DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 nieuw semester ~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

nieuw semester ~ Empty
BerichtOnderwerp: nieuw semester ~   nieuw semester ~ Icon_minitimema nov 22, 2010 12:32 am

Chriss parkeerde haar fiets in de stalling. Ze kon haar fiets er nog net tussenwurmen. Chriss liet een zucht ontsnappen. Altijd dat gedoe in de vroege ochtend met die kut fietsen parkeren, dacht ze. Chriss wierp haar tas over haar schouder en liep het fietsenhok uit terwijl ze een beetje afwezig naar de grond keek. Chriss keek even op haar horloge; 3 voor half 9. Ze moest opschieten! Chriss maakte van haar looppas een renpas. Toen Chriss nét het hoekje van de fietsenstalling passeerde, botste ze tegen een jongen op. Chriss kwam nogal stuntellig op de grond en haar tas viel open op de grond. Er rolde het een en ander uit waaronder haar waterflesje, etui en blokenote. ''sorry..'' mompelde Chriss gelijk en zonder op te kijken stopte ze de spullen weer in haar tas. ''geeft niet..'' zei een wat zwaardere jongens stem en een hand hielp Chriss met opruimen. Pas nu keek Chriss op en staarde recht in het gezicht van een best wel knappe jongen. De jongen keek terug en begon meteen te glimlachen. ''Chriss..?'' vroeg hij nu. Chriss bleef de jongen wat aanstaren. Eerst herkende ze hem niet maar daarna begon ook zij te glimlachen. ''Devin!'' riep Chris nu uit en ook zij begon te glimlachen. Ze stopte vlug haar spullen in haar tas en stond op, gevolgd door Devin zelf. ''Wat doe jij hier?'' vroeg Chriss verbaast. ''Hetzelfde als jou denk ik..'' antwoorde Devin nuchter. ''Ik zit hier op school. Of nouwja, dit jaar..'' zei Devin. ''Maar... woon je in de buurt ofzo?'' vroeg Chriss. Devin knike. ''Zo kun je het wel noemen ja. Ik woon daar, in die flat. Ik deel een kamer met meerdere studenten.'' zei Devin terwijl hij op een kleine flat schuin achter de school wees. Chriss keek ernaar en knikte even. ''wij wonen ook in een flat..'' zei Chriss. Devin keek Chriss even vragend aan en trok een wenkbrauw op. ''wij..?'' herhaalde hij vragend. ''Ryan en ik..'' verbeterde Chriss. Devin staarde haar nog steeds niet begrijpend aan waardoor Chriss moest lachen. ''Ryan is mijn vriend. Of nouwja, inmiddels mijn verloofde..'' zei Chriss en ze voelde dat ze lichtjes bloosde. Devin greens even en liet zijn blik over Chriss glijden. Ze was erg verandert, vond hij. Hij wist nog dat Chriss en hij vroeger altijd games speelde en huttenbouwde in de tuin. Of dat ze met elkaar gingen stoeien. Ja, vroeger was Chriss nogal tomboy. Maar nu.. nu was dat écht anders. Haar lange, bruine haren waren nu geknipt tot haar schouders en hadden een kleur die tussen zwart en bruin inzat. Ook had ze wat meer 'vorm' gekregen. Maar haar ogen, haar ogen hadden nog steeds die lichte hazelnoot bruine kleur die dit keer extra geaccentueerd waren door een laagje zwarte mascara. Chriss keek Devin even vragend aan omdat hij nogal naar haar aan het staren was. Devin schudde zijn hoofd even en keek de andere kant op. ''Ik denk dat we beter kunnen gaan, we zijn al te laat..'' besloot Chriss.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

nieuw semester ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw semester ~   nieuw semester ~ Icon_minitimema nov 22, 2010 10:07 pm

[ow en dit toppic is ook open voor iedereen xD lol.. ]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
 
nieuw semester ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Agent High :: Het fietsenhok-
Ga naar: