Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 4:10 pm
"Hmpfh. Soms wel. je raakt er aan gewend" Zei hij en probeerde normaal rechtop te zitten, maar dat lukte niet. Hij kon niet serieus praten, als hij rechtop zat. het was gewoon de houding hoe hij leefde. eventjes keek hij omhoog, er begonnen sterren te verschijnen aan de hemel.
Nicole Special member
Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 5:04 pm
Ayano keek naar de lucht, ''Hé dat lijkt wel een jampot...Damn nu heb ik trek in Jam, morgen de supermarkt dan maar weer in'' ze zuchtte even. Ze frompelde in haar zak en haalde weer een kauwgompje in haar mond en propte het pakje weer terug maar viel om. Typisch iets voor haar zeker als ze iets van kauwgom had.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 5:09 pm
[wtf dit snap ik niet xD]
Nicole Special member
Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 5:19 pm
[Als je zit en je probeerd iets in je broekzak te proppen ga je een beetje naar de zijkant leunen om het er in te proppen maar zij leund iets te weer naar de zijkant en vald dan door]
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 5:41 pm
Ayano was omgevallen op L, hij greens even en liet haar liggen. "Ligt t lekker?" Vroeg hij met een :'3 face. hij kauwde nog steeds op de kauwgom die hij had gekregen.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 5:50 pm
Ayano keek omhoog en knikte daarna droogjes. ''Best wel'' zei ze met een ':3' face. Ze ging normaal liggen op de bank en staarde omhoog naar de lucht. ''Het is wel een mooie avond'' zei ze eerlijk.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 5:57 pm
L keek omhoog. "Inderdaad.." Zei hij, hij bleef staren, hij kon zo gefascineerd raken door de lucht, de sterren, alsof hij dan alles kon vergeten. Een flauw en zwak glimlachje ontstond op zijn gezicht.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 6:01 pm
Ayano zuchtte eventjes, dat deed ze soms als ze iets mooi vond. Ze legde haar handen op haar achterhoofd en keek naar de lucht, hij was bezaaid met sterren, ze wees naar de lucht, ''Ik vind die ster erg op een konijn lijken vind je ook niet?''
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 6:27 pm
L knikte instemmend. "En die.. op een.." Hij dacht na. "Kat" Zei hij naar een tijdje en wees in de lucht. Zoals gewoonlijk stopte hij een lolly in zijn mond.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... do aug 19, 2010 10:21 pm
Ayano blies weer een kauwgombel die nu erg goed werd. Opeen gegeven moment klapte die en zat haar hele gezicht onder, ''Ik zie... kauwgom!'' zei ze droogjes en probeerde de kauwgom er aftehalen.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... vr aug 20, 2010 2:21 pm
L bekeek Ayano eventjes en beet zachtjes op zijn vinger, totdat ze riep dat ze onder de plakkerige kauwgom zat. "Stil zitten" Zei hij met een klein glimlachje, hij hielp haar zoals gewoonlijk weer met het eraf peuteren van de roze, plakkerige kauwgum. hij grinnikte toen hij haar verbaaste gezicht zag. "Ik bijt niet hoor" Zei hij glimlachend, iets was veranderd aan hem, maar wat?
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... vr aug 20, 2010 2:30 pm
Ayano voelde hoe de kauwgom langszaam van haar gezicht afging. ''Het plakt heel erg'' mompelde ze. Kauwgom was goddelijk spul maar het plakte teveel aan je gezicht. ''Waarom plakt kauwgom nou zo erg'' zei ze mokkend terwijl ze ze laatste restjes van haar kin afhaalde. Ze stopte de restjes weer in haar mond en keek vervolgens naar de plakkerige kauwgom die L nog om zijn vinger had. Met een grijnsje haalde ze het van zijn vinger en stopte ze het in haar mond. Als een koe keek ze aldoor kauwend naar L, het zag er eigelijk best grappig uit, ze had teveel kauwgom voor zo'n mond als zij. ''Ik wel'' zei ze nog steeds kauwend als een koe.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... vr aug 20, 2010 2:34 pm
L stak zijn vinger uit en keek haar uitdagend aan. "Bijt dan" Zei hij en wachtte totdat Ayano hem in zijn vinger zou bijten, Wat dat betreft was L heel kinderlijk, ook al was hij 24. Hij was verslaafd aan snoep en liep bijna altijd op blote voeten, wie vond dat nou niet raar, een detective die zich niet fatsoenlijk kleedde. Hij kauwde nog op zijn kauwgom, de smaak begon er af te gaan maar dat maakte hem niet zo veel uit, als hij maar kon kauwen op iets dat zoet was.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... vr aug 20, 2010 3:06 pm
Ayano keek hem aan en haalde haar schouders op, ''Oké'' zei ze en pakte zijn vinger beet. Ze greens eventjes en beet toen zijn vinger wat best moeilijk ging met die kauwgom. Ze stikte zowat in haar kauwgom en liet zijn vinger los na een minuutje, haar tanden stonden er in. Ze keek hem aan en begon weer te kauwen als een koe. ''Mijn kauwgom is lekker dan jouw vinger'' merkte ze droogjes op.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... vr aug 20, 2010 3:14 pm
