Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:49 am
((goh.. en wie komen ze dan ''''''''íneens''''''''' tegen?? ><))
Angelique werd nog een beetje roder en probeerde haar gezicht te verbergen. ''jah.. s goed..'' mompelde ze en ze trok haar shirt een beetje naar beneden.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:52 am
((Omdat ze op haar tenen moest staan xd)) "Er zal wel sneeuw liggen.." Zei Zac. Dat wist Angelique dondersgoed. Waarschijnlijk stonden de afdrukken van haar en Bryson's zitplaatsen nog in de sneeuw. Maar het hoefde natuurlijk niet perse. Zac rekte zich uit en greep naar zijn skateboard. "Als er sneeuw licht dan ga ik niet skaten hoor.." Zei Zac overtuigd.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:54 am
''nee.. dan kan je snowboarden..'' grapte Angelique en ze stapte in haar schoenen. Ze wist inderdaad nog van gister hoe koud het was en dat ze een dikke sjaal en wanten aanmoest xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 2:01 am
((Damn. da's nou jammer, dat ze handschoenen aan doet xd achja, word moeilijk dalijk als ze iemand '''''''''''Toevallig''''''''''' tegenkomen xD))
Zac greens. "Snowboarden.. Goed plan" Zei Zac, maar hoe de heck moest hij dat gaan doen.. "Lol ik kan met m'n deck snowboarden" Grapte hij en bekeek zijn skateboard.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 2:04 am
''ik zou zeggen; probeer het..'' zei Angelique en ze bekeek zijn board. ''het ergste wat kan gebeuren is dat je op je muil gaat.. maar jij bent wel wat gewend.. toch?''
((hoezo jammer van die handschoenen? omg.. btw.. bedenk me net dat ze dat tasje met boodschappen nog bij Bryson heeft laten liggen XD!!!))
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:02 pm
((Lol jha. wacht. ik regel dat wel))
Zac greens. "Ach, jij vangt me wel op." Grapte hij en hield zijn board onder zijn arm. De bel ging, het was Bryson, die de tas boodschappen terug kwam brengen. Angelique was 'm gisteren vergeten. "Ga jij..?" Vroeg Zac terwijl hij een EHBO doos in z'n tas probeerde te proppen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:11 pm
Angelique zuchtte. "jaja...." mompelde ze. Ze stapte net in haar schoenen en liep naar de deur. Niets vermoedend opende ze de deur. Haar hart sloeg alleen wel een sprong over toen ze zag wie er voor de deur stond. "B-Bryson.. hey.. eh.. wat doe jij hier?" vroeg ze een klein beetje zenuwachtig.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:15 pm
een glimlach verscheen op Bryson's gezicht. "Oh, Eh. Je was je tas hier gisteren vergeten" Zei Bryson en hief de tas op. "Ik dacht anders blijft 'ie altijd staan" Zei Bryson, hij zag dat Zac druk in de weer was met iets in zijn tas te proppen. Dus die merktte nieteens dat Bryson voor de deur stond. "Ey Zac" Zei Bryson, Zac keek op. "Yo." Zei hij zacht zonder op te kijken, hij was te druk bezig xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:43 pm
Angelique keek even naar de tas. Ze plaatste haar hand tegen haar voorhoofd. "wat stom.." zei ze zacht en ze lachte even. Voorzichtig nam ze de tas over en keek Bryson even aan. "nou, bedankt iniedergeval" zei Ze en ze glimlachte even.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:45 pm
Bryson knikte. "Geen dank. Ik had het in m'n koelkast gezet zodat het niet zou bederven.. Tenminste, de dingen die in de koelkast horen dan" Zei hij wat benauwd en ontweek Angelique's blik.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 1:52 pm
Angelique beet even op haar lip. "en alweer bedankt.." zei ze een beetje stuntelig. Shit...! Dat gevoel van gister was nog niet overgegaan..
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 2:16 pm
Zac was zo druk in de weer met de EHBO kit dat hij niet hoorde wat er om ging. "Dat klote ding past er niet in.." Mopperde hij en ging even recht op staan. Bryson schudde zijn hoofd. "Geen probleem. Eh, ik ga maar weer" Zei hij zacht en draaide zich om.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 2:37 pm
"eh, wacht!" zei Angelique vlug. "ik vroeg me af.. Eh.. Zac en ik, we gaan zo naar buiten.. H-heb je zin om mee te gaan?" vroeg ze en uiteindelijk keek ze Bryson aan. "als je verder niets anders te doen hebt natuurlijk..."
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 2:47 pm
Brysond raaide zich weer om. "Oh, Ja hoor. Lijkt me leuk" Zei Bryson en een glimlach verscheen weer op zijn gezicht. hij knikte. "Dan ga ik m'n jas aantrekken" Zei hij en gaf een vriendelijke knipoog aan Angelique.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 2:57 pm
Angelique knikte vlug toen Bryson knipoogde en zei dat hij z'n jas ging halen. Ze voelde zich bijna opgelaten. "Zac...?! Al klaar?" riep ze over haar schouders.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 2:58 pm
"Jahaa.." Zeurde Zac en slaagde uiteindelijk erin om dat grote pestEHBO ding in zijn tas te krijgen. Hij glimlachtte trots. Hij hees zijn rugzak op z'n rug en pakte z'n skateboard vast. "Ik ben klaar" Zei hij met een grijns.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 6:44 pm
Angelique haar jas aan en sloeg haar sjaal om haar nek. "good.." zei ze en ze bondt haar haar in een staartje, of zou ze het toch los laten??
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 7:06 pm
Zac schudde zijn hoofd. "Slecht plan." Zei hij kortaf en opende de deur. Bryson kwam aangelopen. "Eey" Zei Zac, bryson knikte. "Werd eens tijd" Zei bryson met een half grijnsje.
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 7:09 pm
Angelique greens een beetje. "dus.. zullen we?" vroeg ze en ze keek van Zac naar Bryson.
((misschien ga ik een nieuwe rpg maken xD je band geeft me op een idee gebracht))
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 7:22 pm
((Doe eentje waar ik me band in kan gebruiken 8D))
Bryson knikte. "Ik heb alleen iemand meegenomen. Een van m'n vrienden, maar ok de zanger van m'n band" Zei Bryson. De jongen die naast hem stond keek wat droogjes om zich heen. Hij had niet echt zin om zich voor te stellen xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk vr dec 24, 2010 7:27 pm
Angelique keek nieuwsgierig langs Bryson naar de jongen. "hoi, ik ben Angelique.." zei ze en ze kwam glimlachend met uitgestoken hand naar hem toe.