DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hulp nodig?!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Hulp nodig?! Empty
BerichtOnderwerp: Hulp nodig?!   Hulp nodig?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:32 am

Kent iemand nog een goede anime waar een gezonde dosis geweld in zit? =3

En nu heb ik even een probleem waarmee jullie moeten helpen! Een vriend van mij (hij wil waarschijnlijk niet dat ik zijn naam zeg) is dus fan van TMNT (= Teenage Mutant Ninja Turtles) dus ik was vanplan de orginele strip te kopen (volume 1 book 1) maar... Er is hier nérgens een strip winkel, er zijn maar 3000 opgaves van en de enige die ik kan vinden is 200 euro, nou weetje, ik geef veel om hem en het is zijn verjaardag, maar ik kan geen 200 euro betalen voor een stripboek! D=
Dus, help zoeken? =O
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Hulp nodig?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulp nodig?!   Hulp nodig?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 8:54 pm

Ik ben gek geworden van het zoeken, niemand helpt me mee, dus nu verveel ik me dood.
Fijn, ben je vrij, heb je helemaal geen reet te doen.
Ik heb even zin om verder te zeuren... Ik heb dus nu drie topics open waar of nog niet één keer op gereageerd is of iemand die wel steeds online komt vergeet gewoon te posten.
Dus ik probeer via hier te testen of iedereen nog leeft en er nog behulpzame mensen bestaan, maar niemand reageerd... O_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hulp nodig?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Blabla enzo :: Spam-
Ga naar: