Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:15 pm
Chriss moest lachen om wat Ryan zei. ''maar wel mijn gay..'' zei ze en ze wierp weer een blik op de trouwring. Daarna maakte ze een propje van het servetje en gooide 'm ringing de prullenbak, maar hij miste xd
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:18 pm
Ryan wierp nog een blik naar Buiten, Oliver was weg. waarscheinlijk was hij naar huis gegaan, aangezien hij alleen maar kennismaking had. Of hij was juist de school weer binnengegaan, om ee 'introductieles' te volgen. Ryan keek op zijn horloge. "SHIT! we komen te laat!" Riep hij hard en schoot omhoog.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:25 pm
Chriss wierp even een blik op de klok die in de kantine hing. ''ach nee joh.. we zijn ruim op... '' Chriss keek nogmaals op de klok en sprong dit keer zowat van dr stoel af, wankelde even en kwam weer omhoog. ''WE MOETEN ÉCHT OPSCHIETEN..'' riep ze.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:28 pm
"Welke les hebben we? Nederlands.. oke.. rustig. adem in, adem uit." Zei hij, en keek Chriss toen strak aan. "Rennen!" Riep hij en lachend begon hij te rennen.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:31 pm
Chriss keek Ryan wat beteuterd na. ''Ja hallo.. denk je echt dat ik ga rennen met die extra killo's hiero??'' protesteerde Chriss en ze wees naar haar buik.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:39 pm
"Oh, sorry" Ryan stopte met Rennen en liep terug. "Kom, we hebben boven les" Zei hij en begon te lopen.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:41 pm
''boven..'' kreunde Chriss. Dan zou ze dus te trap op moeten lopen. De laatste tijd werd ze ook daar steeds moeier van. Ze zuchtte. En liep richting de trap.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:51 pm
"We kunnen ook de lift nemen.. je bent inmiddels zo ver gekomen dat je die kan nemen?" Stelde Ryan voor, en trok haar zacht aan haar arm.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 10:53 pm
''ja hallo.. ik ben geen invaliede hoor..'' katte Chriss terug [MOOOOOOOOD SWITCHES... hoort ook bij de zwangerschap :3] en ze liep al naar de trap toe.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 11:03 pm
Eindelijk kwamen ze aan bij hun lokaal. ze waren de laatste, twee plaatsen waren al leeg. "Gomenesai.." Zei Ryan schuldig en maakte een buiging voor de leraar waarna hij ging zitten.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. do okt 14, 2010 11:14 pm
Chriss zei niets en liep met een nors gezicht naar haar plaats. Ze wierp even een blik naar een meisje die schuin achter haar zat. Ze zat met dr vriendin te praten en stopte gauw toen Chriss eraan kwam. Chriss' ogen lichte even rood op. Fijn.. zaten die bitches ook nog over haar te roddelen. Ze ging vlug zitten en staarde naar het blaadje dat alvast op dr tafel lag.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. vr okt 15, 2010 8:42 am
Ook over Ryan werd geroddeld. Door die voetbalfiguren, Die kaalgeschoren koppen waarvan hun hersenen in hun voeten zaten. Die hadden al lang hun vooroordeeltje klaar. maar toch zag je aan ze dat ze voorzichtig waren. "hè psst.. Ryan, moet je niet naast je vriendinnetje zitten" Fluisterde een van hun, Ryan en de docent keken hem boos en nijdig aan. "moet jij niet eens een vriendin gaan zoeken" Fluisterde hij net zo opvallend. Een zacht solo ge'oooo' was te horen. "En nu is het genoeg! Dempsey, eruit!" werd er geroepen door de docent. "maar.. Maar.. Ik ben nog niet klaar!" piepte de oorzaak van de roddels. "das pech hebben. ERRR... UIT!"
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. vr okt 15, 2010 8:56 am
Ook Chriss irriteerde het. Hoe hard ze haar toets probeerde te maken, ze voelde nog steeds die felle en veelbetekende blikken in haar rug prikken. Ze probeerde er niet op te letten, maar dat ging moeilijk. Ze tikte wat met haar gum op de tafel terwijl ze nadacht over de antwoorde van de toets. En toen voelde ze het weer. Die steek in haar buik, of schop.. ze wist het niet. Heel even trok ze een pijnlijk gezicht, maar ze herstelde zich weer. Ze had zo'n gevoel, dat het een jongen werd..
Ryan zuchtte zwaar geirriteerd en brak per ongeluk zijn potlood door tweeen. iemand lachtte hem uit. Fel stond Ryan op en liep naar degene die hem had uitgelachen. "Nu moet je eens goed luisteren.." Begon Ryan, en keek de jongen aan die ineenkromp. "Het is al moeilijk genoeg om een toets te maken, en jouw commentaar hoef ik daar niet bij, begrepen?" Riep hij, de jongen knikte angstig. De docent kuchtte hard. "Er-hem, Ryan Stonewell, wilt u even plaats nemen op uw voorheen gekozen bestemming" Zei De docent droog, een of twee mensen grinnikte. Er werd op de deur geklopt twee kattenoren kwamen tevoorschijn. "Ah.. Oliver, kom verder..Jongens, staak de toets. ik wil jullie voorstellen aan een toekomstig klasgenoot, ALS jullie allemaal over gaan.." Zei De Docent en legde een hand op Oli's schouder. Hij ging voor de klas staan, Oli's oren stonden ongemakkelijk. "Dit is Oli. Maar, ik denk dat hij zichzelf het beste kan voorstellen" Zei de docent en seinde naar Oli. Oliver keek het lokaal rond. "Uhm, ik ben Oliver, of Oli.. wat je ook wilt, je mag me noemen zoals je wilt.. En kom uit een pleeggezin" Begon Oli. De docent knikte tevreden. "Nog iets wat we van je moeten weten, Oliver?" Vroeg hij en keek Oli vragend aan. Hij dacht na. "Uhm, ja, ik ben autistisch, maar dat zal niet echt belangrijk zijn.. ik dacht, als ik dan toch iets moet zeggen.." Ryan keek op. Dat was er dus met hem.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 1:40 pm
Chriss keek op toen Ryan wat dreigend op een jongen af kwam lopen. Maar hij werd gestopt door de leraar. Niet veel later ging de deur open. Ze herkende de jongen. Het was Oliver. Ze had hem al ontmoet in de pauze. Chriss zag dat hij zich niet echt op zijn gemak voelde.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 1:48 pm
Ën als jullie over gaan komen jullie bij hem in de klas.. Dus.. ALSje over gaat, ik zeg niet DAT je over gaat." Ryan zuchtte. die man zegt ook alijd alles dubbel, dacht hij. even keek hij de docent aan. "Stuur hem er uit" Zei hij bevelend. 'Straks stuur ik u er ook nog uit meneertje-ik-ben-aggresief, je bent niet echt in een goede stemming he? Ben je ongesteld jongen?" Zei de docent en wees naar een stoel waar Ryan net op zat. "Zit." Zei de docent alsof hij een baasje van een hond was.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 2:00 pm
Chriss keek de docent vernietigend aan. Zij was ook niet in een bepaalde 'goede' bui. En Ryan zo te merken ook niet. En dan moest de leraar daar nog even een schepje boven op doen?! Dat irriteerde haar nog meer..
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 2:13 pm
Oliver keek maar met een druppelhoofd toe. De leraar zuchtte en keke de jongen aan. "Leuke klas.."Grapte Oliver en begon te grijnzen.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 2:28 pm
Chriss legde demonstratief haar potlood neer en schoof het blaadje wat opzij. Zo kon ze niet werken. Allemaal arroganten klasgenoten die aan alles wat op te merken hadden, een chago leraar en een nieuwe leerling die sarcastische opmerkingen maakte.. fijn..
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 2:35 pm
((LOL xD))
Ryan keek naar Chriss. "Ik zou het maar maken.." Fluisterde hij zo, bang dat Chriss een uitbrander naar zijn hoofd zou gooien. Hij vulde de laatste vragen in en legde het blaadje zo dat Chriss gemakkelijk kon afkijken. Opeens trok Oliver wit weg, en zakte langzaam weg. De leraar keek hysterisch naar de arme jongen. "Oliver? Oliver!" Begon hij te roepn, de ogen van de jongenw aren wit, het was vrij eng om te zien enkele klasgenoten gingen om hem heen staan. Even later kwam hij bij. "Wat.. uhm, Ah nee he!"Riep Oliver en sprong op. Hier kon hij niet over praten, dat was teveel. te veel om voor de klas te zeggen. "Soms val ik gewoon flauw..Zei hij, duizelig was hij wel. Zijn huid was nog ijskoud en zijn ogen een zilverachtig roze, ze vegonnen al wel terug te veranderen. soms raakte oliver onaangekondigd in contact met de doden, hij zakte dan weg. "Oke oke, allemaal zitten op je plaats n maak je toets, oliver? Gaat het met je?" Vroeg de leraar, iedereen ging zitten en Oliver knikte aarzelend..
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 2:49 pm
Chriss keek nors naar Ryan. Ze voelde zich bijna beledigd. Alsof ze zelf de toets niet kon maken. Ze draaide zich de andere kant op en staarde wat uit het raam. Een meisje keek haar bijna angstig aan. Chriss vuurde een blik op haar af en het meisje stortte zich abrubt weer op haar toetsblaadje.
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 2:59 pm
"Dan niet.." Zei Ryan zuchtend. Eigenlijk voelde Ryan zich alsof hij niks goed deed..Hij keek voor zich uit. Die oli was vreemd.. hij ging hem eens goed in de gaten houden..
Onderwerp: Re: ZWOEGEN EN ZWETEN.. za okt 16, 2010 7:01 pm
Wild draaide Chriss zich om. ''Wat nou 'dan niet' ..??'' riep ze fel terug naar Ryan. Een jongen achter haar begon te joelen.. ''FITTIEE..'' riep hij. Chriss sprong bijna op van haar stoel en trok de jongen over zijn tafel aan zn kraag. Ze hief haar vuist op. ''MISS WILLIAMS.. moet ik uw soms uit de les verwijderen..?'' riep de leraar boven het gejoel van de klas uit..