Onderwerp: Re: nieuwe ronde, nieuwe kansen... zo sep 05, 2010 12:19 am
Eve keek ALisa serieus aan. "Nou.. je doet opeens zo.. ongeinteresseerd.. en ik ben er een beetje onzeker over" Zei Eve en zuchtte kort. ze keek naar haar schoenen. waarom had ze dat nou weer gezegd.
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: nieuwe ronde, nieuwe kansen... zo sep 05, 2010 12:27 am
Alisa keek Eve aan. ''Het IS toch mijn zaak niet meer? of wel..'' concludeerde Alisa. Dat was ook zo. Alisa mocht feitelijk niet eens meer beschikken over informatie van een nieuwe zaak. Alisa miste het wel, maar ze moest gewoon even een tijdelijke break. Misschien was die break wel voor altijd, misschien ook niet. Ze moest gewoon een paar dingen op een rijtje zetten voor zichzelf..
Onderwerp: Re: nieuwe ronde, nieuwe kansen... zo sep 05, 2010 12:36 pm
"Maar?" Begon Eve. "Meisje, Wat houdt je tegen dan?" Vroeg ze met nieuwschierigheid. Ja, wat hield haar dan tegen..
FFrancis ~ Special member
Aantal berichten : 2482 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...
Onderwerp: Re: nieuwe ronde, nieuwe kansen... zo sep 05, 2010 12:39 pm
Alisa hield haar adem in. ''Dat, kan ik niet zeggen..'' zei Alisa. Ze móést het nog even voor zich houden. Eve zou er vanzelf wel achter komen.. uiteindelijk..