DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just foolin' around

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 8:20 pm

Hibari glimlachtte even. Hij hield gewoon zijn hand om die van Aikori gesloten en keek weer naar voren, de rondleiding was wel ietsjes anders afgelopen, maar niet veel. Hij stopte even met lopen, En keek Aikori aan. "Heb je wel eens een vriend gehad..?" Vroeg hij wat onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 8:26 pm

Toen Hibari hem onzeker vroeg op hij ooit een vriend had gehad, glimlachte Aikori zijn bekende glimlach weer en keek hem een tijdje zwijgend aan ,,Ja, ik heb wel eens een vriend gehad." zei hij rustig, hij glimlachte even ,,En jij?" vroeg hij, onbewust best verleidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 8:30 pm

Hibari bleef Aikori gewoon aankijken, met zijn ondeugend glimlachje. Hij was best aantrekkelijk, hij mocht hem, en hij was vriendelijk. drie redenen om te vinden dat hij leuk was. Hibari knikte. "Ja, alleen die wou niet verder gaan.." Zei Hibari, alsof hij Aikori uitdaagde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 8:49 pm

Voor enkele seconde stond Aikori met een bek vol tanden, iets wat niet vaak gebeurde en wat erg knap was. Maar de uitdagerige toon in Hibari's woorden deden Aikori breed glimlachen, Hij bracht langzaam de hand ie hij vast had naar zijn gezicht en drukte er zachtjes een kus op ,,Diegene waarmee ik ging waren niet goed genoeg..." zei hij en hij grijnsde even uitdagerig.
Zijn blik ging even naar een poster die ergens op de muur hing ,,Wooh, wacht even." hij trok Hibari gewoon mee ,,Weet jij waar dat is?" vroeg hij met glim oogjes, met zijn vrije hand (met die andere heeft hij nogsteeds Hibari's hand vast) naar de poster wees, het was een nogal bloederige vechtfilm die nu in de bios draaide ,,Wil jij daar met me naartoe?"
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 8:59 pm

Het feit dat ze midden in de school stonden, kon Hibari even niets schelen. het feit dat er iemand leuk dacht te zijn door zoiets als 'homo' te roepen, negeerde hij. Daarna werd hij meegetrokken, hij keek even met grote ogen naar de poster. "Eh.." Hij bekeek het even, hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Naar de film.. Daarna knikte hij, hij was er zeker van dat het leuk ging worden. En van dat soort films hield hij wel."Tuurlijk" Zei hij met een charmante lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 9:25 pm

Toen Hibari 'Tuurlijk' antwoorde en naar hem lachte, greens Aikori breed terug. Maar kon hij wel gewoon in deze kleding..? Ach nee, hij moest het niet meteen als een afspraakje zien, zag Hibari dit als een afspraakje? Waarom maakte Aikori zich er uberhaubt zorgen over, hij zou gewoon proberen om Hibari verliefd op hem te laten worden, toch? ,,Dus... Als we hier voor..." hij keek even om zich heen, zoekend om een klok maar richtte zich toen maar op z'n horloge ,,5 uur afspreken, dan heb ik nog 2 uurtjes de tijd om mijn spullen op mijn nieuwe kamer te zetten." stelde hij voor met een grijns. ,,De film begint om iets van half 6, dus misschein kunnen we daarvoor nog snel een patatje halen?" voegde hij nog toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 9:33 pm

Hibari knikte. "Is goed" Hij glimlachtte een lieve, Charmante lach en keek even naar beneden, daarna weer op, zoiets van 'i'm interested in you' blik stond in zijn ogen. "Dan zie ik je zo.." Hij wachtte even met weglopen. "Moet ik je trouwens helpen..?" vroeg hij ten slotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 9:44 pm

Toen Hibari naar beneden keek wou Aikori eerst vragen wat er was, maar toen hij toen weer op keek, herkende Aikori de blik meteen. Aikori bleef nog even staan, maar Hibari blijkbaar ook ,,Eh?" zei Aikori even vragend ,,O, met uitpakken?" zei hij snugger ,,Sure, if you got nothing better to do..." antwoorde hij tenslotte met een glimlach. Hij rommelde even in zijn tas ,,Hier staat dat het kamer nummer 108 is..."

{Zal ik bij de slaapkamers een nieuw topic openen? XD}
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 9:45 pm

(( Yupyup xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Just foolin' around - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just foolin' around   Just foolin' around - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just foolin' around
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Agent High :: Het schoolplein-
Ga naar: