DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een 'warm' welkom..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 3:10 pm

Gogo keek vermakelijk naar Yesper. ''nouw.. waar wacht je op.. kill me..'' zei ze uitdagend. Ze hield haar mes nog precies waar ze het had, tegen Alisa's keel. Alisa keek doodsbenauwd naar Yesper. Gogo greens. ''je mag me niet eens vermoorden.. dan zou ook jij levenslang de bak in draaien en dat weet je zelf ook. Dus haal dat ding weg zodat ik mijn eisen kan stellen.. WAAR IS EVE!!'' riep ze uit. Ze drukte het mes iets dichter tegen Alisa aan. Alisa had zich nog nooit zo machtelloos gevoeld. ''weet ik niet.. weet ik neit!'' piepte ze tegen Gogo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 3:18 pm

Gogo keek vermakelijk naar Yesper en begon hem uit te dagen, deze hielt zijn zwaard gewoon waar hij was, maar zijn gezichtsuitdrukking werd een beetje minder kalm als eerst. Toen Alisa hem doodsbenauwd aankeek zuchtte hij even, Gogo greens en begon over dat hij dan de bak in ging en over haar eisen ,,Jij hebt het recht niet om eisen te stellen in de positie waarin je je nu verkeert." zei Yesper bot, hij haalde zijn zwaard weg en stak het nu pecies tussen Gogo en Alisa haar gezichten door, richting Gogo's hand. Als zijn plan niet werkte dan moest het maar op de andere manier. Toen draaide hij zijn zwaard scheef en kreg hij weer een triomfantelijke glimlach op zijn gezicht ,,Als je haar niet los laat gaat je hoofd er af." zei hij geamuseerd. Het was nu wel duidelijk dat de regels en het feit dat hij de bak in kon gaan hem niets konden schelen.

[Oké, kunnen we nu niet beter wachten tot L terug is? o.o
En ja, Yesper kan af en toe heel sadistisch zijn als het op 'slechte zielen' aankomt. Razz]
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 3:22 pm

((ik wilde net voorstellen; kunnen we niet beter op Jenni wachten xD)) lol
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 8:05 pm

((FRANCIS. KOM OP IMVU, NU. WANT ER IS EEN MAC VERSIE EN DIE HEB IK GEDOWNLOAD.))

"Oke.. Niiko, kan ik je achterlaten..?" Vroeg L met een bezorgde toon in zijn stem. L leek misschien wel zo'n cool, en droog mannetje, maar als hij in serieuze situaties kwam, dan kon je duidelijk zijn emotie zien. L keek naar zijn pistool. nog 3 kogels.. Hij keek naar binnen, de rook was weg, en hij zag dat ALisa in een benauwde situatie zat..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 8:42 pm

Gogo keek Yesper wat droogjes aan. Ze zuchtte en hield uiteindelijk het mes van Alisa's keel. Politieagentjes moesten ook altijd alles verpesten. Alisa viel op de grond en kroop weg terwijl ze haar keel beet hield. Een afdruk van een mes was nog goed te zien. Alisa stond op en ging achter Yesper staan. Zonder dat Gogo ook maar enige angst toonde liep ze verder. Ze keek even om zich heen. ''Als ik jou was zou ik met twee ogen open slapen vannacht, Alisa..'' dreigde Gogo met een breede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 8:47 pm

Niiko knikte, maar toen hij dat gedaan had leek alles al voorbij te zijn...
Toen Gogo het mes van Alisa's keel haalde en die weg was gekropen haalde Yesper zijn zwaard pas weg. Alisa stond achter Yesper en die leek een soort verdedigende houding aan te nemen. Bij het dreigement van Gogo grijnsde Yesper even ,,Ik zou je maar niet meer binnen een straal van 10 meter in mijn buurt vertonen, de volgende keer zal je niet zo makkelijk van me afkomen." dreeg Yesper nu op zijn beurt, maar hij deed het met een vriendleijke glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 8:59 pm

L kwam binnengelopen, hij zag dat Gogo van plan was weg te lopen. "Jij gaat helemaal nergens heen, Gogo." L keek Gogo kalmpjes aan. zo kalm dat het bijna intimiderend was. hij versperde de uitgang, dus Gogo kon niet makkelijk langs hem heen. "Een beweging en je hangt." Zei hij kalmpjes en richtte het pistool op Gogo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 9:01 pm

Gogo keek L nu geirriteerd aan. ''L-kun.. je irriteerd me..'' zei ze nijdig en in een snelle haal wikkelde ze haar spijkerbal om L's benen heen. Ze gaf er een ruk aan zodat hij languit op de grond lag. Vlug stapte ze over hem heen en glimlachte liefjes naar hem. ''Ja-ne..'' *later* zei ze en ze stak haar hand op als 'groet', wikkelde haar spijkerbal snel van zijn been en rende de straat uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 9:13 pm

L viel op de grond, een klein geluid kwam uit zijn mond door de klap. hij probeerde zijn been los te trekken, maar al gauw werd de spijkerbal verwijderd, en rende Gogo weg. L haalde de trekker over van zijn wapen toen Gogo wegrende. Nog net schoot hij haar in haar voet. "En hopelijk deed dat pijn!" Riep hij,

((Waar de fuck haalt ze die spijkerbal vandaan dan..))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 9:15 pm

((ja... '_' ))

Alisa liep naar L. ''alles oké?'' vroeg ze en ze hielp hem overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 9:19 pm

Toen L binnen was gekomen voelde Yesper zich wat overbodig, tot hij L op de grond zag vallen en Gogo weg zag sprinten, na het schot van L sprong hij op, het zwaard verdween weer in zwarte rook en Yesper holde zonder er echt bij na te denken de kant op waar hij Gogo heen zag rennen. Als hij het spoor van haar ziel kwijt was kon hij altijd nog het spoor van bloed op de grond volgen.
Niiko zat ondertussen nog bij dezelfde straat, maar het was hem gelukt met zijn ene arm richting de muur te drukken om daar tegenaan te zitten. Hij voelde zijn arm nu weer, het stak nogsteeds maar het voelde nu eerder branderig en zijn hoofd begon steeds lichter te worden. Ik word nel geholpen.. Ik word snel geholpen.. Ik word snel geholpen.. Dat bleef hij in zijn hoofd herhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 11:21 pm

L knikte en stond op. "Die krijgen we nog wel.." Mopperde hij. Hij liep naar Alisa. "Gaat het met je?" Vroeg hij bezorgd. Daarna keek hij naar buiten. Niiko kon hij niet achterlaten.. L rende naar de receptie, en zocht wat in de kasten onder de desk, en vond uiteindelijk een EHBO kit. hij pakte hem eruit en rende terug naar Niiko.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 11:22 pm

Alisa knikte. ''ja.. met mij alles oke..'' zei ze. Ze keek Gogo na. Ze snapte nog steeds niet wat ze van haar moest..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
Kai

Kai


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 13-11-10

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 14, 2010 11:27 pm

Niiko lag daar nogsteeds, maar hij was instaat geweest zijn hand weer tegen zijn arm te drukken, ja het deed pijn, maar het stopte het bloeden tenminste wat. Zijn armen en kleren zaten op dit moment zowat wel onder het bloed en mensne die voorbij liepen keken hem bezorgd en verschrikt aan, sommige liepen zelfs naar hem toe om te vragen of ze iets konden den maar dan antwoorde hij gewoon met ,,Alles gaat goed." of ,,Er komt zo hulp aan." toen zag hij L naar hem toe zag rennen zuchtte hijeven opgelucht, maar voordat L iets deed vroeg hij nog ,,Alles nog oke?" sommige vonden het vreemd hoe je op zo'n moment bezorgd kon zijn om iemand anders, zelfs Niiko begreep het niet, maar het was gewoon zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 16, 2010 7:42 pm

Alisa stond op en knipperde even met haar ogen. Wat net was gebeurd was nogal.. een schock. Ze legde haar hand voorzichtig om haar keel en rilde even. Ze was bijna onthoofd geweest. Ze keek even op naar Yesper. Ze kende hem nog niet. Hij was zeker nieuwe. ''eh.. bedankt..'' wist Alisa er een beetje stuntelig uit te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 09, 2010 6:56 pm

"Het gaat wat chaotisch maar alles is onder controle." Zei L, hij opende de EHBO kit en haalde er wat ontsmettings spul uit. "Je weet maar nooit. ohja.. dit kan even prikken" Waarschuwde L, met een doekje depte hij de wond op Niiko's arm schoon, Waarna hij er een verbandje om wikkelde. "Stopt het bloeden." Zei hij, Met van die verbandspelden maakte hij het nog even vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een 'warm' welkom..   Een 'warm' welkom.. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een 'warm' welkom..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» welkom op de site!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Politiebureau :: Wachtruimte-
Ga naar: