Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 11:47 pm
Angelique schoot inde lach. "jonge... I was just kiddin' !!! xD " zei ze en ze ging weer verder met lachen. "maar wel lief dat je me naar buiten stuurt als ik stop met eten... dat is erg.. meelevend xD" zei ze en ze liep naar Zac en prikte hem zachtjes in zijn zij.
Onderwerp: Re: A lonesome walk wo dec 22, 2010 11:51 pm
Zac keek Angelique droog aan. "Dat was.. Niet leuk.." Zei hij zacht, en klapte dubbel toen Angelique hem prikte. "Je liet me schrikken" Zei Zac en smeerde een boterham voor zichzelf.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 12:03 am
(pc flipt helemaal RPF doet t alleen ng maar op iPod kkzooi)
Angelique drukte lief bedoeld een kusje op Zacs wang. "sorry maar je gezicht was echt onbetaalbaar daarnet xD"
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 12:11 am
Zac kreeg een kusje op zijn wang gedrukt, hij zuchtte. "Eten jij." Zei hij en schoof zijn boterham over het aanrecht naar Angelique.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 12:17 am
Angelique greens. "ja vader.." zei ze met een klein glimlachje en ze pakte de boterham op. "zie je? ik eet.." zei ze met volle mond tegen Zac terwijl ze naar de boterham wees.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 12:20 am
"Goed zo." Zei Zac en hief even haar kin op om een kus op haar voorhoofd te drukken. (LOL JE GING WEL DENKEN xD) Hij schonk wat te drinken in en gaf het glas aan Angelique.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 12:44 am
((XD idd ik ging denken))
Angelique mompelde nog iets onverstaanbaars. "thanks.." zei ze met halfvolle mond toen ze het glas drinken aangereikt kreeg. Ze slikte het brood door en nam een slok van haar drinken. "happy now?" vroeg ze met een lichte sarcasme.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 1:04 am
"Graag gedaan" Bryson wreef even over z'n platte buik en opende de koelkast. "Kaas? Nee.. Smeerworst? Nee.." Begon hij op te noemen. "Ik wil chocopasta :C" Zeurde Zac en zocht in de kasten.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 1:12 am
Angelique greens. "weet je dat je af en toe net een groot kind bent?" zei ze lachend en ze liet zich zakken ik de bank.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 1:18 am
"Nou en" Riep Zac en pakte de grote pot met chocolade pasta uit de kast. Hij smeerde het dik op zijn witte boterham en vouwde 'm dubbel. "Zo." Zei hij voldaan en stak m zowat voor de helft in zijn muil xd
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 1:33 am
''je bent eigenlijk gewoon mijn kleine broertje..'' zei Angelique plagerig terwijl ze keek hoe Zac zn boterham probeerde op te eten.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 11:38 am
Zac keek met ogen tot spleetjes geknepen naar Angelique. "Zeg dat nog eens" Zei hij, een heel klein grijnsje ontstond op zijn gezicht. Hij legde zijn boterham rustig neer, en stapte op Angelique af.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 4:05 pm
Angelique keek Zac heeel ontschuldig aan. "wat? dat je mijn kleine broertje bent??" zei ze weer en ze keek Zac uitdagend aan terwijl ze weer normaal op de bank ging zitten.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 6:55 pm
"Jij blijft nog steeds mijn kleine zusje, dus ik zou maar uitkijken" Hij liep op Angelique af en greep haar zacht rond haar middel, waarna hij haar begon te kietelen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 7:22 pm
Angelique begon te lachen. "niet weer.." kon ze nog net uitbrengen voor ze in de lach schoot. Ze spartelde wild tegen en probeerde zijn handen te bemachtigen.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 7:43 pm
Zac greens en hield haar handen vast en boog voorover. hij keek haar onderzoekend aan. "Zeg.. Vind je die bryson nou leuk of wat" Zei hij terwijl hij haar bleef aankijken.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 8:21 pm
Angelique greens even bij het zien van Zacs gezicht. "hoezo..? Ben je anders jaloers dan?" vroeg ze.
((ben krant afmaken.. brb in about 2 hours I guess..))
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 10:58 pm
Zac keek weer om. "Oh ik wil best terug komen hoor.. Maar ik weet niet of jij dat zo leuk gaat vinden" Zei Zac met een ondeugende schuine grijns voordat hij in de deuropening verdween.
Onderwerp: Re: A lonesome walk do dec 23, 2010 11:02 pm
"kom dan.." riep Angelique 'stoer' maar al snel sprong ze op van de bank. Klaar om weg te rennen xd