Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Haku's spelletje >:3 wo aug 18, 2010 8:28 pm
Midden in de aula greens Haku breed, ''Nou liefje ga maar op de grond liggen'' zei hij zwoel tegen Chad en duwde hem op de grond. Vervolgens ging hij op hem zitten. ''Opdrukken maar, schat'' zei hij met een enge grijns. De deuren vlogen openen een meisje met paars haar en groenblauwe ogen stapte de Aula binnen. Haar been zakte weer naar beneden ze had de deur openen geschopt. Noncholant keek ze de aula rond, haar blik bleef hangen op Haku en Chad, ''Feestje hier, gebruik de bezemkast a.u.b ik wil niet dat andere een nachtmerrie krijgen of gaan kwijlen'' zei ze kill. Een stem achter haar klonk, ''Ze hebben niets te willen, Ayano'' Met een ruk draaide het meisje zich om, ''Master Akio'' ze boog zoals het hoorde. ''Nou veel plezier met u show hé'' Akio knikte, ''Dat zal wel lukken''
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 wo aug 18, 2010 8:31 pm
Vrolijk kwam Eve door de aula lopen en schoot in de lach toen hij Haku hoorde praten. "He Chad! VEEL GELUK!" Riep ze door de aula en schoot in de lach. Chad mopperde wat in zichzelf. "70 keer T__T" Jammerde hij en zuchtte. "Een.. Twee.." begon hij, het lukte hem aardig goed maar naar 5 keer zakte hij toch echt door. Eve ging met een vermaakt gezicht omgedraaid op een stoel zitten. "Hup Chad, het lukt je wel >:3" Zei ze gemeen en zwaaide met haar vuist, het zag er schattig uit.
Nicole Special member
Aantal berichten : 872 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your nightmare
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 wo aug 18, 2010 11:45 pm
Haku grinnikte, ''Zo zwaar ben ik nou ook niet, of moet ik wat kleren uitdoen dat ik lichter ben'' zei hij met een enge grijns. En Ja hij was erg >.<.
Ayano keek naar Haku en kreeg stuiptrekkingen, ''Als hij zijn kleding niet aan houd dan vrees ik voor die jongen dat hij sterft'' zei ze gemeend. Ze ging zitten op een stoel en legde haar revolver op tafel en begon met het schoonmaken en herladen. Ayano oefende altijd met schieten waardoor ze het goed kon, ze miste geen schoot en het was altijd in de roos.
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 12:24 am
Chad ging sneld oor met opdrukken, hij wou die gast echt niet naakt zien >,< "Master Haku Alstublieft ik ga dood" Piepte hij en zakte weer door zijn armen. Hij was echt te zwaar voor hem.. "Akio.. Ga je zo met je leerlingen om" Zei een stem achter Akio, Het was L. Hij had een lolly in z'n bek en liep op blote voeten. Hij moest omhoog kijken, aangezien hij zo ingezakt liep. "Je moet streng zijn.. maar zo streng.. Ik snap het niet" Hij bekeek de situatie, maar lachen deed hij niet, sinds hij hier op die school rondliep had hij nog niet gelachen.
((Ik ben erachter gekomen dat Lawliet de voornaam is van L.. en ryuzaki de achternaam xD heb het ook aangepast.))
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 12:59 am
Akio keek naar L. ''Hallo, L'' ''Wat fijn om je weer eens te zien in het echt inplaats van op een beeldscherm'' zei hij met een niet gemeend flauw glimlachje. ''En dit is zijn straf, maar inderdaad hij heeft genoeg geleden, het was wel weer leuk voor vandaag, Haku'' Haku zuchtte en ging van Chad af, ''De volgende keer word je niet gered'' zei hij met een glimlachje die gewoon eng was. Akio keek L noncholant aan. ''Streng maar rechtvaardig vind ik, ik laat mijn leerlingen displine. en ik laat ze niet gewoon nutteloos rondlopen als ze iets gedaan hebben'' zei hij en snoof.
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 12:58 pm
L knikte. "Hmm. Ok dan.. Nog zaken bezig de laatste tijd?" Vroeg L rustig en leunde tegen de deuropening, hij bekeek Eve even. "Geval apart.." Dat had ze gehoord/ "Jij niet dan" Riep ze door de Aula, nog steeds zat ze Haku aan te moedigen met een vuist die wild in de lucht zwaaide. "AAWH das oneerlijk :C" Zei ze toen Haku van Chad af ging. Chad rilde. "T-t-trauma" Zei hij en ging op de grond zitten, alsof hij een autist was. "Now i'm Emo T__T" Jammerde hij en kroop ineen.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:06 pm
Haku grinnikte en streek over zijn rug, ''Het was een genoege'' zei hij poeslief in zijn oor en liep naar Akio die noncholant met zijn handen in zijn zakken op een tafeltje zat. ''Nee niet echt, alleen de zaak van het vermoorde meisje maar daar is Eve al mee bezig, dus deze keer zal er geen camara hier zijn met de beroemde zaak van L'' zei hij noncholant. Ayano letten erg op bij het woord zaak, metteen keek ze naar Eve. ''God luck'' zei ze. ''Ben je er al bijna uit?'' zei ze rustig met een serieus stem. ''Ayano, deze zaak kunnen ze heus wel oplossen hoor'' ''Well whatever...'' ze ze met haar armen over elkaar geslagen en haar ogen dicht.
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:09 pm
L keek maar wat voor zich uit en stopte de lolly weer in zijn mond. "Binnenkort gaat er iets groots gebeuren, ik voel het" Zei hij en sloeg zijn armen over elkaar. Eve glimlachtte, Ayano had haar veel geluk gewenst. "Arigatou" Zei ze, dat was het enige woord wat ze zonder accent kon zeggen.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:17 pm
Master Akio zuchtte, ''Fijn, dan kunnen we veel camara's verwachten hier'' zei hij en zuchtte. ''Maar ik verzeker je dat Eve de zaak wel kan oplossen zonder jouw camaraploeg'' zei hij noncholant. Hij keek naar Ayano die nu wat kauwgom in haar mond propte terwijl ze verder ging met haar revolver. ''Jammer dat ze hier geen schietbaan hebben, mijn vriend en ik raken nog uit vorm'' mompelde ze in zichzelf. Ze leunde wat achterover terwijl ze een beetje met haar revolver zat te spelen.
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:21 pm
L merktte op wat Ayano zei. "Wij hebben een schietbaan op de HQ" Zei hij en liep naar haar toe. "Oh, en over die cameraploeg hoef je je geen zorgen te maken" Riep hij over zijn schouder en ging naast Ayano zitten.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:28 pm
Ayano ging rechtop zitten en keek hem met grote ogen aan. ''Echt waar!'' vroeg ze alsof ze het niet geloofde, ''Je moet me daar eens heen brengen!'' ''Asjeblief...'' zei ze haast smekend. Ayano en een schietbaan het kon niet beter vond ze zelf nouja een jampot was altijd wel lekkerder erbij of kauwgom. Ze blaasde een bel die haar neus nu bedekte. Ze grinnikte en haalde de kauwgom van haar neus en stopte het weer in haar mond. Ze was werkelijk verslaafd aan kauwgom en jam. Aardbeienjam was het lekkerste.
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:34 pm
"Wij passen best goed bij elkaar weet je" Zei L plots omdat hij de kauwgom zag. Zij een snoepverslaving, L een snoepverslaving. hij keek naar de revolver en pakte hem op. Hij rommelde er wat mee en gaf hem toen aan Ayano terug. "Nu moet je hem eens uitproberen op onze schietbaan" Zei hij en stond weer op. "Je bent uitgenodigd" Zei hij, hij knikte en liep weer terug naar Akio. "Soms moet je je leerlingen tevreden maken" Zei hij en gaf een klopje op Akio's schouder.
Eve zuchtte en stond op. 'Master Akio, dat is heel gemeen van u. het was net zo leuk >__>" Zei ze teleurgesteld en zuchtte. "Oh, oh oh! >:3" Ze kreeg een gemene grijns, en een blosje op haar gezicht. daarna keek ze hem overdreven lief aan. "Ik ga vanavond naar de disco.. en uhm, ik wil niet alleen gaan :'3" Zei ze poeslief alsof ze een hint gaf.
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:41 pm
Master Akio trok zijn wenkbrouw op, maar grijnsde breed, ''Achja, je vriend zal dat dus nooit meer doen in mijn bijzijde'' Hij snoof geirriteerd toen L hem een schouder klopje gaf en keek naar Ayano die verwonderd naar haar revolver keek en vervolgens op stond, ze zou vanavond wel naar HQ gaan om te oefenen. Maar er was wel iets te zien aan haar ze had een brede grijns en een licht kleurtje op haar wangen, Master Akio schudde zijn hoofd toen hij zag dat Ayano eindelijk verdwenen was. ''Die gast weet van geen ophouden'' bromde hij geirriteerd. Hij richtte zich weer op Eve, ''Uhmm discotheek, het kan maar verwacht niet dat ik ga dansen. Maar ik ga mee, ik wacht 9 uur in de hal op je, kom op tijd'' zei hij tegen haar en liep weg. Haku daarin tegen keek naar Eve ''Heeft je vriendje een relatie op dit moment?''
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:47 pm
Eve glimlachtte blij toen Akio had gezegd dat hij op haar zou wachten. Ze maakte een juichbeweging, Dansen. Nouja, het maakte niet uit. Ze ging met een leraar naar de disco, dat vond ze al helemaal geweldig. Ze richtte zich op Haku. "Vriendje.. wie bedoel je? Oh. Chad? Nee, das mijn beste vriend. uhm, niet dat ik weet" Zei ze met een grijns, ze keek Chad aan die nog helemaal Emo op de grond zat. "Ga gerust je gang hoor Haku, ik vind het prima, ik weet alleen niet of Chad het leuk vind" Zei ze gemeen en grinnikte.
((HQ = headquarter, = hoofdkantoor dus politiebureau xD))
Nicole Special member
Onderwerp: Re: Haku's spelletje >:3 do aug 19, 2010 1:52 pm
((I know :'3))
Haku greens breed. ''Ow hij vind het wel leuk... uiteindelijk...'' zei hij met een evil smile. Hij knikte naar Eve, ''Tot ziens'' zei hij tegen haar en zwaaide daarna naar Chad, ''Ik zie jouw nog wel eens een keer liefje'' zei hij gemeen en liep daarna weg, nee het viel echt niet op dat hij gay was >.<.