DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Rose's

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimedo dec 09, 2010 4:43 pm

Chishio voelde nog vaag dat er een kus op haar wang werd gedrukt, maar ze reageerde er niet echt meer op. Haar lichaam werd slap, en Chishio sliep eindelijk. Zonder Alex was ze nooit in slaap gekomen.

((Skip ochtend?))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 10, 2010 6:56 pm

((Is goed.))

Alex sliep gewoon rustig door, terwijl Scarlett al vroeg in de weer was. Je hoorde haar de trap telkens op en was rennen. Maar Alex sliep te diep. Hij was een vaste slaper en sliep meestal door de wekker heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 10, 2010 7:10 pm

Chishio lag net zo rustig te slapen. Ze had vannacht niet gedroomd, ze droomde ook haast nooit. Chishio had ook eigenlijk niet echt dromen, ze was blij met wat ze had. Als wenste ze stiekem dat ze normaal was. Maarja, Dat ging niet. Ze draaide zich eventjes om, waardoor haar konijnenknuffel op Alex viel, maar dat zou hij waarschijnlijk toch niet merken. Rustig sliep ze verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 10, 2010 7:25 pm

Alex moppelde wat toen de knuffelkonijn op hem viel nouja mompelen. Het was eerder gegrom. Misa kwam binnen en keek er vragend naar maar greens uiteindelijk. ''Wat schattig.'' zeize met een glimlachje, Jason kwam achter haar staan en greens. Een gemene blik in zijn ogen was te zien. Hij liep naar beneden en kwam even later terug met 2 pannen. Vrolijk liep hij de kamer in en begon hij er mee te slaan. EEn irritant geluid vulde de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 10, 2010 7:28 pm

Chishio schoot omhoog en viel zowat bovenop Alex. "Wie is er dood!" Gilde ze en zwaaide met haar armen. maar ze verstijfde even toen ze merkte dat ze op Alex zat xd Ze klauterde beschamend van hem af en stond met haar voetjes naast elkaar en haar armen op haar rug voor Scarlett, Zoals ze ook altijd moest doen bij haar ouders. Ze keek Scarlett slaperig aan. "Ben ik te laat..?" Vroeg ze voorzichtig, ze had een kleurtje op haar wangen en durfde Alex niet aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 10, 2010 7:40 pm

Scarlett kwam naar boven gelopen en zag wat er gebeurde maar veel deed ze er niet aan. Alex voelde wat op zijn borst en schoot overeind. Hij drukte bijna een kus op haar wang omdat Chishio op hem zat. Slaperig keek hij op. Chishio ging staan maar Alex bleef zitten. ''Kunnen jullie me niet gewoon voor 1 keer normaal wakker maken.'' vroeg hij wat chago. Hij had best wel een ochjtendhumeur en zijn haar zat alle kanten op. Het zag er best schattig uit. ''Nee, jullie zijn 5 minuten voor de tijd wakker geworden.'' Alex keek Scarlett nu droog aan. Hij liet zich achterover vallen en deed zijn ogen dicht. ''Nog 5 minuten dan.'' ''Nee Alex je moet er uit!'' zei Scarlett tegen hem. Alex mompelde wat maar opstaan deed hij niet. Jason grinnikte, ''Hij stinkt best wel erg, ik zal de douche hier wel heen halen.'' Alex deed 1 oog openen maar bleef liggen. Later kwam Jason terug met een bak met water. Alex wees naar hem, ''O nee dat doe je niet.'' Jason greens en hield de bak met water schuin zodat het er uit liep. ''Ahw, doe normaal dude!'' gilde hij bekant als een meisje en sprong overeind. ''Kom op douche jij of ik haal de tuinslang.'' Alex rende naar de badkamer met Jason achter zich aan. Misa zuchtte, ''Jongens..'' en ze liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 10, 2010 7:55 pm

Chishio giechelde wat en begon zich aan te kleden. Zoals gewoonlijk weer die tuttige oude dingetjes. "goood ik moet echt eens een keertje gaan shoppen.." Mopperde ze en hees zichzelf in een jurk. Eigenlijk zag ze er zo veel schattiger uit, Maarja, ze was 16 nu en ze moest zich gaan kleden naar haar leeftijd, iets dat ze al best lang wou. Ze zuchtte. Ouders.. Ze waren zo lastig. "Ohja.. Ik moe tdouchen.. Nouja ik wacht wle op ALex.." Zei ze in zichzelf en ging op haar bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 17, 2010 7:09 pm

De douche ging aan en Jason liep naar beneden. In de badkamer was gegil te horen. ''AHHH KOUD!'' ''Jason!'' Beneden klonk gelach, zelfs Scarlett lachtte, terwijl ze helemaal niet van geklier hield. Na 2 minuten ging de douche uit. Alex kwam rillend met een handdoek om zijn middel de badkamer uit. ''Ik krijg hem nog wel,'' mopperde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 17, 2010 7:13 pm

Chishio zuchtte geirriteerd. "Is er iemand die mij wat kleding kan lenen.." Moperde ze en strikte haar jurk dicht. Ze keek even om zich heen, ze wist zeker dat ze nog een set normale kleding bij zich had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimevr dec 17, 2010 7:20 pm

Misa hoorde wat Chishio zei en liep naar haar toe, ''Loop maar met mij mee, je vind er vast wel wat tussen.'' zei ze vriendelijk. Jason hoorde je beneden vloeken. Wat daar aan de hand was, wisten Scarlett en Alex niet. Alex kwam terug van zijn kamer met een simpele skinny jeans en een vest aan. Hij liep naar beneden en schoot in de lach. ''Alex! haal me er uit!''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimema dec 20, 2010 8:56 pm

Chishio glimlachtte. "Bedankt" Zei ze, ze liep vrolijk achter Misa aan met een brede lach. Ze deed wat haar gevraagd werd, en zocht iets warms uit, wat haar zou beschermen tegen de ijzige kou. Ook al wist ze niet zeker of ze naar buiten zou gaan vandaag, maar alles voor de zekerheid. Ze knikte naar Misa. "Dankje" Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimeza jan 01, 2011 9:00 pm

Misa knikte kort en liep de kamer uit toen Chishio wat had gevonden en liep naar beneden. Waar ook Zij in de lach schoot, ''hoe krijg je dat nou weer voor elkaar,'' zei ze lachend. Alex grinnikte, ''Weetje ik ga je er niet uit halen weetje want dat vind ik best wel Gay,'' Scarlett zuchtte en liep ook maar naar beneden. Ze trok haar wenkbrouw op. ''Weetje, je moet echt anders zitten op een wc, you know'' Jason gromde, ''Haal me hier nou maar uit!'' ''Eerst koffie,'' zei Scarlett met een :3 face.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimeza jan 01, 2011 9:07 pm

(( WTF zit ie met z'n hoofd in de wc xD ))

Chishio kwam weer zingend naar beneden en ging in de woonkamer zitten. Ze keek om zich heen, ze miste iets. waar.. waar was haar knuffel? Ze slikte, hopelijk had ze die niet in de loods laten liggen.. ze dacht na. daar lag hij dus wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimewo jan 05, 2011 12:05 am

((Haah Ja XD))

Alex greens en plofte neer op de bank naast Chishio, Scarlett en Misa waren ondertussen Jason aan het los trekken wat niet echt ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimewo jan 05, 2011 5:31 pm

(( wuttefuuuck hoe flikt ie dat dan xDDD ))

Chishio keek op naar Alex. "Oh haai" Zei ze met een glimlachje, ze keek weer om zich heen. "Eh Alex-kun, ik moet terug naar de loods" Zei Chishio voorzichtig en beet op haar lip zonder Alex aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimezo jan 30, 2011 1:41 pm

(( Nouja laten we zeggen dat hij er door gezakt is, omdat er glijmiddel om de wc bril lag en hij nu gewoon met zijn kont in de wcpot vast zit XD want met zijn hoofd is het denk onmogelijk XD en te klein XD ))

Alex keek naar Chishio. ''Heey,'' zei hij met een glimlachje en keek toe hoe Scarlet en Misa met ze 2e Jason er probeerde uit te trekken. ''Lieverd ik wil niet zoveel zeggen hoor, maar heel mischien hé. Moet je wat afvallen...'' zei Misa tegen Jason. ''En heel mischien hé. Moet jij harder trekken!'' riep hij aangebrand terug. ''Ow natuurlijk schat zal ik doen.'' ''Auw! Auw! Je hoeft me arm er niet van af te trekken hoor!'' ''Jij zei harder trekken!'' Alex grinnikte, ''Had je me maar niet onder een koude douche moeten laten staan!'' riep hij richting de andere en keek vervolgens Chishio weer aan. ''Waarom moet je terug naar de loods?'' vroeg hij zachtjes. ''Ik laat je niet alleen gaan hé, dat weet je...''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimema jan 31, 2011 7:54 pm

(( WHAHAHA xD ))

Chishio Grinnikte om wat er op dit moment gebeurde. "Nou.. Mijn.. Mijn konijn ligt er nog" Zei ze zachtjes, Bang dat hij haar kinderachtig vond. Ze was immers als 16 en bijna volwassen, Maar Chishio gedroeg zich alsof ze 9 was. Maar ook Chishio kon een fel meisje zijn, Ze kon het bloed onder iemands nagels vandaan halen, Letterlijk. En dat was niet zo prettig. Ze friemelde wat aan haar kleding en slikte. Wat als hij niet mee wou?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitimeza feb 05, 2011 10:56 pm

Alex keek naar Chishio en knikte. Hij wist dat haar knuffel konijn veel voor haar betekende en hij vond het niet erg ook. Hij vond het wel schattig. Ookal was ze 16, hij vond het gewoon schattig. Hij glimlachtte vriendelijk en gaf een aai over haar hoofd heen aangezien hij zag dat ze zich niet op haar gemak voelde nu. ''We gaan hem wel halen, oke?'' zei hij vriendelijk. ''Maak je maar geen zorgen. Trek je schoenen maar alvast aan en je jas. Dan zorg ik er voor dat we weg kunnen snieken goed?'' vroeg hij nu vriendelijk. Scarlett zou er toch niet veel van merken aangezien ze toch druk bezig was met Jason en Misa. ''Misa, ik voel riool water onder de kont! Dus trek me er uit! Dit is echt heel goor namelijk!'' zei Jason nogal aangebrand. ''Lieverd ik doe me best oké?'' ''Te veel details Jason, hoe die voor je zelf.'' zei Scarlett nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize Rose's - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Rose's   Huize Rose's - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Rose's
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: Wellington square-
Ga naar: