is..'' voegde ze eraan toe met een breedde glimlach.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:17 am
Bryson grinnikte en schonk nog wat in voor Angelique. Dit was voor hem een teken dat ze het naar haar zin had. Een glimlach was te zien op zijn gezicht. Hij wist zeker dat de ze goede vrienden gingen worden.. heel misschien.. heel misschien meer? Nee.. Daar kon Bryson nu niet aan denken.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:21 am
((aaagoshi xd))
Angelique ging in kleermakerszit op de bank zitten en keek nog even naar de gitaar van Bryson. Het was echt cool als je een instrument kon bespelen, vond ze. Het enige wat zei dan kon was redelijk zingen. Zelf wilde ze altijd gitaar of piano kunnen spelen. Maar het was er nooit van gekomen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:27 am
Bryson schonk ook voor zichzelf in, hij schoof de mok met een theezakje erin weer naar Angelique. Hij zag haar kijken naar zijn gitaar. "Ik kan je het wle leren.." Zei hij met een klein glimlachje.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:30 am
Angelique schrok op uit haar gedachtes toen Bryson wat tegen haar zei. Ze keek hem even aan en toen naar de gitaar. ''echt? ik bedoel.. als je het geen moeite vind ofzo..'' zei ze met een wat verlegen glimlachje en ze plukte even aan haar haar terwijl ze weer naar de gitaar keek.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 1:33 am
Bryson grinnikte. "Nee hoor.. Vind ik juist leuk om te doen.. I'd love to" Zei hij weer met z'n schotse accent. "Ik kan je nu ook al wat leren.." Begon Bryson en keek Alisa hoopvol aan.