Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 10:42 pm
Angelique wou nét opstaan maar toen kwam Zac even doodleuk op haar zitten. Ze schoot weer naar voren en kreeg een lading sneeuw naar binnen. Ze begon het uit te spuugen. ''help ik ga dooooood!'' riep ze lachend uit en duwde Zac van zich af.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 10:57 pm
Zac lachtte. "Oke" Hij gooide een hand sneeuw in haar nek en ging van Angelique af. "Zo. New art" Zei hij en knikte alsof hij een kunstwerk had gemaakt.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 11:00 pm
Angelique sprong letterlijk op en gilde zo hard als ze kon. ''KOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!'' gilde ze uit en ze probeerde het uit haar nek te halen maar het kwam alleen maar verder in haar shirt en uiteindelijk zelfs in haar broek. ''ZACHERY CHESSER.. IK GA JE VERMOORDEN.. KOM HIER....'' riep ze uit en met een breede grijns rende ze op hem af met een sneeuwbal.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 11:23 pm
Zac schoot in d elach en rende weg zo hard als hij kon. Maar helaas kon hij niet blijven staan van t lachen xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 11:33 pm
Angelique nam een aanloop en sprong boven op Zac's rug. Ze sloot zijn armen rond zijn nek en bleef zo hangen. Met haar andere arm wreef ze het sneeuw lekker uit over zijn gezicht. ''wil je nog wat gell in je haar?'' vroeg ze en ze deed ook nog wat in zijn haar xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 11:38 pm
Zac riep wat van "Ga van me af!" En lachtte. Hij spuugde de sneeuw uit en schudde zijn hoofd. "Nee bedankt.. Ruth! Versterking!" Riep Zac lachend. Ruth stond nog lekker relaxed zijn sigaretje te roken. "Neeh. ik blijf liever even staan" Zei hij met een vermaakte grijns.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 11:40 pm
Angelique lachte Zac uit. ''daar gaat je 'leger' broertje..'' zei ze terwijl ze nog doodleuk op zijn rug hing. ''MEISJES GENADE...'' riep ze vrolijk en ze smeerde nog wat sneeuw in zn gezicht.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 12:16 am
Zac begon te rillen. "Argh.." Mopperde hij en klopte zijn kleding af. Zijn gezicht was helemaal blauw aangelopen..
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 12:31 am
''Zac... gaat t wel?'' vroeg Angelique en ze keek bezorgd naar Zac. Zn gezicht was helemaal blauw/wit. ''Zac.. ik.. sorry, het was niet mijn bedoelling om..'' stotterde ze en ze keek wat schuldig naar de grond.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 12:47 am
Zac Lachtte. "Het maakt niet uit, daar is winter voor uitgevonden" Zei Zac en trok Ang naar zich toe. "Zullen we naar binnen gaan..?" Vroeg Zac en keek even naar Ruth en Bryson.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 12:50 am
''je liet me schrikken, moroon..'' zei ze en ze liet een zucht ontsnappen. Ze keek even naar Ruth en Bryson. ''jah, Zac trakteerd op choco met slagroom..'' zei ze xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 12:56 am
Zac keek wat beledigd op. "Wat? Waarom ik?" Riep hij. Ruth greens. "Omdat het kan" Zei hij droog. Zac zuchtte. "Ik trakteer wel.." Jammerde hij.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 1:00 am
Angelique greens en haalde wat sneeuw uit haar haar. ''zei ik het niet?'' zei ze tegen Bryson en Ruth. ''goh Zac.. wat spontaan van je dat je ons trakteert..'' grapte Angelique en ze woelde even door zijn haar.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 1:16 am
Zac zuchtte diep. "Jullie zijn erg" Mompelde hij en begon te lopen. Ruth schudde zijn hoofd en kwam er achteraan lopen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 1:19 am
Angelique begon ook achter Zac aan te lopen. ''het is een grapje Zac.. je mág best lachen..'' grapte Angelique sarcastisch. Daarna ging ze achter Zac lopen en wachtte even op Bryson.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 1:37 am
Zac keek Angelique droog aan. "Pas maar op, dadelijk KAN je nieteens meer lachen" Zei hij met een grijnsje. Bryson kwam ook aan gelopen, hij ging naast Angelique lopen en keek haar af en toe aan.
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 1:42 am
Angelique keek beledigd naar Zac. ''wat ben je toch weer vrolijk vandaag..'' zei ze boos. Ze vouwde nijdig haar armen over elkaar en zei niets meer. Ze had niet eens in de gaten dat Bryson inmiddels naast dr liep xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 3:10 pm
Bryson lachtte eventjes. "Kom kom.. Hij bedoelt het heus niet zo. Cheer up" Zei hij met een glimlachje en legde even een hand op Angelique's schouder. Zac snoof. "Slijmbal" Zei hij, Ruth lachtte zoals gewoonlijk xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk za dec 25, 2010 3:43 pm
Angelique keek Bryson met een klein glimlachje aan. Hij was zo lief! Maar haar glimlach verdween al gauw na de opmerking van Zac. "moet je dan echt altijd alles verpesten?!" riep ze nijdig naar Zac en ze liep kwaad langs Zac. "laat maar, ik neem de trap wel.." mompelde ze kwaad en met een ruk trok ze de deur naar de trap open..