"proeven dan" Zei hij en stopte zijn vinger in zijn mond. Terwijl hij zijn vinger in zijn mond had mompelde hij wat. "je hebt gelijk, zit geen smaak aan" Zei hij alsof hij iets nieuws had ontdekt. Hij haalde zijn schouders op en begon weer op zijn kauwgum te kauwen. "En jou vinger dan?" Vroeg hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was en keek Ayano aan.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... vr aug 20, 2010 3:28 pm
Ayano keek toe hoe hij zijn vinger in zijn mond stopte en erop beet, ze grinnikte zachtjes wat het zag er eigelijk best grappig uit hoe hij dat deed. Ayano haalde haar schouder op na zijn vraag. ''Geen idee, eerlijk gezegt'' zei ze rustig. Ze stak haar vinger uit, ''Probeer maar, maar niet te hard ik wil mijn vinger nog wel houden'' zei ze met een licht grijnsje. Ze had niet echt door dat dit er eigelijk best debiel uitzag voor mensen die langs liepen maar er was niemand... Tenminste niet te zien, maar toch zei haar instict dat ze werd bekeken door iemand of mischien werd L bekeken je wist het nooit. ''Volgens mij worden we bekeken L'' zei ze zachtjes zodat alleen hij het kon horen.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... vr aug 20, 2010 7:35 pm
L wou net in Ayano's vinger bijten toen ze opmerktte dat ze werden bekeken. "Das wel vaker in mijn bijzijn" Zei hij en beet zachtjes in haar vinger. "nee, ik heb toch liever een lolly" Zei hij en grinnikte. Hij keek om zich heen, en keek Ayano daarna serieus aan. "En.. nu?" Vroeg hij, en keek even om zich heen.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 12:04 am
Ayano keek naar hem terwijl hij zachtjes in haar vinger beet. Ze grinnikte daarna. ''Geef mij maar jam'' zei ze met een ':3' face. Ze keek omzich heen en zag daarna een flits. Ayano keek hem L droogjes aan, ''Je papartzie vriendjes zijn weer eens opzoek naar een leuke roddel voor in de krant'' merkte ze droogjes op, maar ze keek hem serieus aan.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 12:10 am
L zuchtte geirriteerd. "Paparazzi.. ugh." Zei hij geirriteerd en liet haar vinger los. Hij haatte dit. Paparazzi zat hem altijd op de hielen, hij had er eigenlijk genoeg van, maar ja, wat kon je doen. "Gewoon normaal doen." Zei hij en keek de bosjes in, er zat iemand met een camera.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 12:27 am
Ayano haalde haar schouders op en greens vervolgens, toen ze naar de bosjes keek. Ze schudde daarna haar hoofd en keek naar L. Die nog steeds zijn lolly in zijn mond had. Ze kon het niet laten en pikte zijn lolly in. ''Omg zo lekker'' zei ze droogjes. De paparazzi was zoiezo al te laat voor de foto. ''Kunnen ze je niet met rust laten ofzo'' vroeg ze met de lolly in haar mond.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 12:30 am
"Pff. nee. ze gaan pas weg als ze hebben wat ze willen." merktte hij op, hij jatte zijn lolly terug en stopte hem in zijn mond. Weer was de paparazzi te laat. "Ik snap niet wat ze zo graag willen zien" Volgensmij had L het helemaal niet door.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 1:02 am
Ayano grinnikte, ''Ik denk dat ze een foto willen waarom wij heel klef doen ofzo en in de krant kunnen zetten, ''L betrapt met nieuwe liefde'' ofzoiets'' zei ze met een zuchtjes, ''Of een hele andere droge tekst'' Ze pakte haar tas en propte vervolgens weer een kauwgompje in haar mond.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 1:06 am
L knikte. Hij greens. Ja, L was een jongen, uiteindelijk. "Ik wil ze heus geven wat ze willen hoor" Hij keek of de paparazzi het in de gaten had, en draaide Ayano's hoofd richting de zijne. Hij drukte een tedere kus naast haar lippen, een flits was te zien. "Dan staat het maar op de voorpagina" Zei hij met een glimlachje.
((L IS EEN JONGEN? OW ECHT? O__O!"
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 1:47 pm
((OMG XD))
Ayano knipperde even met haar ogen en een blos verscheen op haar wangen. Ze deed haar hand op haar achterhoofd en keek naar L met haar ogen dicht met een ongemakkelijk glimlachje, ''Volgens mij heb ik mijn kauwgom ingeslikt'' zei ze droogjes. Ze deed haar ogen weer openen en grinnikte, ''Volgens mij ben ik de eerste die zo'n krant wil lezen, ben benieuwd wat ze er van maken'' zei ze met een lachje.
Onderwerp: Re: Naar het onbekende zoeken... zo aug 22, 2010 1:55 pm
L lachtte. "Die kan ik er niet voor je uit halen, sorry" Zei hij. Hij keek naar de man in de bosjes, die wat in zichzelf pratte, hij leek blij. Snel rende hij weg En L schudde zijn hoofd. "Ik denk dat ze willen weten wat mijn naam is.." Zei hij toen.